SLING SLUT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SLING SLUT

Bericht door Benno »

Zaterdagmiddag. Er staan wat veelbelovende berichten op het forum over de mogelijke komst van twee stellen. Ik besluit een kijkje te gaan nemen. Mijn timing blijkt uitmuntend, want vlak nadat ik ben binnengekomen arriveert een stel dat ik niet eerder heb gezien. Het blijkt dat ze geen van de aangekondigde stellen zijn. Het zijn Rob en Sling Slut. Zij is een mooie blonde vrouw met - zo blijkt al gauw als ze een setje aandoet, waarvan de bovenkant open is - een paar prachtige grote ronde borsten. Nadat ze zich hebben omgekleed gaat het stel eerst even rondkijken. De aanwezige mannen (waaronder Ron en Geilneef) houden netjes afstand en we wachten op wat ze gaan doen. Het rondkijken eindigt in de darkroom, waar ze zich terugtrekken in een gloryhole hokje. Vanuit het hokje ernaast, kijkend door een gat in de wand, zie ik hoe ze elkaar eerst zoenen en betasten. De mannen hebben zich inmiddels in de darkroom verzameld en de eerste pik (die van geilneef) steekt door een hole. Ik zie hoe Rob haar richting die pik dirigeert. Ze trekt eerst en gaat dan omlaag om te pijpen. Ze pijpt eerst Rob en daarna de ter pijping aangeboden pik. Geilneef kreunt onder de kennelijk prettige behandeling. Rob vingert haar en ontlokt ook bij haar de nodige kreungeluiden.

Voor nu vinden ze de gloryhole wel weer even genoeg kennelijk. Het stel gaat richting de bank in de algemene ruimte. Sling Slut wenkt me om mee te komen en als zij en Rob op de bank gaan zitten, kom ik aan de andere kant naast haar zitten. Rob vingert haar en ik verken haar lichaam. Ook andere mannen zitten er omheen en raken haar aan. Sling Slut heeft weinig tijd nodig om te bedenken dat ze graag naar de sling wil. Ze heet niet voor niets zo!

Ik help haar in de sling (die vandaag erg laag hangt)en positioneer haar zodanig dat alles optimaal toegankelijk is. Daarna lik ik haar kutje, hands free, zodat ik tegelijkertijd een condoom kan omdoen. Daarna neuk ik haar lang en hard. Niet al te lang natuurlijk, want er zijn andere gegadigden die ook graag willen. Geilneef neukt haar ook en daarna Ron. De andere mannen zijn meer van het graaien. En ook Sling Slut graait waar mogelijk elke pik binnen haar handbereik. Voordat ik haar een tweede keer neuk, probeer ik haar eerst te laten squirten. Dat lukt vrijwel direct overvloedig. Ik kan daar erg geil van worden, dus neuk ik er meteen lustig op los. Sling Slut squirt zo nu en dan verder terwijl ik haar neuk. Ik voel warme golven langs mijn pik en zak lopen. Heerlijk is dat. Nadat ze nog een tijd geneukt en gevingerd is, vindt ze het tijd voor een rookauze.

Na de korte break gaat ze op rand van het grote matras liggen en gaat Rob haar likken en neuken. Niet lang daarna mag ik het overnemen. Ik vraag haar iets meer op het matras te gaan liggen, zodat ik er bij op kan kruipen. Vervolgens kruip ik op en in haar. In deze positie kan ik volop mijn gang gaan. Geilneef en een andere man hebben hun pik bij haar hoofd gepositioneerd en ze trekt en pijpt er lustig op los. Op een gegeven moment geeft Geilneef aan dat hij gaat komen. Voor Sling Slut een reden om vooral door te gaan. Rob duwt haar nog verder over Geilneef's pik heen en hij komt klaar. De andere man is ook zover en Sling Slut schakelt snel naar zijn pik. Haar mond zit helemaal onder het zaad als ik aan een eindsprint begin om bij te dragen aan deze orgastische orgie. Net als ik brullend klaarkom, spuit Sling Slut haar squirtvocht rijkelijk over mij heen, wat het klaarkomen voor mij extra versterkt. Helemaal duizelig stap ik daarna van het bed af.

Mijn tijd zit erop. Terwijl ik me aankleed gaan anderen verder met Sling Slut verwennen. Ik zeg iedereen gedag en bedank het stel. Net als ik vertrek komt Angela100 binnen. Vermoedelijk is de rest van de middag ook geil verlopen. Wellicht kan een van de andere aanwezigen daarover uitweiden?
Laatst gewijzigd door Benno op 15 apr 2023 08:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Geilneef
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: NATTE ZATERDAGMIDDAG MET JACQ EN ROB

Bericht door Geilneef »

Ik zat al een tijdje in de cruising ruimte en begon me af te vragen of de aangekondigde stellen nog zouden komen, toen Rob en en zijn dame Sling Slut binnenkwamen, samen met Benno. Sling Slut, die ik hier verder Slut zal noemen, een mooie lange blonde dame, was al snel omgekleed in een geil corsetje, waar haar lekkere borsten en tepels bovenuit staken.
Ze waren ineens verdwenen, maar bleken samen in de gloryhole ruimte te zitten, dus ik mijn pik door 1 van de gaten gestoken (nooit eerder gedaan, maar voor alles is een eerste keer). Daar werd meteen met enthousiast gepijp en getrek op gereageerd. Dat was lekker en spannend, maar ik zie toch graag met wie ik bezig ben, dus ik was blij dat ze weer tevoorschijn kwamen. Na een korte tussenstop in de cruising ruimte wilde Slut graag in de sling (what's in a Slut :P ), om de kettingen flink te laten rammelen en zich lekker te laten neuken. Het zag er heel geil uit hoe ze daar lag, met haar benen wijd en omhoog, in de leren stijgbeugels, en haar kutje vochtig glimmend en hunkerend naar pik. Rob hield haar hoofd van achter vast en omhoog, zodat ze goed kon zien welke pikken er in haar kutje stootten. Benno (Beffo?) likt haar eerst en neukt haar dan, ze wordt steeds geiler en pijpt en trekt de pikken waar ze bij kan. Als Benno eruit gaat laat ik eerst een paar vingers in haar kut glijden en voel dat ze heerlijk nat is. Dan doe ik een condoom om en neuk haar stevig, ik voel haar kutje om mijn pik samentrekken. Na een tijdje geef ik mijn plekje aan 1 van de andere heren. Zo gaat het nog een tijdje door, tot Slut het even genoeg vindt en even wil pauzeren.
Het vervolg speelt zich af op het grote bed, waar Slut verder geniet van de belangstelling (pikken). Benno neukt haar, ik ben op het bed gekropen en houd mijn harde pik bij haar mond. Ze is eerst nog een andere man aan het pijpen, dan draait ze zich naar mij toe. Ze ligt op haar rug en neemt mijn lul in haar mond, ik til haar hoofd op, houd het van achter vast en neuk haar in haar mond. Ze kreunt geil, ik word ook steeds geiler en voel na een tijdje dat ik klaar ga komen. Ik vraag of ik in haar mond en over haar gezicht mag spuiten. Dat mag, het komt uit mijn tenen, het zaad druipt uit haar mond en van haar gezicht.... mmmmm GEIL! Nadat Benno zich ook heeft klaargeneukt houden ze even een rookpauze.

Intussen zijn Angela (Angela100 op het forum) en vriend binnengekomen. Angela kleedt zich eerst om in een geil glimmend lakjurkje, dan gaan ze samen in de bios zitten. Ik ging ook naar de bios voor een kleine pauze, even rustig nagenieten van de eerste ronde. Angela pijpte hem en hij vingerde haar in haar kutje. Ik keek daar even naar en ging weer terug naar het andere stel. Zij zaten op een bank in de cruising ruimte te tongzoenen. Slut zat geil onderuit en liet haar borsten en kutje door hem en een andere man betasten. Ik ging op mijn knieën voor haar zitten en vroeg of ik haar mocht beffen. Ze zei nog steeds niet veel, maar keek me geil aan, met een prettige twinkeling in haar ogen, en zakte wat verder onderuit, zodat ik goed bij haar kutje kon. Ik likte haar, met mijn tong tussen haar lipjes en over haar klit, ik voelde dat ze steeds geiler en natter werd, en duwde een vinger in haar natte kut om haar g-spot te masseren. Dat ging heel soepel, ze werd steeds natter en ik hoorde haar kreunen. Ze maakte ongecontroleerde bewegingen met haar onderlijf en stootte haar kut tegen mijn mond en vingers, ik voelde hoe het vocht uit haar kut langs mijn hand stroomde, ze was heerlijk spuitend klaargekomen.
Rob vroeg of ze nog op haar knieën zittend op het grote bed een paar mannen wilde pijpen. Ze kroop op het bed en begon meteen. Ik was achter haar gaan zitten, ze zat daar prachtig met haar kontje omhoog. Ik duwde duwde een paar vingers in haar kutje, ze was nog steeds nat. Mijn lul was alweer flink hard, ik deed een condoom om en neukte haar heerlijk doggy, en masseerde haar tieten die lekker vrij slingerden. Ik stootte heerlijk diep in haar, en tegen haar zachte billen en dijen, het was weer ontzettend geil. Ze kreunde en pijpte de pikken voor haar. Ik voelde haar kutje samentrekken en haar kutvocht langs mijn pik en ballen druipen. Ik duwde haar billen uit elkaar en duwde mijn duim, die ik met spuug nat had gemaakt in haar kontgaatje, goed diep, ik voelde hoe ze terug duwde en dat ze mij ook diep in haar kontje wilde. Dat was gewoon te geil, ik stootte steeds harder in haar kut, na een tijdje hield ik het niet meer en spoot haar kut vol (in condoom natuurlijk). Super dat je dat vertrouwen in me had Slut, je had niet gezien dat ik een condoom om had, toen ik weer uit je ging voelde je nog even met een hand naar achter aan mijn pik om het te checken. Tuurlijk, ik doe niet aan stealthing en dat soort fratsen.
Nu was het echt genoeg voor Rob en Slut, ze waren zo'n 2 uur bijna non-stop bezig geweest. Slut ging douchen. Ze liet het rolluik open en de lampen aan. Ze zeepte haar hele lijf in en keek uitdagend en genietend naar de heren die met de tong uit hun mond (vermoeidheid? geilheid?) toekeken.
Intussen waren Angela en haar vriend weer terug bij de lockers, zij had zich in de gyno chair, naast de hetero cinema heerlijk laten neuken. We kletsen nog wat na, tijdens het aankleden en waren het helemaal eens:
Het was weer een gedenkwaardige en EC-waardige zaterdagmiddag :P.
Laatst gewijzigd door Geilneef op 06 apr 2023 06:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: NATTE ZATERDAGMIDDAG MET JACQ EN ROB

Bericht door Chandon »

Prachtig !
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten