GENIETEN MET ANGIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GENIETEN MET ANGIE

Bericht door Benno »

Vandaag afgesproken met Angie. Ik ben er iets na half 12 en Angie komt niet veel later ook. We gaan samen naar binnen, waar een man of 4 a naakt rondloopt. Wij kleden ons ook uit en gaan dan aan de wandel. Angie vond bij een vorig bezoek aan EC Amersfoort dat het wat rumoerig en onrustig kon zijn bij het grote matras. Dus gaan we op zoek naar een ander plekje. We belanden eerst in de tussenruimte tussen de hetero en homocinema. Daar laat ik de gynaecologenstoel zien en daarna grijp ik Angie beet. Simpelweg omdat ik me niet langer beheersen kan. Ik had al een hele tijd ontzettend veel zin in haar en nu kan ik me eindelijk tegoed doen aan haar heerlijke lichaam. Dus ik druk haar tegen me aan en begin haar te betasten en te zoenen. Mijn stijve pik wordt ook meteen beetgepakt door Angie. Ik voel haar al kletsnatte kutje en ze reageert er meteen op door te kreunen van genot. Dan buigt ze zich voorover en begint me werkelijk zalig te pijpen. De andere aanwezige mannen staan er omheen en Angie pakt al snel de dichtstbijzijnde pik beet. Ze zakt op haar knieën en pijpt afwisselend telkens mij en dan 1 van de andere pikken.

Na een tijdje stel ik voor om naar een bed te gaan. De keus valt op het bed in de heterocinema. Ik neuk Angie eerst even staand tegen de rand, maar de hoogte is niet ideaal voor mij (lees: mijn benen zijn te kort). Dan neemt Angie geknield op het bed plaats en ik neuk haar op z'n hondjes, terwijl andere hun pik ter pijping aanbieden. Angie kan echt heel goed merkbaar genieten. Dat kun je duidelijk horen, maar ook voelen. Als ze het lekker vindt, dan gooit ze haar hele lijf in de strijd, haar billen duwen naar achter om de stoten te pareren en haar kutje knijpt samen van het orgastisch genot. Heerlijk! Met al die mannen om haar heen wordt het toch wel wat krap. Als er dan ook nog 1 over haar heen spuit, besluiten we toch maar te verplaatsen naar het grote bed.

Daar aangekomen gaan we verder waar we gebleven waren. Nadat ik Angie nog een keer heb geneukt, zijn er een aantal mannen die dat ook wel willen en aangezien ik graag deel, komen ze allemaal aan de beurt. Een aantal mannen neukt Angie, anderen spuiten hun zaad in haar mond. Ik heb ook zin om haar oraal te verwennen, dus vraag ik haar op haar rug te gaan likken. Ik ga er helemaal voor met twee vingers stevig tegen haar G-spot en mijn tong op haar gepiercde clit totdat ze het uitschreeuwt van genot en haar bekken omhoog stuwt. Bloedgeil word ik ervan, dus ik ga haar meteen weer neuken. Op dat moment komt Sem binnen. Die zou ook koen, maar is ietsje later. "We zijn alvast begonnen", zeg ik tegen hem terwijl ik stevig doorneuk. Sem kleedt zich uit en terwijl ik haar flink doorneuk pijpt Angie hem op volle oorlogssterkte. Als hij zover is kan hij het overnemen. Komt goed uit, want ik begon enigszins buiten adem te raken. Angie neemt geen pauze. Zij gaat door en door.

We vervolgen in de darkroom, waar Angie in de sling klimt. Ook hier weer flink doorneuken. Ik hou Angie´s prachtige borsten stevig vast terwijl ik zo hard als ik kan op haar inbeuk. De kettingen rammelen en Angie laat flink van zich horen (van Jeroen hoor ik later dat ze in de winkel ook konden horen hoezeer er werd genoten). Ook hier gooit ze haar heupen in de strijd om mijn stoten tegemoet te komen. Haar ongeremde enthousiasme maakt dat ik extra gemotiveerd ben om het onderste uit de spreekwoordelijke kan te halen. Ook als Sem haar neukt en nog een andere man die zich erbij heeft gevoegd zie ik dat Angie volop geniet. Mooi om te zien is dat.

We gaan terug naar het grote bed. De voornaamste reden hiervoor is dat het in de sling zo lastig pijpen is en Angie is dol op pijpen. Er is een man bij die vandaag drie keer in Angie's mond weet klaar te komen. Dat zegt toch wel wat. Ik zelf kom na de zoveelste neukbeurt brullend klaar terwijl ik Angie op z'n hondjes neuk. Daarna gaat Sem. Ik voel me helemaal uitgeneukt en de pijp is leeg... tenminste dat denk ik, want 5 minuten later vind ik het toch weer zo geil om haar op het matras te zien liggen, dat ik het toch niet kan laten om er nog een laatste keer op te duiken. Dan is het tijd voor Angie om te gaan douchen, want ze heeft nog een afspraak in de buurt. Voor mij is het tijd om weer aan het werk te gaan. We nemen afscheid met een warme knuffel. Dit is iets wat het herhalen waard is. Dus Angie: mocht je weer eens in de buurt zijn, kom dan vooral samen met mij genieten.
Niwla
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2017 08:23
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: GENIETEN MET ANGIE

Bericht door Niwla »

Ik was die andere man die haar in de sling heeft mogen neuken! Heerlijk! Later op het bed heeft ze mee heerlijk leeggezogen!
Graag hoor ik wanneer je er weer bent Angie!
Angie1510
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 mei 2022 23:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: GENIETEN MET ANGIE

Bericht door Angie1510 »

Benno, weer een mooi verslag .
Heren jullie hebben mij heerlijk laten genieten .
Het was kort maar krachtig haha.

En Jeroen sorry dat ik tot in de winkel nog te horen was maarja dat was uiteindelijk het werk van de mannen he.

Thx voor de lekkere middag

Kus Angie
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: GENIETEN MET ANGIE

Bericht door bikerontheroad »

Goed verhaal
Wanneer ga je een boek schrijven.

Erotische memoires of benno
Zeker in de top 10 van boekenbal

Afz trouwe lezer
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Zelda en 17 gasten