Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Chandon »

Het is zondag ik zit id trein dit verslag te typen.Het is nog nauwelijks 5 dagen geleden dat ik Krul en R heb leren kennen maar ben nog optimaal ah genieten van hun ontmoeting id ec.
Via via ben ik met Krul in contact gekomen op kik.
Ik had al menig ontdeugend en stoute verslagen over haar gelezen dus was ook erg nieuwsgierig.
Het was zover dinsdag. Met goed gedrag 😈 pakte een van m’n stoute schoenen uit de kast richting de ec in Amersfoort.
Alles eromheen weten te regelen en de middag weten vrij te maken. Heb nl nogal vrij hele hectische tijden op t moment dus beetje stoom afblazen is geen overbodige luxe.
Liep de Ec binnen waar ik altijd een hartelijk warm en vrolijk welkom krijg van de honden van Marcella. En natuurlijk van de stralende. Marcella zelf😉.
Terwijl ik naar binnen liep liep ik door naar de kluisjes. Het was rustig het was ook travodag. Ik dacht”fak zit ik wel id goede ec’.🫣
Afijn ik hoorde een vrouwenstem en wat kreunen uit de ruimte van de sling. Godzijdank ik zat dus niet verkeerd.
Lopenden naar de ruimte waar de sling zich bevind lag daar een gekrulde blonde engel die te grazen werd genomen door de welgeschapen R.
Netjes R een handgegeven en mezelf aan krul voorgesteld
Singer m’n mede collega gangbanger en levens genieter was er ook. Samen met D en Mr Bosnian.
Singer deed nog even zijn rondje om haar poesje op te warmen en begon haar te likken terwijl ik haar borsten die silky soft aanvoelde met een pik in haar mond.
Haar kutje was door R en Singer goed opgewarmd.
Aan mij de eer om haar te mogen neuken.
Eerst even m’n tong over dat klitje en in haar gleufje om even te proeven hoe haar nectar deze geneugtes zal smaken.
Mijn smaakpupillen werkte alles behalve tegen en ik snap ook dat singer haar die dag ongelimiteerd ah beffen was.
Ik stauwde mijn stijve paal naar binnen, warm, zacht en tegelijkertijd strak, bouwde ik het ritme van rustig naar hard en mechanisch als een machine op.
Opwarm rondje ik tikte m met Singer af.
R erna en liet haar met zijn tampeloer haar keihard squirten als een waterfontijn die aangesloten was op een hoge druk spuit.

Later verhuisd naar het grote bed bij de kluisjes.
Met haar wulpse lichaam lag de blonde gekrulde engel op haar rug met haar nek achter over terwijl Singer haar diep throate. Ik zei al voor de gein dit moet ckr lukken want als R erin past dan gaat t bij ons ckr helemaal diep passen.
Singer zei”je moet is proberen”.
Ik throate haar diep. Soww die kan veel hebben en als extra sensatie had ze ook nog is smintjes op zodat als verrassing diep achterin haar keeltje mijn eikel van frisheid begon te tintelen als extra dimensie. Wauw heb veel ervaren maar dit was echt nieuw voor me.
Dus ja je kan t al raden ik bleef dat keeltje als een bezeten doorpompen alsof er een heilpaal in de grond werd geslagen.
Na 3 a 4 squirtrondes door R en Sin en een zelfgevuld zwembad id ec verder even een kleine pauze ingelast.
Ik zei al door veel squirten moet je vocht aanvullen anders kan je hoofdpijn krijgen. R zei al nou daar heeft ze geen last van. Damit wat een squirt pro is die krul toch.

Mr bosnian deed ook nog zijn ronde maar moest door privé eerder weg.
We neukte haar met z’n 3 en ongelimiteerd om en om incl de squirten fontijnen die R met zijn toverstok heeft weten te toveren.
D kwam er ook nog tussendoor en kwam al snel.
Hij vond het te snel maar ik was wel jaloers want dat wil ik ook. Eerst lekker klaar komen en dan doorgaan.
Maar mijn grote vriend dacht die dag er anders over die wou nog niet “komen”.
Elke keer van die op t randje “dingen” en weer wegvallen.
Singer kwam ook bijna klaar in haar mond maar omdat ik Krul zo ah drillen was ging zijn lul alle kanten op behalve de juiste. Lol
Bijna 4 uur verder krul goes doggy. Ik kwam bijna maar net niet. Dus met zn drieen eigenlijk drie en een half want D kwam er ook nog even tussen door voor zijn wereldberoemde en recordbrekende 2x15 seconden😂💪🏽👍🏼🤙🏼(klaarkomen). Hij was zo onder de indruk van Krul tijdens de eerste stoten en een ronde dat Krul zijn enorm lid in haar mondje nam en net niet in haar mond klaarkwam.
R neukte haar nog op haar rug met weer een spuitfontijn als resultaaten haalde zijn lul er uit en kwam heftig klaar en spoot heel haar kutje vol met zijn zaad
Eindelijk weet ik hoeveel penetratie rondes verder in deze olympische setting stak ik hem er van achter in. Nog steeds mega strak. Ik begon als een bezetene als een maniak als een raaskal harder en harder wat eerst nog wat zachter was te pompen. Het uitzicht was prachtig mijn lul in het kutje van de blonde engel voorover gebogen ik voelde het ver van onder mijn stam en balzak. Krul begon ook te kreunen ik was zo hard als steen in haar het orgasme steeg als een raket naar boven en kwam zwaar heftig in haar klaar.
Ik zei tegen R “zo dat lucht op” hij lachde en zei”nou dat had ik nou ook”.
Natuurlijk erna nog even met zijn 4en gezellig nagekletst t liep al tegen 16.00.
Ik moest echt gaan om de dagelijkse tafarelen te vervullen.

Krul en R het was echt een top middag! Tot snel!
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Curly50hot »

Wat een heerlijk geil verhaal chandon het was zeker een heerlijke geile ochtend /middag en mannen nog bedankt voor het genot de humor en gezelligheid 💋💋💋krul
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Chandon »

Dat was het zeer ckr😘😘
Gebruikersavatar
Bigboyxl87
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2019 17:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Bigboyxl87 »

Lekker verslag hoor!! Hopelijk kom je snel weer Engel ;)!
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Curly50hot »

Bigboyxl87 schreef: 24 mei 2023 06:53 Lekker verslag hoor!! Hopelijk kom je snel weer Engel ;)!
😜💋💦
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Bikerscouple »

Geweldige belevenis Krul ....ga zo door met die heerlijke verslagen. xxxx Mona
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Chandon »

Bikerscouple schreef: 24 mei 2023 22:35 Geweldige belevenis Krul ....ga zo door met die heerlijke verslagen. xxxx Mona
Ik mis de like button voor je reactie 😉
Gebruikersavatar
Nobody58
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mei 2023 23:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Een willekeurige dinsdagmiddag met een blonde gekrulde Engel

Bericht door Nobody58 »

Curly50hot schreef: 22 mei 2023 06:36 Wat een heerlijk geil verhaal chandon het was zeker een heerlijke geile ochtend /middag en mannen nog bedankt voor het genot de humor en gezelligheid 💋💋💋krul
Dan heb jij een super dag gehad en lekker genoten.😉🙃
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten