31 december heerlijk stel GP

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Michael43
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 aug 2013 12:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

31 december heerlijk stel GP

Bericht door Michael43 »

Op oudjaarsdag kreeg ik de onbedwingbare behoefte om nog even naar de EC te gaan..... Gelukkig kreeg ik al snel een berichtje van GP dat ze wel wilden gaan. Ik was al op tijd in de EC en het was ongelooflijk rustig. Een paar mannen waaronder een knappe jongeman. Toen het stel binnenkwam en we de oogverblindende dame zagen was het dan ook logisch dat hij als eerste aan de beurt zou komen 😀. De dame kreeg nog wat opdrachten van de meester en daarna gingen ze naar de hetero filmzaal. De jongeman en ik liepen mee, gevolgd door een paar oudere mannen. Omdat op voorhand al was aangegeven dat de dame alleen safe pijpt had ik voor alle zekerheid al een condoom in mijn hand. Nadat ze haar meester had gepijpt wenkte hij de jongeman en zijn pik verdween vakkundig in haar mond. Wat een opwindend beeld. Ondertussen was ik ook op sterkte en deed een condoom om. De meester duwde haar hoofd richting mijn pik en al gauw werden we met ze drieën zowel door haar mond als haar handen verwend. Drie mooie pikken en een prachtige dame . De meester noemde haar pijpsletje, wat we alleen maar konden beamen. Daarna gingen ze naar het bed, daar werd ze gelikt door haar meester en trok ze ons twee af en toen de jongeman vroeg of hij al mocht komen, gebruikte ze haar mond er ook weer bij. Toen ze het tempo bij ons beiden verhoogde kwamen we bijna tegelijk heerlijk klaar. Daarna nog een tijdje blijven kijken hoe ze uitgebreid door haar meester werd gevingerd, gelikt en geneukt. Al met al wederom een goede keuze om naar de EC te gaan, en op een heerlijke manier het jaar afgesloten! GP stel bedankt, knappe jongeman bedankt en wellicht tot in het nieuwe jaar.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gewoonjeroen en 5 gasten