DATE MET ANNE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET ANNE

Bericht door Benno »

Gisteren in EC afgesproken met AnneK . We hadden elkaar al een paar weken via kik zitten opgeilen, dus tijd voor een grote ontlading van opgebouwde spanning. Ik ben er iets voor 13 uur en niet veel later komt Anne aangelopen. We begroeten elkaar en gaan naar binnen. Anne is behoorlijk zenuwachtig, zegt ze. Ik probeer haar op haar gemak te stellen en leid haar rond. Ze is al wel eerder in Arnhem geweest, maar nog niet in Amersfoort. We kleden ons uit bij de lockers. Anne heeft een bodysuit aan van wijde visnet, wat haar wulpse vormen nauwelijks verhuld. Ze is lekker klein. Ze heeft hakken mee, maar die zijn niet echt nodig, vind ik. We gaan een kijkje nemen in de darkroom, waar ik haar in mijn armen neem om haar zenuwen wat te bedwingen. We betasten elkaar zoenend, waarbij ik een paar vingers in haar kutje steek. Ze tilt een been omhoog en er spuit een lading squirtvocht op de vloer.
"Ben je nog zenuwachtig?", vraag ik.
"De zenuwen zijn weg", zegt ze.
Ze zakt voorover en begint me te pijpen. Een man denkt van de gelegenheid gebruik te maken om haar meteen aan te raken, maar daar steek ik voor nu even een stokje voor.
We gaan naar het grote bed, waar ik Anne's kutje lik. Anne komt heel makkelijk en veelvuldig klaar en als ik mijn orale kunsten op haar loslaat is het hek van de dam. Ze stuwt haar kruis tegen mijn likkende tong en de wanden van haar kutje knijpen heftig samen rond mijn vingers. Dat wil ik rond mijn pik voelen, denk ik. Nou, dat heb ik geweten.

Vanaf het moment dat ik Anne begin te neuken komt ze aan de lopende band klaar. Het duurt even voordat ik daarbij een cadans kan vinden, maar als ik die heb gevonden is het zo'n beetje als surfen op de woelige baren van de zee. Ik word er regelmatig uit geworpen, maar weet er altijd gauw weer in te komen. Ik hou me stevig vast, bijvoorbeeld aan Anne's tepels die ook nog eens heel gevoelig zijn. Ik heb het idee dat ze kan klaarkomen als haar tepels op de juiste manier gestimuleerd worden. Heerlijk, die ongebreidelde lust die we op elkaar kunnen botvieren. Omdat Anne zo lekker reageert op alles wat ik doe, word ik enorm gestimuleerd om daar vooral mee door te gaan. Ondanks dat er een stuk of 3, 4 heren zijn die best zouden willen meedoen, komen die er het eerste half uur niet aan te pas. De heer die eerder al probeerde ongevraagd mee te doen, probeert dat nog een paar keer. Als ik uiteindelijk na een half uur even moet uitblazen en hij dan eindelijk zijn kans krijgt is hij in 3 stoten klaar. Had zichzelf al die tijd zo zitten opgeilen, dat hij meteen ontploft.

Ik neem het daarna weer over. Chandon zou eigenlijk ook meedoen, maar die had eerder deze dag ook nog wat in Hilversum (lees: Suikerpopje). Hij zou nog wel komen zij hij, maar voorlopig moet ik het nog even zelf doen. Geen probleem, want ik lust Anne rauw. Ik ga voor een volgende sessie, waarbij Anne weer veelvuldig moet klaarkomen. Tellen hoe vaak heeft geen zin. De tel ben ik al lang geleden kwijt geraakt. Twee mannen die aan de rand van het bed staan bieden hun piemel aan en worden gretig beetgepakt.

Er is een Braziliaanse jongen, die vandaag voor het eerst is en nog een beetje verlegen trekt de aandacht van Anne. Hij is lang, slank, heeft een grote bos krullen en een enorme lul. Geef haar eens ongelijk. Als hij haar gaat neuken is ze even bang dat ze door midden gespleten zal worden, maar dat blijkt mee te vallen. Nadat hij geweest is ga ik weer verder. Er wordt gepijpt, gebeft, geneukt en gevingerd dat het een lieve lust is en er komen nog tig orgasmes voor Anne bij. Als dan eindelijk Chandon arriveert en zich bij ons voegt, ga ik voor een langverwachte eindsprint. Ik neuk Anne nu op z'n hondjes en hou me stevig aan haar heupen vast, zodat ze me er niet uit kan stuwen. Ik neuk op volle kracht en kom luid brullend klaar. Gelukkig kan Chandon het stokje nu van mij overnemen, want niet alleen ben ik na anderhalf uur hard werken behoorlijk uitgeteld, ik heb ook nog een telefonisch sollicitatiegesprek zo direct. Tegen 15 uur neem ik afscheid. Anne moet ook al bijna weg. Hopelijk kunnen we gauw een vervolgafspraak maken, want dit smaakt naar meer.
Laatst gewijzigd door Benno op 24 mei 2023 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET ANNEK

Bericht door Mike1966 »

Wow dat is een spetterende middag geweest! Heerlijk geil om te lezen en zalig als een vrouw zo gemakkelijk squirtend kan klaar komen!

Ik maak ook graag eens kennis met AnneK.
Lekker geschreven en nu wachten op het vervolg van Chandon.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: DATE MET ANNEK

Bericht door Patrick666 »

Wat een top verslag weer... Ik hoop ooit een keer tegen Anne K aan te lopen in de EC als ze er zo van kan genieten.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET ANNEK

Bericht door Chandon »

Ik heb veel snelklaarkomende en squirtende vrouwen gezien en mogen ervaren id ec. Maar Anne als newby kan al snel stijgen naar de top 3 id megacumchartslijst😉.
Mike1966 schreef: 24 mei 2023 20:41 Wow dat is een spetterende middag geweest! Heerlijk geil om te lezen en zalig als een vrouw zo gemakkelijk squirtend kan klaar komen!

Ik maak ook graag eens kennis met AnneK.
Lekker geschreven en nu wachten op het vervolg van Chandon.
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET ANNE

Bericht door AnneK »

Wát een heerlijk verslag Benno... 🥰 Ik heb zo enorm genoten! Van alles. Dank! 💋
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET ANNEK

Bericht door AnneK »

Chandon schreef: 25 mei 2023 07:56 Ik heb veel snelklaarkomende en squirtende vrouwen gezien en mogen ervaren id ec. Maar Anne als newby kan al snel stijgen naar de top 3 id megacumchartslijst😉.
🤣🤣🤣
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten