GENIETEN MET CELESTE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Benno »

Na een heerlijke ervaring een paar maanden geleden (https://eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=69483), heb ik contact onderhouden met Celeste. Ik hoopte dat ze vroeg of laat weer een keer wilde komen, maar het leek er een tijdje op dat het eerder laat dan vroeg zou gaan worden. Tot gisterochtend.

Celeste vraagt op het forum of men denkt dat het vanmiddag druk zal gaan worden in Amersfoort. Diverse vaste chatters reageren erop en proberen haar over te halen om vooral te gaan. Ik kies een andere benadering, ik stuur een berichtje op Kik. Celeste twijfelt een paar uur en zegt dan tegen 15 uur: "Ik ga nu die kant op". Tegen 16 uur sta ik haar in de winkel op te wachten en we gaan naar binnen. Ze ziet er fantastisch uit in haar voor het koude lenteweer iets te zomerse outfit, waar ze een jas over moet dragen om het warm te hebben. Lang kan ik niet kijken naar haar outfit, want in no time heeft ze alles uit en is haar verrukkelijke lijf in volle glorie te bewonderen. Ze ziet er prachtig uit en voelt heerlijk zacht aan. Ze heeft een stralend gezicht, waar ik naar blijf kijken.

Singer is er en ook een Aziatische jongeman, die ik tegenwoordig vaker tegenkom bij EC. Verder nog wat bekende en onbekende gezichten. Niet echt druk. Wim, de nieuwe store manager van EC brengt een polsbandje dat Celeste om kan doen. Het is een nieuw experiment om consent te bevorderen. Hij legt aan de aanwezigen uit dat het bandje betekent dat je alleen met toestemming aan haar mag zitten en dat je anders gepaste afstand houdt. Dit kan namelijk nog wel eens een probleem zijn in EC. Mannen komen ongevraagd veel te dichtbij en gaan zonder toestemming graaien. Het polsbandje geeft aan dat dat niet zomaar mag en geeft het personeel de mogelijkheid om te handhaven. Nou is Celeste mondig genoeg om zelf aan te geven wat ze wel of niet wil, maar ze doet het bandje toch om en de aanwezige mannen houden zich zowaar keurig aan de regels.

Celeste kiest meteen voor de sling, waar ze in gaat liggen, om er vervolgens zeker 3 kwartier niet meer uit te komen. Ik begin met haar kutje te likken, maar kan me al snel niet meer beheersen. Mijn pik moet erin. Ik neuk haar langdurig, alvorens mijn plek tijdelijk af te staan aan Singer. Maar niet nadat ik Celeste eerst heb laten squirten. Het blijk dat Singer en de Aziatische man ook erg bedreven zijn met hun vingers, dus de vloer wordt erg nat deze middag. Nadat Singer haar geneukt heeft ga ik verder. Ook ga ik haar kutje nog eens wat uitgebreider likken, met twee vingers erin om haar zowel in- als uitwendig te stimuleren. Het heeft z'n effect. Celeste krampt samen en stuwt haar heupen kreunend omhoog. Ik kan daar zo geil van worden. Meteen steek ik mijn pik er weer in en neuk fanatiek voort. De aanwezige mannen vragen netjes of ze haar aan mogen raken en dat mag, maar behalve de eerder genoemde twee mannen en ik zijn er geen anderen die haar neuken. Nou ja, des te meer voor ons, denk ik maar.

Nadat we Celeste 3 kwartier lang hebben geneukt in de sling, de vloer eronder drijfnat hebben gemaakt en haar diverse orgasmes hebben bezorgd, is het tijd om te verplaatsen naar het grote bed. Daar neemt Celeste zonder poespas plaats op haar knieën met haar hoofd naar beneden. Dat biedt ten eerste een fantastisch aanblik, maar tevens de mogelijkheid om haar hard op z'n hondjes te nemen. En dat is precies wat ik ga doen. Hoe harder ik stoot, hoe enthousiaster Celeste erop reageert. Af en toe (als ik tijdelijk buiten adem raak) wissel ik af met een van de andere heren en dan ga ik weer los. Op een gegeven moment kom ik in een zone en een cadans van stoten en voel ik een zeer heftig orgasme komen aanrollen dat uitloopt op een luid brullend klaarkomen van mijn kant. Daarna moet ik echt even het bloed weer terug naar mijn hersenen laten stromen, voordat ik weer kan deelnemen aan het spel. Als ik weer bij ben neuk ik Celeste nog een paar keer zo hard als ik kan. Als het half 6 is geweest moet ik er een eind aan breien, want mijn tijd is op. Celeste twijfelt even of ze nog voor een extra ronde gaat, maar besluit het er dan bij te laten. We kleden ons allebei aan en nemen afscheid bij de voordeur. Ik probeer niet te laten merken dat ik nog sta te tollen in mijn hoofd en te trillen op mijn benen van de inspanning en het genot. Het was heerlijk en ik heb van je genoten, Celeste. Tot een volgende keer, hopelijk...
Laatst gewijzigd door Benno op 11 mar 2024 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Eric035
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2023 15:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Eric035 »

Het was inderdaad genieten..
Wat een feest!
Sexy lady die celeste!
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Singer717 »

Weer een superverslag Benno!
Celeste, wat een mooie zachte vrouw ben jij. Heerlijk om te zien hoe je er van geniet. 💋
Celeste
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2022 09:32
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Celeste »

Het was heerlijk heren ,, bedankt voor het avontuur en vooral de respectvolle manier van benaderen😘
Ik heb echt genoten mocht er een volgende keer komen dan doen we het weer iets langer en uitgebreider
Mooi geschreven precies zoals het was !!!😀😀
Rikkie13
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 feb 2023 12:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Rikkie13 »

Nu wel heel erg benieuwd geworden naar Celeste
Hopelijk is ze er gauw weer
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Benno »

Celeste schreef: 26 apr 2023 08:26 Het was heerlijk heren ,, bedankt voor het avontuur en vooral de respectvolle manier van benaderen😘
Ik heb echt genoten mocht er een volgende keer komen dan doen we het weer iets langer en uitgebreider
Mooi geschreven precies zoals het was !!!😀😀
Langer en uitgebreider! Altijd goed ;)
Boertje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mei 2021 13:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Re: GENIETEN MET CELESTE

Bericht door Boertje »

@ Benno en Celeste

Wat jij zegt klopt helemaal Als er een vrouw of stel aankondigd dat ze komen is het vol Iedereen wil gepijpt en afgetrokken worden Maar als ze de vrouw moeten verwennen
kijken ze elkaar aan alsof ze water zien branden
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten