De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Rickjsw »

Het is een zonnige zaterdag...en de 🐦vogeltjes fluiten als ik naar de EC rijd.
Er zijn verplichte sportcompetenties, dus vandaag is het tijd voor mijn andere hobbies.
Inbox berichten van de EC en wat spannende appjes voorspellen veel goeds voor vandaag.
Met de eerste zomerse dag van het seizoen, ben ik vandaag ook deelnemer aan de spannendste
EC dag van 2023.
Meerdere stellen en heerlijke subjes..ik wil graag onderzoeken of ze zoet zijn en gehoorzaam zijn...
dan verdienen ze lekkers. En anders? Meester Piet en Sexboy weten als geen ander hoe ze de zweep
moeten hanteren om hun subjes te laten gehoorzamen.

Ik kom binnen en volg het spannende spel van Meester Piet, Sexboy, Kinkygirl88 en Roos.
Kinkygirl heeft een heerlijk nauwsluitend latex pakje aan, waarin haar borsten vrij spel hebben. Ze zit op de rand
van het bed en verwent twee grote pikken. Ik flirt met Roos die er fantastisch uitziet in haar zwarte outfit met een hele
mooie collar om haar nek en voeten. Roos wordt op het bed genomen door Benno en aangemoedigt door Meester Piet.
Roos toont zich een waardig subje door Benno zelf ook wild te berijden.
Ik trek snel mijn eigen zwarte speel outfit aan en ben klaar voor de grote sprong......als Meester Piet besluit dat de subjes
wel aan pauze toe zijn. De eerste helft van het spel is gespeeld. Benno wenst me met een grote grijns een prettige 2e
helft en vertrekt....met een grote glimlach op zijn gezicht.
Ik maak een praatje met Chandon en de meesters. De sfeer is gemoedelijk. Ik ga even bij Roos kijken.
Het zwarte latex pakje van Roos ligt op de grond. Ik bied aan haar te helpen met haar rode lingerie setje.
Meester Piet heeft dit voor haar uitgezocht. En hij heeft goede smaak! Roos heeft luxe rood setje van fijne stof.
Door de fijne stof zijn twee heerlijke borsten met heerlijke tepels zichtbaar...die heerlijk opgewonden voelen als ik
ze in mijn handen neem. Een knap en ondeugend gezichtje kijkt mij aan in het felle licht van het toilet.
Terug in de grote zaal besluiten de meesters dat de 2e helft van start ga.

Sexboy vraagt om condooms. Er gaat een nieuwespel starten. Chandon tovert twee condooms tevoorschijn.
De mannen laten zien hoe je een geile girl girl scene opzet. Roos en Kinkygirl berijden rijden samen een mega vibrator
die hun kutjes oprekt. Onder de strakke begeleiding en wat opzwepende slagen slagen ze erin het forse gevaarte
diep in zich te laten gaan. De beide dames zijn niet verlegen...ze bespelen het publiek en kijken zelfbewust naar
opgewonden mannen...waarvan ik zie dat er steeds meer binnenkomen.
Na een opwindend spel mogen de subjes weer door echte pikken verwend worden.
En ik doe mee met de aktie!
Ik lig in het midden van het grote bed en voel hoe de heerlijke tong van Roos over mijn eikel streelt. Eerst zachtjes, maar
daarna in een heerlijk strak tempo. Ik speel met haar mooie ronde borsten en piercings. Roos zakt door haar knieen
en diverse mannen mogen haar heerlijk doggy nemen.
Recht voor me heb ik uitzicht op Kinkygirl. Kinkygirl heeft een heerlijk lichaam en ogen die twinkelen als smaragd...ze gaat steeds
dieper door haar knieën. Sexboy en Meester Piet zorgen er voor dat de subjes zich zo aanbieden dat ze diep geneukt kunnen worden.
Kinkygirl is een prijswinnend schrijfster, maar wat mij betreft ook een prijswinnend sextalent! Ze heeft zo'n controle over haar kontje en kutje
dat de mannen hun zaad in grote hoeveelheden over haar heenspuiten. Vervelend is dat we laten van Kinkygirl horen dat mannen haar
toch in het gezicht spuiten. Heel jammer! Daarom is het soms ook beter een gecontroleerd spel te spelen met mannen en vrouwen die
er echt een feest van maken!

In de bonte kluwen subjes en opgewonden mannen heb ik Roos weer gevonden.
Chandon biedt zich aan en samen besluiten we Roos te bedienen van nummer 4.....
Roos begint te trillen en te schudden op haar benen.
Meester Piet zegt me dat er nog 5 minuten speeltijd is. Ik neem het over van Chandon.
Wat een uitzicht heb ik op twee mooie vollen billen...die mij uitdagend plagen.
Ik geef er een tik op en maak een wilde rit op Roos...met de laatste krachten komen we samen tot een heerlijk hoogtepunt!
Sexboy en Meester Piet binden de subjes soepel vast. Ze willen al het zaad van de aanwezige mannen ontvangen over hun mooie
borsten. En iedereen doneert met gulle gaven!
En dan...is de 2e helft voorbij!
We praten nog wat na met Sexboy, Meester Piet, Kinkygirl en Roos...bedankt voor het mooie spel en op naar veel nieuwe ervaringen!
Het is half drie...en volgens onze informatie begint om drie uur de 3e helft van deze zinderende zaterdag!

Over de 1e en 3e helft waarschijnlijk straks meer in andere verslagen...de EC was vol spanning, lust en verleiding..met veel liefhebbers die
kunnen aanvullen wat ik (nog niet) heb beschreven...
Laatst gewijzigd door Rickjsw op 29 apr 2023 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl

Bericht door Chandon »

Mooi verslag Rik😉. Die girl 2 girl moment was prachtig! Was het nou optie 2 of 6😉.
Laatst gewijzigd door Chandon op 29 apr 2023 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Chandon »

De 1e,2e,3e EN 4e ronde

Ongeveer 12.15 kwam ik id ec aanzetten. Sexboy en meester Robert arriveerde samen met hun subjes kinkygirl en roos. Ze gingen even oriënteren en een sigaretje buiten doen. Ik kwam toevallig Doen(is een sdc naam) tegen die ik gisteren in een bekende swingersclub tegen kwam en had hem getipt over vandaag. Gezellig een praatje met Doen en tegelijkertijd met de 2 stellen gemaakt.Ik kon nauwelijks mn nest uit want k had de avond ervoor al een spetterende gangbang shift achter de rug maar k zal en moest vandaag de ec opzoeken. Ook dat ik wist dat er een paar bekenden langs zouden komen uit ons clubje. De dames werden warm gezweept id hetero cinema door meester Robert en Sex boy en toen kon de pret beginnen. Ik vroeg aan meester Robert hoeveel kan Kinkygirl hebben. Hij zei”veel” dus k mepte als een malle op haar bil die steeds roder werd aan een kant. Roos is een pracht dame met een heerlijk lichaam leuk geil bekkie haar doosje is een prachtig Roosje mooie borsten zachte huid en en nog veel meer heeft deze knapperd in huis. Kinky girl een mooie lange dame idem prachtige borsten en een kutje zo strak mooi bekkie. En terwijl kinky Girl een gast pijpte mocht ik na het harde klap geweld de aftrap doen na haar linker bil beurs te hebben gemept. Ondertussen was Benno ook overigens gearriveerd.
Dus k begon kinky girl te neuken van achteren. Heerlijk ik moest me even goed opwarmen. Mmmm k tikte m af met Benno die vervolgens met lange diepe halen en stoten zijn ding deed. Kinky girl mooi glad latex en geblinddoek stond ze daar. Roos had in de tussentijd ook de nodige pikken in haar kutje mond en handen op t bed voor t scherm. Met haar geile mooie classy netpantys aan. Ze lag daar met haar geile roosje en ik duwde gentle mijn pik bij haar naar binnen. Oeeeeee nice! K zei tegen meester Robert”zoooo das lekkurr”.
Op naar het grote bed neukte ik Roos verder. Met harde stoten wou ze klaar komen. Haar meester telde af ik mocht niet stoppen van Roos met neuken en 4321 go! Gebiede haar meester haar klaar te komen terwijl k haar hard door stoot.
Het dierlijk geweld met deze mooie beauty s en hun meester die hun perfect begeleide en domineerde duurde zeker nog wel een uur. Ok pauze.
Op hetzelfde moment tijdens de pauze kwam Rick sjw binnen aanzetten(hoe krijgt ie t ook weer voorelkaar zeiden ik en Benno stoppen we net komt meneer Rick sjw binnen gelopen).
Maar goed de pauze was over even op adem gekomen en we gingen weer door.
(Zie verslag Rik hierboven die hij uiterst gedetailleerd met klasse heeft beschreven)
Rick werd door Roos gepijpt terwijl ik haar hard neukte. “Harder neuken” zei Rick. Ik zo “jij hebt makkelijk praten terwijl je daar ligt”😜. Dus ik uiterst mn best doen en werd aangemoedigd van kom op Chandon! Dus Rick ging Roos neuken ik zei tegen “sexyboy mag k je zweep lenen zodat Rick harder door neuk”😆 even een dolletje onderling maar k pakte wel die zweep maar k spaarde Rick maar.lol
De meesters leken wel zo opelkaar ingespeeld te zijn ze zweepte synchroom hun subjes om en om en tegelijkertijd dat je bijna zou denken dat het ingestudeerd was maar het was pure improvisatie. Prachtig spel mijn complimenten hiervoor meesters😉. En hun subjes met hun zeer hoge pijngrens.(of ze nou wel of niet willen ze hadden geen keus)
Wat deze mannen bij zich hadden was pas echt van zwaar kaliber aan zweepjes reuze vibrators etc etc en niet van die suffe neppe speelgoed crap waar ik soms mensen mee zie binnenkomen. Ah einde was de bukake de subjes werden geboeid en tegen elkaars ruggen vast gebonden.
Jammere was dat een guy zich niet aan de regels hield en wou in haar gezicht spuiten. K zei er meteen wat van dus richte hij naar beneden maar wel op haar kin wat niet de afspraak was…jammer dit. Maar goed ik trok me af en moest me flink concentreren omdat gisteravond ook een vrij energiek volle gangbang heb gehad😉. Ik kwam geweldig klaar en spoot in haar hals(zoals de afspraak.)
We hadden nog even gezellig met zijn alle gekletst en bedankten de stellen en zei ons en ze gingen voldaan naar huis. Overigens ging t id douche ook wel flink tekeer met de luiken omlaag met deze 2 stellen ik hoorde veel kreunen van genot😊.

Btw mannen ruim je condooms in jeezus naam op. Ik meen het echt wat ik zei de volgende die t laat slingeren keten ik vast id gay cinema. Ik heb echt iemands berg met rubbers moeten opruimen die op t bed was gedeponeerd (voor t sociale aspect voor je mede bangers en de mensen die er werkzaam zijn die dag). Wees blij dat je erin word betrokken in het spel het hoeft ook niet dus ga er dan ook met respect om.
Ik en Rick en een paar andere mannen bleven over. Ff buiten ih zonnetje samen met Rick gebabbeld en wat gegeten om mijn energie te upgraden om het zomaar te zeggen en om stralen aan vitamine D te vangen. Uurtje later kwam het 3e koppel alweer gearriveerd. En niet veel later het 4e koppel. Dat waren Jos en Kim waar ik mee contact mee heb gehad. Jos een aardige kerel en zijn vrouw ook alweer zo’n topper. Knap gezicht mooie haar en heeft de perfecte tepels en borsten met een prachtig zacht lichaam en nat poesje. Ze gingen ook even oriënteren ik liet ze de hele cinema zien raden eigenlijk de gynaecologen stoel niet echt aan ivm moeilijke posities en plotselinge demontatie gevaar en rade de sling aan. We gingen kijken bij de glorieholes waar een ander stel bezig was met pijpen.
Kim werd door Jos vastgeketend ah andreas kruis(eigenlijk de ideale plek voor mensen die hun condooms niet opruimen of voor mannen die tegen je aan gaan staan en in je oor gaan staan smakken of kreunen/zie later ih verhaal). Jos tegen mij”chandon” en wees naar zijn vrouw. K betaste haar poesje borsten en duwde met penetratie bewegingen mijn vinger in haar mond terwijl Benno haar vingerde.
Pijpen ze gaf aan dat ze wou pijpen.
Ze pijpte eerst Benno die naast mij stond. Jos gebieden haar mij te pijpen. Ik tegen haar lukt 2 pikken in je mondje ook? dus ik en Jos duwde onze harde pikken tegelijkertijd in dat mooi gulzige en smullend mondje. Geneukt ze wou geneukt worden . Dus ja zo gezegd zo gedaan en t gebeurde zoals t geschiede. Ze lag op t grote bed terwijl ze pikken in haar beiden handen had en een in haar mond. Nee wacht er kwam nog een pijp ronde toen ze op dr rug lag met dr hoofd achterover terwijl ze gelikt werd. Na t likken duwde k mn stijve leuter in dr gleufje. Pfffff weer zo lekker strak nat en wauw gewoon glorieus lekker. Van zacht stoten naar harder en harder en weer rustige stoten met een pik in haar mond. In de tussentijd arriveerder Singer. Hij moest overwerken en was wat later. Tegelijkertijd arriveerde we naar de sling.Benno en ik Pakte haar om en om terwijl ze Rick afzoog. Ik neukte haar met mijn hand op dat keelte . Geil !! Zo geil gezicht hoe ze door mij Jos en andere mannen werd geneukt. Het is zo prachtig plaatje dat nog meer tot haar rechtkomt als ze aan alle kanten word gepenetreerd. En vervolgens nog een paar andere mannen pakte har en singer toonde zijn lik kunsten.
Id tussen tijd neukte ik haar weer id hetero zaal. Een lange, kale, donkere man terwijl ik haar neukte zat letterlijk zijn kauwgom in mijn oren te kauwen. Maar goed t boeide me niet ik was ergens anders op gefocused dat veel belangrijker was. Diezelfde man zat ook letterlijk te kreunen in Singers zijn oor terwijl hij ook bezig was met Kim waarop hij droog reageerde m tegen hem”zo gaat t zowiezo niet lukkenals je in mijn oor blijft kreunen😂🤣🤣”.
Dus beste donkere lange kale man ik weet niet van welk soort fetishen je houd of wat je gewoontes zijn gewoon niet meer doen ok?Bij voorbaat dank.
Ok ik dwaal af van mijn verhaal.
In de tussentijd kwamen mr en ms moon binnen zetten. Ze pijpte hem heerlijk en de mannen waren haar ah betasten. Ook al zo n topper zij. Het was vandaag nationale topper dag id ec vol geilheid. Jos vond het geil om het tezien en waar daarom ook samen met Kim daar blijven terwijl ze 5 mannen afzoog en ik en Singer erna haar om en om pakte.
Ik moest naar huis het was 5 uur. Bedankte Jos en Kim voor de waanzinnige tijd geil leuk en gezellig super leuk dat jullie er waren!
Mr en ms Moon waren opgewarmd en gingen verder ik had haar graag willen proeven maar ben benieuwd wie de 4e eindbazen ronde gaat schrijven. Zal k het stokje aan jou doorgeven Singer😉.

Btw welgeteld waren er ckr wel 7 stellen id cinema. Elk hoekje en plekje werd optimaal benut vandaag.
Laatst gewijzigd door Chandon op 30 apr 2023 18:47, 5 keer totaal gewijzigd.
Singer717
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Singer717 »

Ik pak jouw stokje graag aan 😜
Hier mijn aanvulling:

In aanvulling op het verhaal van Chandon (Jezus wat kan jij schrijven man Het is net alsof ik er weer bij ben)

Ik ben waarschijnlijk kog wat vergeten op te schrijven maar vanmiddag vergeet ik niet meer... Terwijl ik mijn verhaal schrijf word ik nameljjk weer hard....😊

Mr en Mrs Moon kwamen binnen lopen. Hij had een geweldige baard en een leuke kop.later in de bios heb ik hem nog een compliment gegeven voor zijn baard.


Ik bekeek haar van top tot teen en zag dat ze een geweldige outfit aan had, plakkousen met een secretaresse-blouse en een leren rokje met daaronder matchende laarzen tot aan de kuit.
Ik schoot instant op high alert natuurlijk.
Nadat ze zich hadden omgekleed bleek dat de blouse kousen en de laarzen aan blijven maar het rokje ging in de locker. (Supergeil dat rokje maar, bleek later, niet praktisch natuurlijk).

Ik sla een stukje over en ga verder op het moment dat dit heerlijke stel naar de bankjes verhuisden.

Daar gingen ze met z'n tweetjes op een bankje zitten en begonnen ze hartstochtelijk te zoenen. Niet veel later trol zij h3m langzaam af waardoor zijn lul fier overeind bleef. Ze bleef hem aftrekken en zoenden heerlijk geil door terwijl er inmiddels een groot aantal mannen omheen verzamelde. Ik ging op het grote bed staan zodat ik een prachtig uitzicht had op dit stel wat met hartstocht elkaar verwenden.

Opeens begint zij heerlijk langzaam aan zijn lul te zuigen. Ik heb wel vaker gezien dat een dame pijpt maar bij elke opwaartse beweging van haar hoofd zag ik haar wangen helemaal naar binnenvallen zo hard zoogt ze aan zijn lul! Prachtig om te zien was hoe zij zijn lul helemaal in haar mond nam waar ze totaal geen moeite mee had. Wow!

Ik zag tussen al die mannen mijn kans om (met een klein stukje kruipen haha) mij aan haar voeten te werpen en begon haar billen te kneden. Als snel masseerde ik haar kutje en ook vrij snel daarna vingerde ik haar kutje. Doordat ze haar onderlichaam helemaal tegen mijn hand bewoog, bracht ik mij hand onder haar billen zodat mijn vingers steeds dieper konden.
Omdat ik bijna kramp kreeg ging ik op mijn knieën zitten waarna ze al snel haar benen openen voor mij. Daar werd ik zo geil van (Nu nog..) dat ik mijn andere hand onder haar billen manoeuvreren en haar een klein beetje op wilde tillen om mijn mond op haar klitje te leggen. Ik begon langzaam te likken. Wat smaakte ze lekker....

Ik had al heel snel het idee dat mijn likkunsten bevielen en werd daar super geil van.
Al heel snel zoog ik haar hele kutje in mijn mond waardoor ze heftiger begon te kreunen. Dat was voor mij een duidelijk teken om ruiger aan de slag te gaan en ik mij focuste om haar klitje in en uit te zuigen en haar met mijn vingers hard te neuken. Hierdoor kwam zij super hard klaar en kneep bijna mijn vingers eraf zo strak werd haar kutje. Dit herhaalde ik een paar keer. Die heerlijk geile grote glimlaach op haar mond was telkens weer een beloning.
Door als dat likken en zuigen was mijn mond helemaal nat van haar geole natte kutje. Ik keek haar lachend aan en wilde dat bijna afvegen. Plotseling zoende zij mijn mond en likte al het geil3 kutvocht van mijn baard af met een hele mooie grote glimlach. Pfff die mond,die lach... supergeil. Je bent een prachtige vrouw!

Nadat ze een pauze wilde nemen(een half bekertje water en een paar keer adem halen haha) vroeg hij haar om te gaan staan voorover gebogen met haar bovenlichaam op het bed en ging hij achter haar staan. Damn Wat een heerlijke billen heeft ze toch. Toen hij bij haar naar binnen schoof liet zij horen hoe lekker ze het vond.
Wat ik geil vond om te zien was dat zij haar armen helemaal naar voren strekte en zij zich met haar nagels in het bed vast greep. Ik vond het supergeil om haar handen vast te pakken die mijn handen bijna vastklauwde... tering wat geil....

Omdat ik toen al op het bed zat was haar gezicht heel dicht bij mij en kon ik haar heerlijke borsten vast grijpen en stevig masseren. Omdat ik daarvoor al heerlijk opgewonder raakte van het hartstochtelijke zoenen en pijpen werd ik keihard. Ik vond het ook geil om haar gezicht te strelen en al snel begon ze op mijn duim te zuigen die ze steeds verder naar binnen werkte.. Ik dacht als ze dat lekker vindt probeer ik meerdere vingers die ze net zo makkelijk naar binnen zoog tot zelfs helemaal achterin haar keel net als dat ze de lul van haar vent helemaal deepthroat nam. Daarna bood ik mijn eigen lid aan die ze heerlijk begon te pijpen. Haar kerel neukte haar ondertussen stevig door.
Toen vroeg ze mij om op haar te spuiten.
Ze tilde haar been op en wilde dat ik haar been onder spoot. Godver, wat kwam ik heftig.....
Ondertussen was het al bijna sluitingstijd maar ze speelden nog heel even samen verder. Nadat wij ons allemaal toch maar moesten aankleden hebben we nog heel even gekletst. Toen had ze inmiddels weer haar leren rokje aan getrokken.

Lieverd je bent prachtig!
En baardmans, wat fijn dat jullie zo klikken.
Ik heb van jullie genoten.
Groetjes singer717.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Rickjsw »

Wat een mooie verslagen!
De dame uit het verslag van Singer heb ik helaas gemist..maar dan blijft er ook iets te wensen over 😉
En het bleef nog lang onrustig bij EC Amersfoort….
Mr&MrsMoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2023 08:52
Geslacht: Stel
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Mr&MrsMoon »

Singer717 schreef: 29 apr 2023 21:19 Ik pak jouw stokje graag aan 😜
Hier mijn aanvulling:

In aanvulling op het verhaal van Chandon (Jezus wat kan jij schrijven man Het is net alsof ik er weer bij ben)

Ik ben waarschijnlijk kog wat vergeten op te schrijven maar vanmiddag vergeet ik niet meer... Terwijl ik mijn verhaal schrijf word ik nameljjk weer hard....😊

Mr en Mrs Moon kwamen binnen lopen. Hij had een geweldige baard en een leuke kop.later in de bios heb ik hem nog een compliment gegeven voor zijn baard.


Ik bekeek haar van top tot teen en zag dat ze een geweldige outfit aan had, plakkousen met een secretaresse-blouse en een leren rokje met daaronder matchende laarzen tot aan de kuit.
Ik schoot instant op high alert natuurlijk.
Nadat ze zich hadden omgekleed bleek dat de blouse kousen en de laarzen aan blijven maar het rokje ging in de locker. (Supergeil dat rokje maar, bleek later, niet praktisch natuurlijk).

Ik sla een stukje over en ga verder op het moment dat dit heerlijke stel naar de bankjes verhuisden.

Daar gingen ze met z'n tweetjes op een bankje zitten en begonnen ze hartstochtelijk te zoenen. Niet veel later trol zij h3m langzaam af waardoor zijn lul fier overeind bleef. Ze bleef hem aftrekken en zoenden heerlijk geil door terwijl er inmiddels een groot aantal mannen omheen verzamelde. Ik ging op het grote bed staan zodat ik een prachtig uitzicht had op dit stel wat met hartstocht elkaar verwenden.

Opeens begint zij heerlijk langzaam aan zijn lul te zuigen. Ik heb wel vaker gezien dat een dame pijpt maar bij elke opwaartse beweging van haar hoofd zag ik haar wangen helemaal naar binnenvallen zo hard zoogt ze aan zijn lul! Prachtig om te zien was hoe zij zijn lul helemaal in haar mond nam waar ze totaal geen moeite mee had. Wow!

Ik zag tussen al die mannen mijn kans om (met een klein stukje kruipen haha) mij aan haar voeten te werpen en begon haar billen te kneden. Als snel masseerde ik haar kutje en ook vrij snel daarna vingerde ik haar kutje. Doordat ze haar onderlichaam helemaal tegen mijn hand bewoog, bracht ik mij hand onder haar billen zodat mijn vingers steeds dieper konden.
Omdat ik bijna kramp kreeg ging ik op mijn knieën zitten waarna ze al snel haar benen openen voor mij. Daar werd ik zo geil van (Nu nog..) dat ik mijn andere hand onder haar billen manoeuvreren en haar een klein beetje op wilde tillen om mijn mond op haar klitje te leggen. Ik begon langzaam te likken. Wat smaakte ze lekker....

Ik had al heel snel het idee dat mijn likkunsten bevielen en werd daar super geil van.
Al heel snel zoog ik haar hele kutje in mijn mond waardoor ze heftiger begon te kreunen. Dat was voor mij een duidelijk teken om ruiger aan de slag te gaan en ik mij focuste om haar klitje in en uit te zuigen en haar met mijn vingers hard te neuken. Hierdoor kwam zij super hard klaar en kneep bijna mijn vingers eraf zo strak werd haar kutje. Dit herhaalde ik een paar keer. Die heerlijk geile grote glimlaach op haar mond was telkens weer een beloning.
Door als dat likken en zuigen was mijn mond helemaal nat van haar geole natte kutje. Ik keek haar lachend aan en wilde dat bijna afvegen. Plotseling zoende zij mijn mond en likte al het geil3 kutvocht van mijn baard af met een hele mooie grote glimlach. Pfff die mond,die lach... supergeil. Je bent een prachtige vrouw!

Nadat ze een pauze wilde nemen(een half bekertje water en een paar keer adem halen haha) vroeg hij haar om te gaan staan voorover gebogen met haar bovenlichaam op het bed en ging hij achter haar staan. Damn Wat een heerlijke billen heeft ze toch. Toen hij bij haar naar binnen schoof liet zij horen hoe lekker ze het vond.
Wat ik geil vond om te zien was dat zij haar armen helemaal naar voren strekte en zij zich met haar nagels in het bed vast greep. Ik vond het supergeil om haar handen vast te pakken die mijn handen bijna vastklauwde... tering wat geil....

Omdat ik toen al op het bed zat was haar gezicht heel dicht bij mij en kon ik haar heerlijke borsten vast grijpen en stevig masseren. Omdat ik daarvoor al heerlijk opgewonder raakte van het hartstochtelijke zoenen en pijpen werd ik keihard. Ik vond het ook geil om haar gezicht te strelen en al snel begon ze op mijn duim te zuigen die ze steeds verder naar binnen werkte.. Ik dacht als ze dat lekker vindt probeer ik meerdere vingers die ze net zo makkelijk naar binnen zoog tot zelfs helemaal achterin haar keel net als dat ze de lul van haar vent helemaal deepthroat nam. Daarna bood ik mijn eigen lid aan die ze heerlijk begon te pijpen. Haar kerel neukte haar ondertussen stevig door.
Toen vroeg ze mij om op haar te spuiten.
Ze tilde haar been op en wilde dat ik haar been onder spoot. Godver, wat kwam ik heftig.....
Ondertussen was het al bijna sluitingstijd maar ze speelden nog heel even samen verder. Nadat wij ons allemaal toch maar moesten aankleden hebben we nog heel even gekletst. Toen had ze inmiddels weer haar leren rokje aan getrokken.

Lieverd je bent prachtig!
En baardmans, wat fijn dat jullie zo klikken.
Ik heb van jullie genoten.
Groetjes singer717.
Lieve Singer717,
We hebben genoten van je verhaal... En werden weer heerlijk geil en opgewonden teruggebracht naar vanmiddag. Dank je wel. Voor het vertellen en je complimenten.
Heb heerlijk van en door jou mogen en kunnen genieten. En we hebben daarstraks nog een heerlijke beleving thuis gehad, door je in gedachte opnieuw mee te nemen.
Wat een heer en wat een heerlijke tong, mond en vingers! Ook je intense blik toen je op tafel zat en ik heerlijk hard genomen werd door mijn Mr Moon. Heb heel wat sterretjes van van genot ervaren door mijn lijf.
Wij hebben genoten van elkaar en met elkaar, door jou (Singer717) en alle heren (prachtig hoe mooi er omgegaan wordt met het respect voor elkaar)!
Een heerlijk, geile en intense 1e ervaring bij EC.
Dank lieve heerlijke heren!
Mrs Moon (en Mr Moon) XxX
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Chandon »

Heerlijke afsluiter Singer jij “mazzelpik”.. ze was idd heerlijk. K had haar eventjes gevoeld maar k moest echt weg. Ja”stokje overnemen” tagteam 4 life😜💪🏽🔥😈.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Rickjsw »

De hele middag was een grote stokjes estafette..waarin de sttokjes goed werden doorgegeven om de dames maximaal te plezieren💃.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Chandon »

Rickjsw schreef: 30 apr 2023 07:32 De hele middag was een grote stokjes estafette..waarin de sttokjes goed werden doorgegeven om de dames maximaal te plezieren💃.
Toverstok in toverland!
Singer717
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: De 2e helft: De zinderende zaterdag met Roos en Kinkygirl88

Bericht door Singer717 »

Mr&MrsMoon schreef: 29 apr 2023 22:27
Singer717 schreef: 29 apr 2023 21:19 Ik pak jouw stokje graag aan 😜
Hier mijn aanvulling:

In aanvulling op het verhaal van Chandon (Jezus wat kan jij schrijven man Het is net alsof ik er weer bij ben)

Ik ben waarschijnlijk kog wat vergeten op te schrijven maar vanmiddag vergeet ik niet meer... Terwijl ik mijn verhaal schrijf word ik nameljjk weer hard....😊

Mr en Mrs Moon kwamen binnen lopen. Hij had een geweldige baard en een leuke kop.later in de bios heb ik hem nog een compliment gegeven voor zijn baard.


Ik bekeek haar van top tot teen en zag dat ze een geweldige outfit aan had, plakkousen met een secretaresse-blouse en een leren rokje met daaronder matchende laarzen tot aan de kuit.
Ik schoot instant op high alert natuurlijk.
Nadat ze zich hadden omgekleed bleek dat de blouse kousen en de laarzen aan blijven maar het rokje ging in de locker. (Supergeil dat rokje maar, bleek later, niet praktisch natuurlijk).

Ik sla een stukje over en ga verder op het moment dat dit heerlijke stel naar de bankjes verhuisden.

Daar gingen ze met z'n tweetjes op een bankje zitten en begonnen ze hartstochtelijk te zoenen. Niet veel later trol zij h3m langzaam af waardoor zijn lul fier overeind bleef. Ze bleef hem aftrekken en zoenden heerlijk geil door terwijl er inmiddels een groot aantal mannen omheen verzamelde. Ik ging op het grote bed staan zodat ik een prachtig uitzicht had op dit stel wat met hartstocht elkaar verwenden.

Opeens begint zij heerlijk langzaam aan zijn lul te zuigen. Ik heb wel vaker gezien dat een dame pijpt maar bij elke opwaartse beweging van haar hoofd zag ik haar wangen helemaal naar binnenvallen zo hard zoogt ze aan zijn lul! Prachtig om te zien was hoe zij zijn lul helemaal in haar mond nam waar ze totaal geen moeite mee had. Wow!

Ik zag tussen al die mannen mijn kans om (met een klein stukje kruipen haha) mij aan haar voeten te werpen en begon haar billen te kneden. Als snel masseerde ik haar kutje en ook vrij snel daarna vingerde ik haar kutje. Doordat ze haar onderlichaam helemaal tegen mijn hand bewoog, bracht ik mij hand onder haar billen zodat mijn vingers steeds dieper konden.
Omdat ik bijna kramp kreeg ging ik op mijn knieën zitten waarna ze al snel haar benen openen voor mij. Daar werd ik zo geil van (Nu nog..) dat ik mijn andere hand onder haar billen manoeuvreren en haar een klein beetje op wilde tillen om mijn mond op haar klitje te leggen. Ik begon langzaam te likken. Wat smaakte ze lekker....

Ik had al heel snel het idee dat mijn likkunsten bevielen en werd daar super geil van.
Al heel snel zoog ik haar hele kutje in mijn mond waardoor ze heftiger begon te kreunen. Dat was voor mij een duidelijk teken om ruiger aan de slag te gaan en ik mij focuste om haar klitje in en uit te zuigen en haar met mijn vingers hard te neuken. Hierdoor kwam zij super hard klaar en kneep bijna mijn vingers eraf zo strak werd haar kutje. Dit herhaalde ik een paar keer. Die heerlijk geile grote glimlaach op haar mond was telkens weer een beloning.
Door als dat likken en zuigen was mijn mond helemaal nat van haar geole natte kutje. Ik keek haar lachend aan en wilde dat bijna afvegen. Plotseling zoende zij mijn mond en likte al het geil3 kutvocht van mijn baard af met een hele mooie grote glimlach. Pfff die mond,die lach... supergeil. Je bent een prachtige vrouw!

Nadat ze een pauze wilde nemen(een half bekertje water en een paar keer adem halen haha) vroeg hij haar om te gaan staan voorover gebogen met haar bovenlichaam op het bed en ging hij achter haar staan. Damn Wat een heerlijke billen heeft ze toch. Toen hij bij haar naar binnen schoof liet zij horen hoe lekker ze het vond.
Wat ik geil vond om te zien was dat zij haar armen helemaal naar voren strekte en zij zich met haar nagels in het bed vast greep. Ik vond het supergeil om haar handen vast te pakken die mijn handen bijna vastklauwde... tering wat geil....

Omdat ik toen al op het bed zat was haar gezicht heel dicht bij mij en kon ik haar heerlijke borsten vast grijpen en stevig masseren. Omdat ik daarvoor al heerlijk opgewonder raakte van het hartstochtelijke zoenen en pijpen werd ik keihard. Ik vond het ook geil om haar gezicht te strelen en al snel begon ze op mijn duim te zuigen die ze steeds verder naar binnen werkte.. Ik dacht als ze dat lekker vindt probeer ik meerdere vingers die ze net zo makkelijk naar binnen zoog tot zelfs helemaal achterin haar keel net als dat ze de lul van haar vent helemaal deepthroat nam. Daarna bood ik mijn eigen lid aan die ze heerlijk begon te pijpen. Haar kerel neukte haar ondertussen stevig door.
Toen vroeg ze mij om op haar te spuiten.
Ze tilde haar been op en wilde dat ik haar been onder spoot. Godver, wat kwam ik heftig.....
Ondertussen was het al bijna sluitingstijd maar ze speelden nog heel even samen verder. Nadat wij ons allemaal toch maar moesten aankleden hebben we nog heel even gekletst. Toen had ze inmiddels weer haar leren rokje aan getrokken.

Lieverd je bent prachtig!
En baardmans, wat fijn dat jullie zo klikken.
Ik heb van jullie genoten.
Groetjes singer717.
Lieve Singer717,
We hebben genoten van je verhaal... En werden weer heerlijk geil en opgewonden teruggebracht naar vanmiddag. Dank je wel. Voor het vertellen en je complimenten.
Heb heerlijk van en door jou mogen en kunnen genieten. En we hebben daarstraks nog een heerlijke beleving thuis gehad, door je in gedachte opnieuw mee te nemen.
Wat een heer en wat een heerlijke tong, mond en vingers! Ook je intense blik toen je op tafel zat en ik heerlijk hard genomen werd door mijn Mr Moon. Heb heel wat sterretjes van van genot ervaren door mijn lijf.
Wij hebben genoten van elkaar en met elkaar, door jou (Singer717) en alle heren (prachtig hoe mooi er omgegaan wordt met het respect voor elkaar)!
Een heerlijk, geile en intense 1e ervaring bij EC.
Dank lieve heerlijke heren!
Mrs Moon (en Mr Moon) XxX
Jullie bedankt 💋❤️
En geef maar een seintje. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten