LILLIBETH EN PHIL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

LILLIBETH EN PHIL

Bericht door Benno »

Als ik vanmiddag om half 3 EC binnenkom is het druk. Er is nog 1 locker vrij. Er is staat geen aankondiging op het forum, maar er zijn toch 3 stellen binnen. Een stel ken ik wel van vele eerdere bezoeken. Het tweede stel dat ik zie (mooie vrouw in lingerie met een grote bos donkere krullen) is vooral op zichzelf gericht. Het derde stel staat vooral volop in de belangstelling. Het zijn Lillibeth en Phil (the names have been faked to protect their identity). Ik kleed me eerst uit en stop mijn kleren in de locker en voeg me dan bij het gezelschap.

Phil is op het grote bed gaan liggen en Lillibeth staat voorovergebogen hem te pijpen. Vele mannen staan er omheen en betasten haar lichaam. Soms is dat irritant en schrikt het stellen af, maar ik heb de indruk dat deze twee het juist erg geil vinden. Lilli pakt diverse pikken vast en trekt er lustig op los. Niet lang nadat ik me zo geposteerd heb dat ik mij kan verlustigen aan haar mooie lichaam, trekt ze een man die naast Phil ligt klaar en moeten er doekjes aan te pas komen. Daarna gaat Lilli naast Phil op het bed liggen, haar benen verleidelijk geopend. Een kans die ik niet aan me voorbij laat gaan. Ze heeft een heerlijk kutje dat ik graag wil likken. Ik vraag of dat oké is en dat is het. Ik open haar schaamlippen en lik haar clitje. Als snel voel ik dat ik goed zit. Lilli beweegt haar heupen richting mijn mond en ik hoor haar kreunen. Dan betast ik haar natte kutje en heel langzaam laat ik twee vingers naar binnen glijden, waarmee ik haar G-spot stimuleer. Zo blijf ik doorgaan totdat ze heftig schokkend klaarkomt. Nadat ze daarvan is bijgekomen, vraag ik of ik haar mag neuken, maar helaas voor mij is dat alleen aan Phil voorbehouden. Het stel last een pauze in en ik ga even in de heterocinema ijken, waar Maria op het bed ligt met een paar man eromheen. Ze wordt juist tot spuitens toe gevingerd, waarbij ze kreunend roept: "nee hè, toch niet weer spuiten!" Nou ja, wel dus. Meteen aansluitend krijgt ze een pik in haar kutje. De mijne wel te verstaan. Ik neuk er flink op los. 'Oh, wat word ik lekker geneukt!", roept ze. Ik ga door totdat ik het te warm krijg. Naast het bed staat de radiator vol aan en het is bloedheet. Even afkoelen en wat drinken.

Phil en Lillibeth zitten op de bank. Bij de andere bank is de man van het andere stel zijn partner aan het neuken. Het ziet er lekker uit en Phil en Lilli kijken ook geïnteresseerd toe. Er worden zelfs wat handtastelijkheden uitgewisseld tussen de beide stellen, maar verder dan dat gaat het niet. Als het andere stel later vertrekt komen een paar andere mannen en ik om hen heen staan. Lilli trekt en pijpt pikken (mits ze een condoom om hebben). Ik ben een van de mannen die een heerlijke orale en manuele behandeling mag ondergaan. Dat gaat verder als ze op haar knieën gaat zitten en Phil haar op z'n hondjes neukt. Ze pijpt me en ik houd haar vast bij haar donkerblonde haren en betast haar borsten en billen. Het klinkt allemaal wat banaal, maar het voelt op de een of andere manier heerlijk intiem.
Phil en Lillibeth gaan daarna naar een gloryhole hokje, waar ze zich even terugtrekken. Ze willen even alleen elkaar, denk ik. Daarna op het bed in de heterocinema gaan ze naast elkaar liggen. Lilli's kutje wordt gelikt en gevingerd door enkele mannen (waaronder ik. Zo'n lekker kutje, daar kan ik niet van afblijven). Daarna gaat ze half op haar zij liggen en neukt Phil haar achterlangs, terwijl ik haar in mijn armen vasthoud en zij mij trekt en ze gevingerd wordt door een andere man. Het is allemaal vreselijk geil. Dat vindt Phil ook kennelijk, want die komt naar het zich laat aanzien heerlijk klaar in Lilli's kutje. Er moeten doekjes aan te pas komen. Ik ben een beetje jaloers op Phil, want ik zou ook graag neukend klaarkomen. Over klaarkomen gesproken. Ik voel dat ik sowieso aan een orgasme toe ben. Als Lilli aangeeft te willen gaan douchen, zeg ik: "Zal ik je eerst nog een beetje extra vies maken?" Dat vindt ze een goed idee. Ze gaat er verleidelijk voor liggen en ik spuit mijn zaad kreunde over haar borsten. Er moeten doekjes aan te pas komen. En ja, dan is er een andere man die zegt: "Wil je nog meer?". "Als je het snel kunt", zegt ze. Nou, dat kan hij. Enfin, nog meer doekjes. En dan kan Lilli eindelijk gaan douchen. Ook ik kleed me aan en vertrek tegelijk. Wat een middag weer en wat een leuk stel. Hoop dat ik ze vaker tegen ga komen.
Gebruikersavatar
UK bi
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2023 23:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: LILLIBETH EN PHIL

Bericht door UK bi »

I was present from midday till 14:30 and it was great to see the three active couples. I was sorry I had to leave before I could meet them all. Next time I visit I will surly stay longer and plan my visit from Den Haag much better Andy
ps. BENNO, it was great to read your recollection of how the day was.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten