Zelda heeft zin

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Lumbi.71 »

Zelda schreef: 07 feb 2023 22:08 Volgende week al! ;) Ik kan niet wachten, jullie ook?
Je maakt het er niet makkelijker op met zulke inkijkjes om nog een week te moeten wachten toppertje 🤪
Gebruikersavatar
Zelda
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2022 11:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Zelda »

Voor de twijfelaars nog even een zonnige foto :)
Zullen we het in de EC net zo warm krijgen? Ik denk het wel!
Bijlagen
50F9BF42-BACF-42A6-AAFD-1D04846F6885.jpeg
Singer717
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Singer717 »

Karlson747470 schreef: 06 feb 2023 12:53 Inmiddels is de datum iets duidelijker: het gaat do 16, vrij 17 of zat 18 februari worden. Kan wat ons betreft zowel overdag als savonds. Het ligt er een beetje aan wanneer de meeste mannen kunnen. Zon feestje regelen is nog best een klus. :)

Aanmeldingen - met iets over je ervaring en een foto erbij - zijn nog steeds welkom! We hopen er een geil en goedbezocht feestje van te maken.

Let wel: zonder uitnodiging langskomen in de hoop op actie heeft weinig zin. We kiezen zelf de mannen uit waar Zelda mee gaat spelen.
Heerlijk!, zin in!
Issy92
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jul 2020 21:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Issy92 »

Zelda schreef: 14 feb 2023 23:08 Voor de twijfelaars nog even een zonnige foto :)
Zullen we het in de EC net zo warm krijgen? Ik denk het wel!
Kn niet wachten wanneer komen jullie langs
Hoor het graag :oops:
Bijlagen
16BEE40C-8449-4FE9-B669-DCB19B78DCC2.jpeg
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Lumbi.71 »

Zelda schreef: 14 feb 2023 23:08 Voor de twijfelaars nog even een zonnige foto :)
Zullen we het in de EC net zo warm krijgen? Ik denk het wel!
Dat een verstrengeling aan ondeugend speelse handen je net zo goed zullen doen als het 🌞 op je uitdagend fraaie figuurtje 💃
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Chandon »

Het was zover.
Donderdagmiddag afgesproken met Karlson en Zelda.
Ze kwamen rustig binnen lopen waren wat aan het rommelen id kluisjes dus k dacht laat k t licht vd douches maar voor hun aan doen dat schijnt op de kluisjes.
Want eenmaal van het daglicht naar het duister des cinema’s is het wennen voor je ogen. Dus met andere woorden je ziet geen steek.
Netjes voorgesteld aan Zelda en Karlson.
En ben even rustig aan het kletsen met Lex id grote zaal. Ze kwamen met zijn 2 en naar het grote bed vd Cinema. Lex gaf haar complimenten over haar mooie geile cheerleader pakje en sokken. Ik moest even 2 keer kijken naar haar witte tennissokjes van huh wat staat daar nou? Met dikgedrukte letter stond “slut” op haar sokken geschreven.
Karlson een aardig man en tevens haar levenspartner nam nog even de spelregels door aan de genodigde mannen(5 in totaal als k me niet vergis).

Ok voorstel rondje Zelda ging met haar kort rokje op dr knietjes kennismaken met ons. Stuk voor stuk zoog ze ons af met dat mooi lekker geil bekkie van haar. Wat een heerlijke knapperd is het! Mooi karakter, sociaal en geil en een prachtlichaam dat aanvoelt als zijde..Karlson je mag geblessed zijn met deze prachtdame!.
Uitgebreid kennis gemaakt het kringetje rond gepijpt(ik voel m nog steeds)kwam kort daarna een ronde waar ze met dat heerlijke mooie poesje van haar ging spelen. Ze kwam in luttele seconden klaar.
Ze was warm gedraaid. Dus”kom maar op” zei ze.
Ik als eerste begon dat romige kutje te likken zacht, warm en zoet. Ze kwam al weer snel klaar maar k dacht niet te intens want de medegangbanger en ik willen zowiezo nog ad slag met haar.
Dus rolde mijn condoom af en begon haar ritmisch te neuken en iets harder te stoten en ze kwam alweer klaar. Wauw…mooie tattoos en heerlijke borsten deze meid. K stond mijn beurt af aan Singer717. Terwijl ze 2 dikke pikken aan het zuigen en trekken was. Later kreeg ze nog een fikse beurt van 3 andere gasten. Terwijl ze uitelkaar getrokken werd heb ik nog gezellig een babbel met Karslon en een paar bekenden gemaakt.
Even kleine pauze wat water drinken ze moest nog even met haar billen naar Karlson staan en kreeg een pak slag van zijn honkbal knuppel op haar billen pats!!!
Ze werd een beetje een opstandig subje dus daarom moest weer door met zuigen en neuken terwijl plezier was haar mooie gezichtje af te lezen was en kreunde van genot in op en aflopende frequenties.
Later vertrokken we naar de sling die haar vorige keer goed bevallen was schijnt.
Waar we een beetje aan het uitvogelen waren hoe je die sling kan verstellen…maar k dacht laat k m maar weer id oude stand zetten want dit gaat niet werken en neemt tijd in beslag.(En dat ik weer met mijn hand uitschiet tegen iemand aan zoals de vorige keer .)
Dusss ze lag daar wijdbeens en dat mooie roosje keek mij aan van “we want more”. Tongetje erover en hup pik er weer in. Stotend kwam ze klaar en druk mijn lul eruit. Nehh k dacht hij gaat er weer in en weer door haar flinke orgasmes werd mijn lul weer de laan uitgestuurd. Ze verkrampte van vreugde. Maar alsnog ik drukte mijn al te geile kloppende pik weer terug. Singer en de andere gasten kwamen elkaar aflossen. De sling was best nat gesquirt.
Het was een opvang poel van vreugde en geilheid geworden. Mijn volgenden ronde…ik wou klaar komen maar elke keer als mijn pik wou komen en op volledige sterkte was kwam zij eerder klaar dan ik en werd ie er keihard eruit geknepen door haar poesje.
Uit de sling weer naar het grote bed. Pijpen ze moest gasten pijpen terwijl ze werd gevingerd terwijl ze op dr zij ligt en daarna doggy geneukt.
Karlson zei”de mannen moeten nu ook klaarkomen”. Dussss… ze deed haar best om niet klaar te komen zodat wij ook in dr kutjes klaar konden komen.
Ik begon dat kutje weer te neuken en voelde mijn orgasme op komen. Maar tijdens het klaarkomen werd mijn pik eruit geduwt maar ik stak m zo diep mogelijk terug geforceerd en wel. Elke keer als mijn lul harder werd en ging kloppen(het schijnt van horen zeggen als ik in een kutje zit dat mijn lul groter en harder word als ik echt heel geil word,soms denk ik wel s laat ik er is een cameratje erin stoppen in een kutje zo kan ik het zien via mijn smartphone😂 …maar ja hoe krijg je dat ding erweer uit😅😬)Ik kwam eerste fase prikkeling nee t werd gestopt door haar tegenstribbelend kutje fase 2 orgasme door duwe t leek wel tegen de wil van haar poesje in maar toch wou ze meer pik. 3 fase kwam k echt en werd gestopt 4 en 5 het zelfde bij de 6e alsom mijn pik zijn eigen leven lijdt kwam k hard klaar en haar kutje kon m’n lul niet meer de laan uitsturen hij zat klem en explodeerde!.Doorgeduwd en geforceerd en wel. Heerlijke ontlading.
Terwijl ze aan het zuigen was erna, werden haar borsten ondergespoten als sneeuw op 2 bergtoppen.het droop eraf als een druipkaars…het was genoeg ze was vezadigd net als wij. Heel even nagekletst maar ik moest alweer snel naar mijn vervolg afspraak.
Jongens “fijne dag!” Zei ik. hier en daar een hand, box en knuffel.

Thxzz voor de mooie middag Zelda en Karlson

Your sincerely Chandon
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Lumbi.71 »

Het gaat moeilijk worden voor Zelda om je verslag te overtreffen Chandon maar ze zal vast een poging wagen.
(Iets met pannekoeken misschien 😉 )
Helaas deze dag even wat minder aan het spel kunnen deelnemen als wat ik mezelf had voorgenomen, maar het blijft een toppertje om naar te kijken en weer naar uit te zien 💃
En haar outfit was een dikke 10+

Zelda en Mike wederom bedankt voor jullie innemende aanwezigheid 🤝
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Karlson747470 »

Wat een superverslag Chandon! Fijn dat mijn meisje zo beviel. De stuwende kracht van haar kutje ken ik maar al te goed. Als we goed bezig zijn kan Zelda achter elkaar blijven spuiten en klaarkomen. Het is soms een klus om je pik op de juiste plek te houden op zon moment maar als het lukt kan er een soort golf van aanhoudende orgasmes ontstaan. Ook voor mij uniek bij een vrouw! Soms speel ik er ook iets mee en 'dwing' ik haar om achter elkaar te blijven klaarkomen. Het aantal orgasmes loopt tijdens zon sessie behoorlijk op.

Toen we om 16:00 uur binnenkwamen schrokken we wel even, want in plaats van de uitgenodigde 6 man (eentje had er afgezegd) zaten er bijna 15. Even een plekje gezocht om te schakelen en gecheckt bij Zelda of ze zo'n drukke kamer wel oke vond. Maar veel aandacht voor wat ik aan het zeggen was had ze niet, want gezeten in onze vaste plek in de bioscoopzaal was ze al met zichzelf aan het spelen en zat ze al tegen haar eerste orgasme aan. Ze duwde haar natte vingers in mijn mond. Antwoord genoeg.

Toch afgesproken dat we het bij het vooraf gestelde aantal mannen zouden houden. Voor nu is het fijn om de lijnen zelf een beetje uit te zetten en van tevoren duidelijk te weten waar we aan beginnen. Ik nam Zelda (gekleed in haar geile cheerleaderpakje) mee aan haar collar en heb in de speelruimte aan de aanwezige mannen kort en duidelijk uitgelegd wat de bedoeling van ons bezoek was en alhoewel ik me de teleurstelling echt wel goed voor kan stellen als zon heerlijke dame voor je ligt te kronkelen en jij niet mee kunt spelen, heeft iedereen zich prima aan onze gestelde grenzen gehouden.

Ik had Zelda's speelpartners voor die middag allemaal zelf uitgezocht en met allemaal al enkele berichtjes uitgewisseld waaronder een duidelijke afsprakenlijst. Stuk voor stuk waren het prima mannen, vriendelijk, veel oog voor de grenzen van Zelda en (voor ons het belangrijkste) goed communicatief. Helaas waren er twee mannen die zonder bericht niet kwamen opdagen maar gelukkig was er een sympatieke toeschouwer waar ik wat mee aan het praten was die hun plekje wilde overnemen.

De middag zelf was super. Omdat het erg druk was, lukte het pijprondje op haar knieeen dit keer helaas niet. In plaats daarvan nam Zelda plaats op het bed en schaarden de mannen zich bij de rand van het matras, met hun pikken in de aanslag. Zelda stortte zich er gretig op. Na zo goed opgewarmd te zijn gaf ik Zelda de opdracht om met zichzelf te spelen terwijl iedereen naar haar heerlijke lijf staarde. Kort daarna gaf ze zelf het startschot en is ze (met hier en daar een korte pauze) twee uur heerlijk in actie geweest. Vooral op het matras, maar ook de sling (die uiteindelijk een diepe plas squirt bevatte) werd niet overgeslagen. Ook erg spannend dat de mannen en ik tijdens een pauze stonden te kletsen en ik Zelda zachtjes bij haar haar pakte en de opdracht gaf om de mannen op haar knietjes tussen ons in alvast voor te bereiden voor de volgende ronde. Wij kletsen zo wat verder, terwijl Zelda stilletjes aan het werk was.

Het blijft natuurlijk bizar, je lief door 4/5 man genomen te zien worden, maar het geeft me ook een onmiskenbaar trots en fijn gevoel om haar en de mannen zo van elkaar te zien genieten. Het is ook zo tof om Zelda steeds meer te zien groeien in haar spel. Ze is zelfverzekerder, directiever en durft hier en daar ook wat te plagen. Dat geeft mij ook het vertrouwen om soms de teugels wat los te laten. Waar ik me de vorige keren van dichtbij bezighield met de actie om te verzekeren dat zij zich oke voelde, ging dat dit keer al een heel stuk meer van zichzelf. Ik hoefde ook geen bekertjes water te brengen, dat werd door de mannen zelf gedaan. En ook superfijn dat de mannen zelf ook af en een toe een verdwaalde hand van een nieuwe bezoeker even erop wezen dat het alleen voor uitgenodigden was.

Het smaakt alleen maar naar meer, dus we komen zeer binnenkort weer terug. En we blijven hopen op een leuke dame die met Zelda mee zou willen spelen op zo'n lekker feestje. Toen we aan het begin van de middag in de bioscoopzaal een girl girl scene zagen waarop twee mooie meiden van elkaar aan het genieten waren kreunde Zelda zachtjes in mijn oor: "Dat wil ik ook weer zo graag voelen".

En dank voor je woorden, Lumbi. Fijn dat jij er ook weer bij was. Volgende keer wellicht weer in een actievere rol! :)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Chandon »

Haha al met al was t een leuke en geilzellige middag zoals k dat noem. Mwa ik denk dat Zelda zowiezo al t een en ander heeft overtroffen😉.
Lumbi.71 schreef: 18 feb 2023 11:31 Het gaat moeilijk worden voor Zelda om je verslag te overtreffen Chandon maar ze zal vast een poging wagen.
(Iets met pannekoeken misschien 😉 )
Helaas deze dag even wat minder aan het spel kunnen deelnemen als wat ik mezelf had voorgenomen, maar het blijft een toppertje om naar te kijken en weer naar uit te zien 💃
En haar outfit was een dikke 10+

Zelda en Mike wederom bedankt voor jullie innemende aanwezigheid 🤝
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zelda heeft zin

Bericht door Chandon »

Zo hot is dat!
En k ga je eerlijk bekennen dit is voor mij een nieuwe ervaring die overtreffende orgasme trap.
Mooi verhaal. Fijn dat het gevoel goed is😊.
Karlson747470 schreef: 18 feb 2023 12:19 Wat een superverslag Chandon! Fijn dat mijn meisje zo beviel. De stuwende kracht van haar kutje ken ik maar al te goed. Als we goed bezig zijn kan Zelda achter elkaar blijven spuiten en klaarkomen. Het is soms een klus om je pik op de juiste plek te houden op zon moment maar als het lukt kan er een soort golf van aanhoudende orgasmes ontstaan. Ook voor mij uniek bij een vrouw! Soms speel ik er ook iets mee en 'dwing' ik haar om achter elkaar te blijven klaarkomen. Het aantal orgasmes loopt tijdens zon sessie behoorlijk op.

Toen we om 16:00 uur binnenkwamen schrokken we wel even, want in plaats van de uitgenodigde 6 man (eentje had er afgezegd) zaten er bijna 15. Even een plekje gezocht om te schakelen en gecheckt bij Zelda of ze zo'n drukke kamer wel oke vond. Maar veel aandacht voor wat ik aan het zeggen was had ze niet, want gezeten in onze vaste plek in de bioscoopzaal was ze al met zichzelf aan het spelen en zat ze al tegen haar eerste orgasme aan. Ze duwde haar natte vingers in mijn mond. Antwoord genoeg.

Toch afgesproken dat we het bij het vooraf gestelde aantal mannen zouden houden. Voor nu is het fijn om de lijnen zelf een beetje uit te zetten en van tevoren duidelijk te weten waar we aan beginnen. Ik nam Zelda (gekleed in haar geile cheerleaderpakje) mee aan haar collar en heb in de speelruimte aan de aanwezige mannen kort en duidelijk uitgelegd wat de bedoeling van ons bezoek was en alhoewel ik me de teleurstelling echt wel goed voor kan stellen als zon heerlijke dame voor je ligt te kronkelen en jij niet mee kunt spelen, heeft iedereen zich prima aan onze gestelde grenzen gehouden.

Ik had Zelda's speelpartners voor die middag allemaal zelf uitgezocht en met allemaal al enkele berichtjes uitgewisseld waaronder een duidelijke afsprakenlijst. Stuk voor stuk waren het prima mannen, vriendelijk, veel oog voor de grenzen van Zelda en (voor ons het belangrijkste) goed communicatief. Helaas waren er twee mannen die zonder bericht niet kwamen opdagen maar gelukkig was er een sympatieke toeschouwer waar ik wat mee aan het praten was die hun plekje wilde overnemen.

De middag zelf was super. Omdat het erg druk was, lukte het pijprondje op haar knieeen dit keer helaas niet. In plaats daarvan nam Zelda plaats op het bed en schaarden de mannen zich bij de rand van het matras, met hun pikken in de aanslag. Zelda stortte zich er gretig op. Na zo goed opgewarmd te zijn gaf ik Zelda de opdracht om met zichzelf te spelen terwijl iedereen naar haar heerlijke lijf staarde. Kort daarna gaf ze zelf het startschot en is ze (met hier en daar een korte pauze) twee uur heerlijk in actie geweest. Vooral op het matras, maar ook de sling (die uiteindelijk een diepe plas squirt bevatte) werd niet overgeslagen. Ook erg spannend dat de mannen en ik tijdens een pauze stonden te kletsen en ik Zelda zachtjes bij haar haar pakte en de opdracht gaf om de mannen op haar knietjes tussen ons in alvast voor te bereiden voor de volgende ronde. Wij kletsen zo wat verder, terwijl Zelda stilletjes aan het werk was.

Het blijft natuurlijk bizar, je lief door 4/5 man genomen te zien worden, maar het geeft me ook een onmiskenbaar trots en fijn gevoel om haar en de mannen zo van elkaar te zien genieten. Het is ook zo tof om Zelda steeds meer te zien groeien in haar spel. Ze is zelfverzekerder, directiever en durft hier en daar ook wat te plagen. Dat geeft mij ook het vertrouwen om soms de teugels wat los te laten. Waar ik me de vorige keren van dichtbij bezighield met de actie om te verzekeren dat zij zich oke voelde, ging dat dit keer al een heel stuk meer van zichzelf. Ik hoefde ook geen bekertjes water te brengen, dat werd door de mannen zelf gedaan. En ook superfijn dat de mannen zelf ook af en een toe een verdwaalde hand van een nieuwe bezoeker even erop wezen dat het alleen voor uitgenodigden was.

Het smaakt alleen maar naar meer, dus we komen zeer binnenkort weer terug. En we blijven hopen op een leuke dame die met Zelda mee zou willen spelen op zo'n lekker feestje. Toen we aan het begin van de middag in de bioscoopzaal een girl girl scene zagen waarop twee mooie meiden van elkaar aan het genieten waren kreunde Zelda zachtjes in mijn oor: "Dat wil ik ook weer zo graag voelen".

En dank voor je woorden, Lumbi. Fijn dat jij er ook weer bij was. Volgende keer wellicht weer in een actievere rol! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Jamesy1 en 8 gasten