IT'S GOOD TO BE BACK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

IT'S GOOD TO BE BACK

Bericht door Benno »

Vanwege een medische ingreep ben ik een tijdje uit de running geweest, maar aangezien ik behoorlijk snel aan het herstellen ben, begint het weer te kriebelen. Dus ben ik gisteren en vandaag weer op bezoek gegaan bij EC. Gisteren heb ik afgesproken met Peter en Mieke.
Tussen 3 en 4 uur ben ik uitgebreid met Mieke bezig geweest en dat ging beter dan ik had verwacht. Ik dacht at ik snel moe zou worden en het niet zo lang vol zou houden, maar los van een korte pauze in het midden ben ik vrijwel non stop bezig geweest. Er waren wel wat andere mannen, maar die drongen zich niet op. Het voelde goed om weer lekker lang te kunnen neuken.

Vandaar dat ik ook vandaag weer ben gegaan. Dit keer had ik afgesproken met D en A, die vandaag voor het eerst kwamen. Ze komen om 4 uur en ik heet ze bij de voordeur van de winkel welkom. We gaan naar binnen, kleden ons uit en ik laat ze de ruimtes zien. A ziet de sling wel zitten. Binnen treffen we ook Angela en haar man. Grappig, want die kwamen gisteren ook al binnen wandelen. Nu blijken ze er al een paar uur te zijn en staan ze op het punt te vertrekken. We kletsen eerst wat met elkaar en als Angela en man weggaan, nemen D en A plaats op de achterste rij van de heterocinema. Ze kijken film en strelen elkaar. D haalt A's flinke borsten tevoorschijn uit haar bh en A trekt D's pik en gaat hem daarna pijpen. D wenkt mij erbij en leidt A's hand naar mijn pik. Die pakt ze beet en daarna pijpt ze mij ook. Aangezien het op de achterste rij wat krap wordt, verplaatsten we naar de darkroom. D en A kussen elkaar en ik streel haar weelderige vormen. Haar kutje voelt warm en nat. A gaat in de sling liggen. D bereidt haar even handmatig voor en daarna mag ik haar neuken. Ze heeft nog een slipje aan, maar dat laat zich makkelijk opzij schuiven. Mijn pik schuif ik vervolgens soepel naar binnen en ik neuk erop los.

A vindt het toch prettiger zonder slipje, dus ze klimt weer uit de sling en maakt van de gelegenheid gebruik om D en een andere aanwezige man te pijpen, terwijl ik haar staand achterlangs neuk. Daarna weer in de sling, waar ik voor een derde keer te keer ga en vervolgens brullend klaarkom. Voordat de andere man A gaat neuken laat ik haar eerst even goed squirten. Mijn tijd zit erop en ik kleed me snel aan. D en A blijven nog even en hebben naar ik heb begrepen een leuk eerste bezoek gehad. Het voelt goed om weer helemaal terug te zijn na een periode van afwezigheid.
Gebruikersavatar
DnA
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2022 11:06
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: IT'S GOOD TO BE BACK

Bericht door DnA »

Ja we hebben t onwijs geilzellig gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: IT'S GOOD TO BE BACK

Bericht door Patrick666 »

Welcome back Benno!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten