DP EN ZAADDOUCHE VOOR ELKE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DP EN ZAADDOUCHE VOOR ELKE

Bericht door Benno »

Elke stuurde een bericht: "Wat jammer dat we niet bij het feestje van maandag 3 april konden zijn. Het klonk heel geil wat er allemaal gebeurde". Ik stuurde een bericht terug: "We kunnen wel een klein feestje speciaal voor jou houden". Daar had Elke wel oren naar. We prikken vrijdag 14 april. Ik nodig er wat mannen voor uit en vanmiddag om 13.30 beginnen we.

Als ik binnen kom zit Elke al - in slechts een rood slipje - op de bank tussen Rick en Lex. Ze is blond, slank en heeft een stel pronte tieten. Ze heeft beide handen aan weerszijden op de pikken van beide heren. Ze heeft er zin in. Ik kleed me ook snel uit en voeg me erbij. Elke begint mij direct te pijpen, terwijl ze doorgaat met de beide andere pikken te trekken. Na een tijdje duwt ze mij richting matras. Ik begrijp dat ik op mijn rug moet gaan liggen, wat ik gedwee doe (ik ben de moeilijkste niet). Elke neemt schrijlings plaats op mijn pik en begint te rijden. In eerste instantie laat ik het (letterlijk) over me heen komen, maar na een tijdje neem ik meer actief deel aan het spel door flink omhoog te stoten. Ze ligt voorover over mij heen en achter haar zie ik dat Lex bezig is zijn forse pik in haar kontje te wurmen. Als dat niet direct lukt neemt Rick het over. Hem lukt het wel en ik voel hoe Elke's kutje meteen twee keer zo nauw wordt. Om goed grip op de zaak te houden grijp ik Elke's schouders vast om haar richting onze pikken te duwen. Het lukt verbazend goed en best lang om deze DP vol te houden. Als Rick dan ophoudt, probeert Lex het nog eens. Daarbij floep ik eruit, maar ik blijf onder haar liggen, terwijl Lex haar hard in haar kontje neemt. Rick moet vertrekken, vanwege een zoom meeting.

Elke's partner Marco haal een paar polsboeien tevoorschijn, waarmee het de bedoeling is dat ze aan het wandrek wordt vastgemaakt. Ook krijgt ze een blinddoek om. Als we haar echter willen vastmaken, blijken de ringen aan het wandrek te dik voor de karabijnhaken die aan de boeien zitten. "Dan houd ik me wel vast aan het rek", zegt Elke. Ik ben alweer erg geil geworden en vinger haar kutje. Ik probeer haar te laten squirten, maar dat lukt vooralsnog niet. Dan besluit ik haar staand tegen het rek te neuken. Tot mijn verrassing tilt Elke zomaar haar benen omhoog, terwijl ze zich vasthoudt aan het rek. Hierdoor kan ik haar heel makkelijk staand neuken. Om het voor haar wat makkelijker te maken steek ik mijn armen onder haar benen en houd mezelf zo aan het rek vast. Bijkomend voordeel is dat ik daardoor harder kan stoten.

Lex heeft intussen zijn gereedschapskoffer tevoorschijn gehaald en zegt dat Elke met haar gezicht naar het rek moet gaan staan. Terwijl hij haar met diverse werktuigen aftuigt (waarbij Elke overigens geen kik geeft - hoge pijngrens, zegt ze er zelf over) ga ik even water drinken en bijkomen. Als Lex vervolgens op zoek gaat naar meer geschikte polsboeien, duurt het Elke te lang. Ze springt op bed en gaat op haar knieën zitten. Ik bedenk me geen moment en duik erachter om haar hard op zo'n hondjes te neuken. Er zijn inmiddels een stuk of drie heren bij, die zich laten trekken/pijpen. "Spuit over me heen!", zegt Elke. "Nu nog niet", zeg ik.

Hierna wil Elke in de sling, maar die blijkt zo hoog te hangen, dat niemand er echt bij kan, dus dat blijkt geen succes. Terug bij het grote matras vraag ik Elke op haar rug te gaan liggen, zodat ik haar kutje kan likken. Hoewel ik haar al vele jaren ken (zij en Marco waren altijd vaste gasten op de feestjes, die Loodgieter organiseerde), kan ik me niet herinneren dat ik eerder al eens haar kutje heb gelikt. Het is heerlijk glad en de twee vingers die ik naar binnen steek worden nauw omsloten. Ze stuwt haar bekken omhoog tegen mijn likkende tong en kreunt en knijpt. Ik ben nu echt zo geil, dat ik aan een eindsprint toe ben. Ik neuk haar hard in missionarishouding. "Wie wil er over me heen spuiten?', vraagt ze. Drie van de aanwezige heren laten zich niet onbetuigd en spuiten van diverse kanten over haar hele lijf. Ik voel mijn orgasme ook komen, haal mijn pik eruit, trek mijn condoom eraf en begin me klaar te trekken. Dat laat Elke niet toe. Ze neemt het van me over en bezorgt me zo een knallend en spetterend hoogtepunt, waarbij ook ik mijn zaad over haar lichaam spuit. Wat een geile bedoening. Om de feestvreugde te verhogen laat Lex haar meteen daarna flink squirten.
Er volgt een pauze, waarin het squirten nog even wordt besproken. Elke zegt dat dat bij haar normaal niet makkelijk gebeurt. Lex stelt voor het nog eens te proberen en vraagt haar tegen het wandrek te gaan staan. Dat doet ze en Lex steekt zonder ceremonie twee vingers in haar kutje en hopla de vloer is na. Ze kan niet geloven dat het zo makkelijk kan gaan. "Hier, nog een keer, met links", zegt Lex, de ambidextere squirtprins. (Zoek maar op wat ambidexter betekent).

Kort hierna vertrekken Elke en Marco en ook voor mij is het tijd om te gaan. Elke en Marco bedankt. Het was heerlijk. Ik heb genoten. Jammer dat er niet meer mannen bij waren om jou te verwennen. Maar ja, des te meer voor degenen die er wel waren 😊
Laatst gewijzigd door Benno op 15 apr 2023 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerritje
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jun 2017 20:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: ELKE KRIJGT EEN DP EN EEN ZAADDOUCHE

Bericht door Gerritje »

Ben er vanmiddag bij geweest maar wat een geile en mooie vrouw is Elke!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ELKE KRIJGT EEN DP EN EEN ZAADDOUCHE

Bericht door Rickjsw »

Hi Elke en Marco, het was leuk om jullie vandaag als eerste te mogen begroeten. Benno had gelijk. Elke zag er fantastisch uit in haar rode setje en maakte er een feestje van. Met veel plezier heb ik genoten van de eerste ronde teamwork DP met een ware tijgerin!

Helaas was mijn lunchpauze voorbij en begon mijn zoom meeting…terwijl het feestje verder ging. Maar better some quality time..than none at all! Het verslag van Benno is zo treffend dat ik mij het vervolg kan voorstellen. Ik ben erg benieuwd naar de skills van Elke aan het wandrek….ze is eeg atletisch…
Ik hoop jullie snel weer te zien en Elke weer eens te voelen!

Besos,
Rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten