KORT MAAR KRACHTIG FEESTJE MET SUS EN KITTY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KORT MAAR KRACHTIG FEESTJE MET SUS EN KITTY

Bericht door Benno »

Sus wil klaarkomen, staat er op het forum in een oproep van Leermeester. Laat dat nou net mijn grootste hobby zijn. Ik besluit dus om vanmiddag even een kijkje te gaan nemen. Als ik vervolgens een berichtje krijg van Kitty, dat ze vanmiddag even langskomt met speelpartner Tom. Dat klinkt buitengewoon feestvreugdeverhogend. Het is echter een drukke dag vandaag, dus ik kan pas rond 4 uur daar zijn.

Als ik binnenkom ligt Sus op het grote bed. Ze wordt van alle kanten betast en ik kan wel zien waarom. Ze heeft een paar van de grootste borsten die ik ooit bij EC naar binnen heb zien wandelen. Na Leermeester te hebben begroet, kleed ik me snel uit en gooi me in het feestgedruis. Netjes aan de meester van Sus toestemming vragen en dan mag ik haar neuken. Ze vraagt of ik dat wel voorzichtig wil doen, dus dat doe ik maar. Rustig neuk ik haar en stimuleer daarbij haar clitje. Het heeft het gewenste effect en Sus komt klaar. Daarna wil ze pauze. Na een pauze volgt een flogging scene aan het kruis in de darkroom.

Ik hoop dat Kitty gauw komt, wat ik moet om 17.15 uiterlijk weg. Ze heeft aangegeven er om 16.15 te zullen zijn, maar is in een file terecht gekomen, waardoor het 16.45 wordt. Ze heeft zelf ook maar heel kort, dus het is direct uitkleden en gaan. De boomlange Tom, waarmee ze is gekomen trapt het feestje af door Kitty te vingeren en haar slipje uit te trekken. Ik ga naast haar zitten en wordt heerlijk getrokken en gepijpt, evenals een andere geluksvogel. Als Tom haar slipje even weg gaat leggen en een condoom gaat halen, kan ik het niet laten om Kitty's heerlijke kutje even te likken. Ik hou van heel veel kutjes, maar het kutje van Kitty staat hoog in de top 3 (waarschijnlijk op nummer 1). Haar lippen staan open als een orchidee en haar clit steekt er als een flinke stamper tussenuit. Ik kan haar wel opvreten en als ik de kans krijg doe ik dat ook.
Tom gaat haar vervolgens neuken op de rand van het bed. Gelukkig staat hij na niet al te lange tijd zijn plek aan mij af. Ik vraag Kitty iets verder op het matras te gaan liggen en klim er dan zelf op... op het matras en op Kitty. Ik ben echt heel erg geil en opgewonden en wil haar heel graag neuken. Kiity heeft niet alleen uiterlijk een heel mooi kutje, van binnen is het sappig en strak en knijpend. Terwijl ik haar neuk wordt mijn pik zowat fijngeknepen door haar knijpende kutje. Ik moet oppassen dat ze me er niet uitknijpt. Dat doe ik door flink door te neuken. Ik besef dat er anderen omheen staan die ook graag aan de beurt willen komen, maar ik wil niet stoppen. Dit is te lekker. Kitty blijft knijpen en lijkt het ene na het andere orgasme te hebben. Ik neuk door en voel mijn orgasme aanrollen. Het rekt zich uit over wat voelt als minutenlang vanaf het moment dat het zich aandient tot een brullende finale. Ik heb daarna nog 5 minuten om me aan te kleden en weg te wezen. Een kort maar zeer de moeite waard feestje.
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: KORT MAAR KRACHTIG FEESTJE MET SUS EN KITTY

Bericht door Bikerscouple »

Mooi verslag Benno xx
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: KORT MAAR KRACHTIG FEESTJE MET SUS EN KITTY

Bericht door LeerMeester »

Leuk om te lezen, het was als vanouds..

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten