GRENZEN VERLEGGEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GRENZEN VERLEGGEN

Bericht door Benno »

Vandaag in EC heb ik T ontmoet. T is een transman, die van onderen nog vrouwelijke geslachtskenmerken heeft, maar er verder als een jongeman uitziet. Het zal niemand verbazen als ik zeg dat ik een groot liefhebber ben van vrouwelijke geslachtskenmerken. Ik ben echt dol op kutjes. Tot nu toe heb ik echter alleen van kutjes van vrouwen genoten. Vandaag heb ik mijn grenzen verlegd.

T zit nog helemaal aangekleed op de achterste rij van de gaycinema. Er zit een man naast, die helemaal naakt is. De naakte man zit met zijn pik te spelen. T heeft een hand in zijn broek, ook om met zichzelf te spelen, vermoed ik. Ik ga me uitkleden en kom dan terug. Nu heeft de naakte man zijn hand in T´s broek en is daar aan het bewegen. T hijgt en geniet. Hij doet zijn broek uit om zijn kutje toegankelijker te maken. De andere man vingert T en ik meng me in het spel. Consent gaat non-verbaal. De andere man heeft zijn vingers in T's kutje, terwijl ik zijn clit stimuleer. Die is behoorlijk groot. Omdat het allemaal wat onhandig is op de stoelen, stel ik voor om naar het bed te gaan. T geeft aan graag geneukt te worden en daar heb ik wel oren naar. Hij kleedt zich uit en gaat op het bed liggen. Ik besluit om eerst zijn kutje te likken. Dat is al flink nat. Ik zuig op zijn grote clit en steek twee vingers naar binnen. Het klinkt alsof T dat wel kan waarderen. Dan doe ik een condoom om en steek mijn pik erin.

Van tevoren heb ik me afgevraagd of ik dit zou willen. Ik beschouw mezelf niet als biseksueel (hoewel je je kunt afvragen of met een groepje mannen seks hebben met 1 vrouw, waarbij je soms met 2 man tegelijk gepijpt wordt, of met een dp ook wel heel dicht bij de andere man komt etc.). Maar hoe moet je dit nu noemen? Doe ik het met een man of met een vrouw? Het kutje voelt wel degelijk als een kutje, een erg lekker kutje zelf. Mijn kloppende pik wordt er door omsloten en als ik hard stoot knijpen de wanden van genot. Tegelijk ziet T er echt wel mannelijk uit en die combinatie verwart mij aan de ene kant, maar aan de andere kant vind ik het ook best opwindend.

Intussen neuk ik er flink op los en ik merk dat T het heerlijk vindt om goed hard geneukt te worden. Ik wissel het nog af met likken en vingeren. Dan weer verder neuken totdat ik volledig buiten adem even moet pauzeren. T zegt dat ik maar even op mijn rug moet gaan liggen. Hij pakt wat glijmiddel en begint mijn pik te trekken. Die was wat verslapt, maar begint zich weer op te richten. Ik vraag of T achterstevoren op mij wil komen zitten. Zo zit zijn kutje boven mijn gezicht en kan ik het likken terwijl ik wordt getrokken en gepijpt. Met mijn tong tegen T's grote clit aan kom ik uiteindelijk brullend klaar.

We praten nog wat na en T gaat zich douchen. Daarna blijft hij nog, maar ik vertrek weer. Ga ik hier een verslag over schrijven op het forum? Ik denk er over na. Ik heb voor mijzelf een grens verlegd. Het past bij de huidige tijd, waarin de grenzen tussen genders veranderen en opnieuw worden gedefinieerd. Dus waarom ook niet. T vertelt dat hij zich vooraf afvroeg of hij in EC geaccepteerd zou worden en of er wel mannen zouden zijn die geïnteresseerd zouden zijn in een man met een kutje. Dit was zijn eerste echte sekservaring in EC. Voor mij was dit ook een volledig nieuwe ervaring. En ik moet zeggen dat ik er behoorlijk van heb genoten en dat ik er beslist geen spijt van heb.
Gebruikersavatar
Amersfoortbi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2021 17:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: GRENZEN VERLEGGEN

Bericht door Amersfoortbi »

Top dat je het gepost hebt. Dat is toch helemaal van deze tijd dat mensen het met elkaar willen en kunnen doen ongeacht geslacht “van boven” en “ van onderen”. Gewoon twee of meer mensen die genieten van elkaar. Zonder enig label geplakt. Lijkt mij prachtige ervaring om iedereen het met iedereen te zien doen en daar onderdeel van te zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten