WHITE SWEETIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WHITE SWEETIE

Bericht door Benno »

Vitbebis betekent wit schatje (white sweetie) in het zweeds. Het is de forumnaam van R en D. Ze hebben aangekondigd om donderdag aan het eind van de middag langs te komen. Het is een zeer actieve dag in EC, want vanaf 12.30 heeft Lotte aangekondigd en volgens haar forumpost na afloop heeft ze 35 mannen gehad. Verder is Lientje er, kom ik bij het naar binnengaan om 15.30 uur een stel tegen bij de kassa, dat net weggaat en zijn Almerebistel nog binnen. Ook kom ik nog een paar bekenden tegen onder de heren. Vitbebis is er nog niet, dus ik klets wat met de bekenden, kijk hoe Lientje bezig is met 2 mannen en doe even mee met een sessie met de dame van Almerestel.

Iets na 17 uur komt het stel binnen. D is een hele lange, slanke dame met korte krullen en een jas die haar hele, lange lijf verhult. Ze vindt het jammer dat er geen kleedkamer is, want ze wil iets spannends aantrekken, aar vindt het niet spannend om dat in bijzijn van iedereen te doen. Ik bied aan om de wacht te houden bij de darkroom, zodat ze zich daar kan omkleden. Stiekem spiek ik wel af en toe door de gordijnen en zie dat ze een netbody aanrekt en laklaarzen, die zo'n beetje een meter hoog zijn. Als ze klaar is komen zij en haar partner R te voorschijn en gaan naar de heterocinema. Er wordt al direct achter in de zaal wat wederzijds betast en gezoend, want zoals D zegt: "Ik kom om aangeraakt en geneukt te worden".
"En waar zou je geneukt willen worden?", vraag ik.
Ze opteert voor het bed onder het scherm. Ze gaat er dwars op liggen en ik ga tussen haar lange benen staan. Als ik haar ga neuken gilt ze het uit van genot. D is een echte genieter met een voorkeur voor geneukt worden. Bijzonder is dat ze - als ze op het punt staat om klaar te komen - graag heeft dat je dan diep in haar blijft, maar niet beweegt. Dit wordt uitgelegd door R, die hiervoor even als sprekende gebruiksaanwijzing van D fungeert. Zijn instructies zijn duidelijk, maar ik moet even wennen aan de uitvoering, omdat ik gewend ben om flink door te neuken, ook als een dame klaarkomt. Stilhouden is echter zeer de moeite waard, merk ik, want D kronkelt van genot als haar orgasme zich aandient. Er zijn diverse andere heren die met een gecondoomde pik in de aanslag klaarstaan om D te neuken (zoals Ferry en Koen), dus ik sta met tegenzin mijn plek af. R plaatst met een lipstick streepjes op het lijf van D voor elke man die haar neukt. Lipstick blijkt niet de juiste keus daarvoor, want al gauw zijn de streepjes uitgeveegd tot een rode vlek. Na 3 of 4 mannen zie ik kans om voor een tweede keer te gaan en weer geniet ik van het neuken en het zoenen met D. Het wordt wel wat krap op dat bed onder het filmdoek.

We verplaatsen naar het grote bed, waar Ferry als eerste het bed opklimt. D zegt hem heel leuk te vinden en laat zich graag door hem neuken. We weten hier veel over omdat D bijna alles wat ze meemaakt, voelt en waarneemt verbaliseert. Bovendien zegt ze er ook nog bij dat ze het jammer vindt dat dit niet haar werk is. En dat ze het extra spannend vindt als de mannen die haar neuken een vrouw hebben thuis, die niet weet dat ze stiekem buiten de deur aan het neuken zijn. Ja D, dat vinden wij ook spannend :)

Ik neuk haar daarna weer, want ik krijg er geen genoeg van. Ik begin het stilhouden als D klaarkomt onder de knie te krijgen. Wat later is er een man die haar neukt, die een beetje doof is. Daardoor hoort hij het niet als R zegt dat hij stil moet houden. Dit levert een komische situatie op, want zowel R als D hebben niet door waarom de slechthorende man niet stopt met neuken. Maar het komt toch nog goed en D komt voor de zoveelste keer.

Na een korte pauze en een glaasje water vraagt D mij om op mijn rug te gaan zitten, zodat ze op mij kan komen zitten. Dat is lekker. Ze beweegt op mijn pik en ik stoot omhoog en we zoenen intens. R, die er met een stijve pik bijstaat, wil wel een DP proberen. Daar ben ik ook wel voor in. Echter als hij zijn pik in haar kontje wil stoppen kantelt zij haar bekken zodanig dat ik eruit floep. Het lukt me daarna niet meer om erin te komen en ik verslap ook iets, waardoor het feest niet doorgaat. D blijft op handen en knieën zitten, wat mij de mogelijkheid geeft om haar op z'n hondjes te neuken. Dat doe ik vol overgave totdat ik heftig brullend klaarkom. Ik blijf nog even hangen, maar het is al na zessen en ik heb een vrouw thuis die niet weet dat ik hier aan het neuken ben.
"Geef haar thuis een kus, zeg dat je hard gewerkt hebt en verkneukel je erover dat alleen jij weet wat je hebt gedaan", zegt D. Ik zeg iedereen gedag en vertrek met een grote glimlach op mijn gezicht.
PaddyWaddy
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: WHITE SWEETIE

Bericht door PaddyWaddy »

Geil verslag van de sessie gisteren! Had er graag bij geweest, maar dat komt wel een volgende keer :)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: WHITE SWEETIE

Bericht door Chandon »

Top verslag!Heel herkenbaar met die dp. Lig je op je rug krijgt ze me in dr kontje moet je even stil en stijf houden anders met de tegendruk kan ie eruit floepen. Vind t ook zo knap in die films hoe synchroom die penetratie dan ook loopt.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: WHITE SWEETIE

Bericht door Marcelo »

Chandon schreef: 26 mei 2023 17:56 Top verslag!Heel herkenbaar met die dp. Lig je op je rug krijgt ze me in dr kontje moet je even stil en stijf houden anders met de tegendruk kan ie eruit floepen. Vind t ook zo knap in die films hoe synchroom die penetratie dan ook loopt.
Klopt haha, in real life is DP best lastig nog om uit te voeren
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: WHITE SWEETIE

Bericht door Chandon »

Laatste keer dat k t deed werd t gatje bij de vrouw net iets te geforceerd waardoor het uit proportie werd gebracht met alle gevolgen van dien😅.
vitbebis
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mei 2023 05:29
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: WHITE SWEETIE

Bericht door vitbebis »

Hi Benno,
Wat een goede weergave van ons bezoek! Geweldig. Leuk document voor ons. Dank je wel.
Wij hebben echt genoten. Ondanks dat wij al redelijk wat ervaring hebben in clubs en prive feestjes was ons bezoek aan EC een unieke. Zo geil. Nadat jij vertrok zijn zijn wij nog doorgegaan. D kreeg ongelofelijk heftig orgasme. Eerst
geneukt terwijl ze op haar zij lag. Orgasme hield niet op. Ook zonder pik erin of andere aanraking. D raakte helemaal van de wereld. Hele lijf schokte.
Een perfecte film voor ons
Liefs R en D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten