Zaterdag 17 juni

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Zaterdag 17 juni

Bericht door Jenn & René »

Na een giga tegenvaller van zaterdag 10 juni zagen wij ons niet meer terug komen in de EC
Met dank aan iedereen die gereageerd heeft op onze ervaring , het bleek dat wij op het verkeerde moment waren geweest
Met alle dank aan Chandon (thanx man!) hadden wij besloten een datum te reserveren voor een tweede hopelijk positieve ervaring
Maar goed, vanmiddag spontaan besloten om toch even goed rond te kijken voor de later geplande afspraak
En wie liepen we bij binnenkomst tegen het lijf....hallo Chandon!
De klik was er gelijk, werden spontaan door Chandon, Dennis, Rick door de ruimtes geleid
Slet Jenn, gekleed in een minuscuul stringetje, halsband en hoge hakken viel zichtbaar goed in de smaak bij de aanwezige mannen
(Altijd opwindend als andere mannen op je eigen vrouw geilen)
Tijd voor actie
De mannen aangegeven dat we eerst samen gingen "opwarmen" (Chandon in z'n oor gefluisterd dat we richting sling gingen)
Slet Jenn geblinddoekt in de sling, opgewarmd met een kleine fist sessie
Niet lang erna stond de ruimte vol
Slet Jenn lag te kronkelen terwijl ze door mij werd gefist
Tijd om een aantal mannen de eer te gunnen om haar te nemen
Chandon was de eerste (top!, ook volgens Slet Jenn)
Na hem de rest van de "genodigden" (jullie weten wie ik bedoel!!)
Slet Jenn werd onafgebroken geneukt, had haar mond en handen vol aan alle palen die haar werden aangeboden
Ze was nog steeds geblinddoekt totdat Dennis haar heerlijk die nam
Één van slet Jenn haar fantasieën was om ooit door een donkere man geneukt te worden
Dennis, thanx je bent een topper!
Na een half uurtje een break ingelast, even de benen strekken en slet Jenn even een douche nemen, ze plakte aan alle kanten van al het zaad wat over haar heen gespoten was
Schoon en fris, Tijd voor de tweede ronde
Matras in de hetero filmzaal was de volgende bestemming
Slet Jenn lag al snel weer met haar benen wijd, tijd om haar te laten spuiten, vier vingers naar binnen,
lang had ze niet nodig om er een zeiknatte boel van te maken
Slet Jenn werd door mij op haar knieën gezet, haar volle reet presenterend
Voor haar op het matras werd haar een harde paal aangeboden die al snel in haar keel verdween terwijl ze om beurten genomen werd
Dennis vroeg mij of ze kon gaan staan
Nadat ze stond werd ze door hem genomen daarna volgde Lex
Terwijl Lex haar neukte klom Dennis op het matras
Dennis zat nu voor haar en al snel verdween zijn paal diep in haar keel
Hij werd door slet Jenn vakkundig leeg gezogen en zijn lading belande half in haar blonde haar, de rest over haar schouder
Voor de mannen die ik heb afgewezen, Dank voor jullie respect, wie weet, er volgt altijd een volgende keer
Voor de enkele hork die ongevraagd aan slet Jenn zat, ga je schamen, typjes als jullie horen zeker niet in de EC thuis
Nadat ze niet meer op haar benen kon staan en compleet doorgeneukt was, plakkend van ladingen zaad is ze onder de douche gestapt
Daar kon ze het niet laten om een klein showtje van te maken
Kleertjes aan, richting parkeergarage, dak open en heerlijk na zitten genieten van een topmiddag

Mannen bedankt voor de gezelligheid, respect, alle complimenten aan en over slet Jenn en jullie fantastische "neukwerk"
Tot snel!

Slet Jenn haar verslag zal binnenkort op het forum staan

René

Ps. Mannen, als ik jullie namen door elkaar heb gehaald of vergeten ben, excuses!!
Laatst gewijzigd door Jenn & René op 18 jun 2023 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Chandon »

Het was top jullie te leren kennen!❤️💪🏽🔥😊. Wat een geweldige middag! Goed verslag alsof k het weer opnieuw ervaar.
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Jenn & René »

Ps. Ik ben vergeten in mijn verslag te melden dat ik vreselijk trots ben op mijn mooie grenzeloos geile slet!
Hoe zij zich heeft aangeboden, volledig grenzeloos heeft laten gaan en haar uiterste best heeft gedaan om de mannen gehoorzaam te dienen en maximaal te laten genieten

There's more to come/cum honey!!
Laatst gewijzigd door Jenn & René op 18 jun 2023 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Chandon »

💪🏽❤️
Jenn & René schreef: 17 jun 2023 23:42 Ps. Ik ben vergeten in mijn verslag te melden dat vreselijk trots ben op mijn mooie grenzeloos geile slet!
Hoe zij zich heeft aangeboden, volledig grenzeloos heeft laten gaan en haar uiterste best heeft gedaan om de mannen gehoorzaam te dienen en maximaal te laten genieten

There's more to come/cum honey!!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Rickjsw »

Als ik met Chandon en Dennis aan het praten ben ovee het leuke feestje dat Benno heeft georganiseerd, komen jullie binnen. Een overwacht toetje van een superfeest. Wat je voor het laatst bewaart..is het lekkerst! Jullie positieve energie vult de ruimte. Chandon heeft zijn PR goed gedaan en blijkt jullie al te kennen. Rene is energiek en afgetraind en Jenn is die blonde vamp uit de beschrijving en veel meer dan dat..sexy, stijlvol en sensueel. Al tijdens de rindleiding flirt ze met haar twinkelende ogen en subtiele moves…een flirt die ik graag beantwoord! Jenn is een geboren verleidster die weet dat heerlijke sex een game is voor body en nind. Fantasie en chemistry brengen sex naar de next level.

Het is de aftrap voor een leuk spel, waarin respect, warmte, passie en pure lust de hoofdrol spelen. Het spel wordt perfect geregisseerd door Rene. Jenn kan zich hierdoor helemaal laten gaan…haar ja, ja zo wil ik geneukt worden en het schreeuwen van genot maakt de bull in mij los. Dieper, dieper en steeds harder…het wordt een heerlijke sex estafette waarbij Chandon, Dennis, Lex en ik elkaar om beurten afwisselen. Jenn geeft alles wat ze heeft itijdens een ultiem geile pijpbeurt! Ik geniet intens van haar twinkelende ogen en heerlijkelichaam! Rene, je mag in alles trots zijn op jouw Jenn…
Fijn dat jullie nu op een goede manier kennis hebben gemaakt hebben met de EC!. Ik hoop op heel veel herhalingsbezoeken… Jullie zijn een aanrader voor iedereen. We keep in touch 8-) .
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Chandon »

Heb je weer meesterlijk verwoord en beschreven meastro😎
Rickjsw schreef: 18 jun 2023 08:25 Als ik met Chandon en Dennis aan het praten ben ovee het leuke feestje dat Benno heeft georganiseerd, komen jullie binnen. Een overwacht toetje van een superfeest. Wat je voor het laatst bewaart..is het lekkerst! Jullie positieve energie vult de ruimte. Chandon heeft zijn PR goed gedaan en blijkt jullie al te kennen. Rene is energiek en afgetraind en Jenn is die blonde vamp uit de beschrijving en veel meer dan dat..sexy, stijlvol en sensueel. Al tijdens de rindleiding flirt ze met haar twinkelende ogen en subtiele moves…een flirt die ik graag beantwoord! Jenn is een geboren verleidster die weet dat heerlijke sex een game is voor body en nind. Fantasie en chemistry brengen sex naar de next level.

Het is de aftrap voor een leuk spel, waarin respect, warmte, passie en pure lust de hoofdrol spelen. Het spel wordt perfect geregisseerd door Rene. Jenn kan zich hierdoor helemaal laten gaan…haar ja, ja zo wil ik geneukt worden en het schreeuwen van genot maakt de bull in mij los. Dieper, dieper en steeds harder…het wordt een heerlijke sex estafette waarbij Chandon, Dennis, Lex en ik elkaar om beurten afwisselen. Jenn geeft alles wat ze heeft itijdens een ultiem geile pijpbeurt! Ik geniet intens van haar twinkelende ogen en heerlijkelichaam! Rene, je mag in alles trots zijn op jouw Jenn…
Fijn dat jullie nu op een goede manier kennis hebben gemaakt hebben met de EC!. Ik hoop op heel veel herhalingsbezoeken… Jullie zijn een aanrader voor iedereen. We keep in touch 8-) .
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door lientje »

Top dat jullie Ec een tweede kans hebben gegeven en heerlijk geil genoten hebben👍🏼
Gebruikersavatar
ZaadTank020
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 aug 2021 12:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door ZaadTank020 »

Wat een leuke hete dag moet het zijn geweest, helaas moest ik werken en kon er niet bijzijn..
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Mike1966 »

Goed dat Chandon contact gezocht heeft en jullie overtuigd heeft dat het er binnen de EC vaak anders aan toe gaat dan jullie eerste ervaring!
Bovendien dapper dat jullie eerder terug gingen dan de afspraak die er kennelijk met Chandon gemaakt was! En dan ook nog met de neus in de boter vallen op een drukke en gezellige geile middag! Helemaal
Top uiteraard fijn dat het voor jullie nu naar meer smaakt en ik kijk uit naar het verslag van de dame.
Wie weet tref ik jullie ook nog een keer in de EC…..
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 18 jun 2023 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 juni

Bericht door Chandon »

Ik was “druk” bezig en had zijn berichtje gemist. En ik hou de ec liever te vriend en laat m’n telefoon ih kluisje😜😉

Mike1966 schreef: 18 jun 2023 12:09 gezocht heeft en jullie overtuigd heeft dat het er binnen de EC vaak anders aan toe gaat dan jullie eerste ervaring!
Bovendien dapper dat jullie eerder terug gingen dan de afspraak die er kennelijk met Chandon gemaakt was! En dan ook nog met de neus in de boter vallen op een drukke en gezellige geile middag! Helemaal
Top uiteraard fijn dat het voor jullie nu naar meer smaakt en ik kijk uit naar het verslag van de dame.
Wie weet tref ik jullie ook nog een keer in de EC…..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten