Gangbang 24 juni

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Gangbang 24 juni

Bericht door Jenn & René »

Wat is het toch een heerlijk weertje vandaag, bedacht ik mij terwijl wij in onze cabrio onderweg naar Amersfoort waren voor die spannende afspraak vanmiddag. René was al dagen in contact om het nodige voor mij te arrangeren. In de auto speelde ik nog met m’n buttplug terwijl de volle zon op mijn blote huid scheen. De parkeergarage kwam in zicht en René parkeerde de auto op een vrije plek en deed vervolgens het dak dicht. We stapten uit en pakten de tassen uit de kofferbak en zette koers richting de EC. Vlak tegenover de ingang wachten we op onze partner in crime, Chandon, die op enkele minuten afstand was van de EC. Ik zag hem lekker nonchalant komen aanlopen op z’n slippers en ik begon direct te grijnzen van oor tot oor. Na een warme knuffel en begroeting kwam er nog een man op ons aflopen en Chandon begroette hem ook. Ik stak m’n hand uit en stelde mijzelf voor aan hem en hij stelde zichzelf voor als Doen. René deed vervolgens hetzelfde en zo stonden we met z’n vieren nog even te kletsen. Met dat we aanstalten maakten om naar de EC te lopen gaf Doen mij nog een compliment dat ik er zo sexy uit zag. Ik had m’n zwarte open hakjes aan en m’n fleurige witte strakke jurkje aangetrokken met gekleurde bloemen er op. Ideaal die print want daardoor was het absoluut niet nodig om er ook maar iets van ondergoed onder te dragen. Eenmaal in de shop van de EC regelden we de laatste zaken en kregen de sleutels van de kluisjes. Er kwam nog een man aangelopen die ook de hand van Chandon schudde. Dit bleek Benno te zijn en ook René en ik stelden ons voor. De laatste persoon die onderdeel van de afspraak zou gaan worden kwam iets later waardoor wij alvast de EC binnen liepen.

In de cruise-ruimte zaten er al minstens 6 ontkleedde mannen te praten en keken op toen ik en de rest door de gordijnen naar binnen stapten. We opende de kluisjes en plaatsen de tassen er in. Ik haalde mijn 1e kledingsetje uit de tas en zette het apart. Het was instant gezellig en comfortabel met de diverse gesprekken en de verschillende gesprekspartners. Lex was ook van de partij en zat samen met Eddie op de banken in de cruise-ruimte. Ook Geilneef kwam naar ons toe en kreeg een lekkere knuffel. Na enkele minuten vroeg ik aan René of dat ik me mocht gaan omkleden en hij gebood mij me om te draaien en te blijven staan. Met mijn rug naar hem deed hij mijn halsband om en zei vervolgens dat ik door mocht lopen naar het toilet om mijzelf om te kleden. Op het toilet ontdeed ik me van m’n jurkje en m’n hakken en trok het 1e setje aan. Een zwarte bodystocking bestaande uit kousen die aan een klein topje vast zaten en een paar kinky Bordello hakken. Volledig toegankelijk en zeer deels gekleed. Met dat ik het toilet weer uit kwam hoorde ik een dames stem in de cruise-ruimte praten en ik wist dat het ons speeltje moest zijn. Ik liep de gang door en plaagde Chandon die in de deuropening stond met mijn nagels die zachtjes over zijn rug heen gleden. Achter hem zag ik haar, Succubus, een prachtige jonge roodharige dame in een bijpassend rood setje bestaande uit een lak rokje en een gaas topje met een subtiel sexy Bh’tje eronder. René had haar ook al voorzien van een mooie halsband met spikes er op. Met het oogcontact liepen we op elkaar af, gaven elkaar een fijne knuffel en kus en voegden ons weer tussen de heren. Mijn man maakte kort daarna duidelijk tegen alle aanwezigen dat hij de regie heeft en dat alleen de genodigden met mij mochten spelen. Alle anderen zullen eerst om zijn toestemming moeten vragen. Ook gaf hij duidelijk aan dat Succubus ons speeltje is en dat niemand verder aan haar mag komen en dat zij en Chandon de enige zijn die met mij mochten zoenen. De mannen knikten en René vervolgde zijn aankondiging dat ik voor alle aanwezigen een showtje zou gaan opvoeren. Ik wachtte op een nummer waarop ik een beetje kon dansen en ineens hoorde ik een lekker funky disco nummer uit de luidsprekers komen. Ik begon speels en zwoel in de ruimte te dansen, te schudden met m’n kont en paradeerde in de rondte. Ik liep naar het verhoogde matras in het midden van de ruimte en klom er op. Tijgerend kroop ik heen en weer, gleed op m’n knieën omlaag en weer omhoog, draaide me om en lag op m’n rug met m’n benen in de lucht, spreidde m’n benen en sloot ze weer. Al teasend maakte ik al die mannen gek waarna René plots riep dat iedereen rond het matras moest gaan staan zodat ik ze één voor één oraal kon gaan verwelkomen. Er kwamen er steeds meer lullen om dat matras heen en heb ik ze stuk voor stuk allemaal goed diep in m’n mondje genomen en afgelebberd. Nadat ik de nodige aanwijzingen had gekregen om de gemiste genodigden ook nog af te zuigen zei René dat het tijd was voor het volgende gedeelte. De mannen maakte wat ruimte zodat ik van het matras af kon stappen en vervolgens kreeg ik een blinddoek om en werd ik meegenomen de volgende ruimte in. René plaatste mij tegen een stoel aan en voorzichtig ging ik er op zitten. Het bleek de gynaecologestoel te zijn en ik plaatste mijn benen in de aanwezige beugels. Succubus werd door René aan het werk gezet en mocht mijn kutje gaan proeven. Niet veel later voelde ik haar tongetje over m’n klitje likken en ik kronkelde van genot in de stoel, nog steeds ontnomen van al het zicht. Ik hoorde mannenstemmen de ruimte verder vullen en ons sletje kwam braaf naast mij staan. Kort daarna hing er een man over me heen, pakte mijn halsband vast en zei “Hey schatje” en pakte mij vol op m’n mond. Chandon, die boef! Kort tongend kon ik hem proeven en niet veel later duwde hij z’n paal diep in me en begon me te neuken. Ik kreunde en gromde en graaide ondertussen onder het rokje van Succubus en begon haar natte kutje te kneden en te vingeren. Chandon gaf zijn plaats aan een volgende en ik voelde weer een pik diep in me stoten. Ik wilde het zien! Ik wilde al die mannen kunnen aankijken en aansporen met neuken. Dus vroeg ik aan René of dat m’n blinddoek af mocht omdat ik het juist zo graag wilde zien. Hij stemde in en hielp met het afdoen van de blinddoek. Toen m’n ogen gewend waren aan het weinige licht zag ik de vele mannen om mij heen staan en in de ruimte. Wachtend op hun beurt of geil toekijkend hoe ik daar gebruikt werd. René sommeerde Succubus om naast hem te komen staan en om mijn kutje gelijk weer te voorzien van wat vers glijmiddel. Keurig deed ze wat haar werd opgedragen en weer werd ik door een andere pik afgewerkt in de stoel. Ik kreeg er geen genoeg van en zakte nog iets verder naar onderen zodat ik nog harder geneukt kon worden. Sletje Succubus boog zich naar mij toe en vroeg of dat ze in mijn tepel mocht bijten. Ik keurde dit goed en ze plaatste haar tanden om m’n tepel en beet eerst rustig en vervolgens venijnig. Mijn ogen schoten open en ik gaf een gesmoorde kreun. Ze grinnikte en likte er vervolgens liefjes aan gevolgd door een geile tongzoen. Mn kutje was zeiknat van m’n geil en van al het glijmiddel en stond zo lekker open dat ook de volgende pik er weer zo in stootte. Deze pik had niet veel nodig want na enkele stoten leegde hij zichzelf in me. Hoe geil om een vent zo lekker klaar te zien komen in je. En met dat hij terugtrok werd hij afgewisseld weer door een andere paal. Was dat Lex?! De volgorde ben ik kwijt maar ook Lex houdt er van om goed stevig door te neuken. Eerst rustige diepe stoten, opwerkend naar een machinaal geil tempo. Mijn benen en rug doen schreeuwend zeer van die stoel maar het maakt mij geen zak uit. Ik word zo heerlijk genomen dus dat uitrusten doe ik straks wel. Als René ziet en merkt dat de mannen een korte break kunnen gebruiken word ik door de mannen geholpen met uit de stoel komen en ik neem gelijk een slokje water. Succubus gaat vervolgens braaf tegen het klimrek aan staan tegen de andere wand en René fluistert in mijn oor dat we samen haar is even goed onder handen gaan nemen. Ik grijns en mijn ogen worden donkerder en beginnen de fonkelen. Ze toonde haar billen prachtig en ik warmde haar rustig op met mijn handen, vingers en nagels die over haar huid heen gleden. Haar ademhaling werd iets zwaarder en René sprak haar vernederend toe. Met m’n hand sloeg ik zachtjes op haar linker bil, weer een tik, harder dit keer, weer één en weer harder, weer, nog harder, weer, weer, weer totdat ze een klein kreetje gaf. Nu de binnenkant van haar dijen. Mijn hand kletste van links naar rechts in hoog tempo en René was haar nog steeds aan het toespreken en sloeg tussendoor op haar rechter bil. Met een vinger voelde ik hoe nat ze was en haar geil droop bijna uit haar. Haar billen trok ik uit elkaar en likte haar zalige kutje gretig terwijl ik gehurkt achter haar zat. Nog een paar ferme tikken op haar billen en daarna liet René haar omdraaien. Omgedraaid begon hij haar tepels te pijnigen en begon ik haar kutje op te rekken met mijn vingers. Heerlijk geil schouwspel waar de mannen achter ons van genoten om naar te kijken. Tijd voor een break voor ons allemaal dus we liepen terug naar de cruise-ruimte om op adem te kunnen komen, wat te drinken en zodat ik mezelf gelijk even kan afspoelen. Ik pak wat doucheschuim en een schone handdoek, klik het licht aan in de grote inloopdouche en zet de kraan aan. Sensueel zeep ik mezelf in, spoel mezelf af en duw m’n billen tegen de grote brede ruit aan zodat de mannen aan de andere kant kunnen meegenieten van het showtje wat ik ze daar geef. Draai mezelf om en duw ook m’n tieten tegen de ruit aan. Laat nog even het koele water over mijn huid heen lopen en droog m’n lijf weer af.

Tijd voor m’n 2e setje! Dus ik geef Succubus de opdracht om het kluisje te openen en René geeft mij de tas aan waar m’n kleding in zit die ik vervolgens van hem aanpak en weer richting toilet loop. Ik verwissel m’n zwarte bodystocking en Bordello heels voor een lila kleurige en trek m’n metallic pumps er onder aan. Als ik het toilet uit kom staat er een leuke blonde man in de badkamer en we raakten aan de praat. Hij zou eigenlijk richting EC Hilversum gaan echter ging er iets niet door waardoor hij besloot naar Amersfoort te komen. Na ons praatje liep ik weer terug de cruise-ruimte in en René nam mij mee naar de hetero-cinema en alle genodigden plus alle geïnteresseerden liepen achter ons aan. Op het matras daar nam ik plaats op een handdoek en ons sletje kreeg de opdracht om mij te fisten. Ze deed op instructie van René zwarte latex handschoentjes aan en bracht ruim glijmiddel aan op haar handen en op mijn kutje. Het was haar niet geheel onbekend dus na enkele voorbereidende bewegingen zat haar hele vuistje al diep in m’n kutje. Ik zei haar om haar vuist wat dieper in m’n kutje te duwen en met haar andere hand mij nog verder op te gaan rekken. Eerst 1 vinger, toen 2, er kwam nog een 3e bij en bij 4 zat ik echt dusdanig vol. Geweldig geil gevoel! Daarna kreeg ze de instructie van René om met 1 hand m’n kutje te blijven vullen en met de andere hand m’n kontje op te rekken. Braaf deed ze wat haar werd opgedragen en ik lag daar kreunend met m’n benen wijd. Ze moest stoppen van René want er ging weer geneukt worden. Er was nog een wens van mij die ik graag weer eens wilde, een lekkere DP in m’n kutje en kont. Geilneef bood gretig aan om daar aan deel te nemen en ook Chandon wilde hier graag aan mee doen. Als eerste ging Geilneef op het matras liggen. Ik keek naar m’n lila pakje en scheurde deze zowel aan de voorkant als aan de achterkant verder open. Daarna kwam ik op hem zitten met z’n pik diep in m’n kutje. Chandon klom vervolgens ook op het matras en stak z’n pik diep in m’n kontje. Fuck! Zo lekker! Maar dat was nog niet genoeg, want René liet sletje op het matras staan, over het hoofd van Geilneef zodat ik haar kon likken terwijl de twee mannen mijn neukgaten op maat aan het zetten waren. Tijd om van positie te wisselen en Succubus werd voorzichtig van het matras af geholpen en ook ik ging even staan om er andersom weer op te klimmen. Nu zakte ik met m’n reet over de pik van Geilneef en kwam Chandon tussen onze benen zitten om zijn pik in m’n kutje te duwen. Jammer genoeg wilde dit standje niet echt lekker werken dus tijd voor afwisseling. Ik ging van het matras af en bukte voorover. Sletje deed uitstekend haar best om mij zo nu en dan te voorzien van vers glijmiddel. Al snel volgende er een pik voor me die ik kon deepthroaten en ook stootte er weer een geile harde pik in m’n reet. Geweldig zo, spitroasted, bloedgeil en nog lang niet klaar. Mn kontje werd lekker op maat gezet alvorens er weer een andere harde paal in verdween. Wederom had deze vent niet veel nodig, want bij het voelen van dat strakke kontgaatje van me kwam hij klaar en spoot diep in m’n kont. De volgende wisselde hem af en ik raakte de tel kwijt en besef van tijd. Wat werd ik goed gebruikt! Van dat deepthroaten had ik een strot vol kwijl en slijm en telkens als ik kokte duwde ik de pik in m’n reet er uit. De vent achter me duwde hem gelijk weer terug in me en ging door met stoten. Ik spuugde op de pik voor me en trok hem stevig af terwijl ik aan z’n eikel sabbelde. Geil gekreun, gehijg en gesteun van mijzelf en de mannen om mij heen. Ik begon zelf mee te neuken en duwde m’n reet nog verder over zijn pik die in me zit heen. Heerlijk ritme met de handen van die vent achter me om m’n middel die me steeds harder over z’n pik heen trekt terwijl hij z’n pik voorwaarts stuwt dieper in me. Onverzadigbaar laat ik me daar afwerken en m’n gaten uitwonen. Totdat René meld dat we een break gaan houden en langzaam kom ik weer terug op aarde en besef me weer waar ik ben. Dorst! Dat heb ik! Ik zet m’n fles water, overhandigd door m’n sletje, aan m’n mond en drink gulzig. Tijd om weer bij te komen en mezelf op te frissen. Dus met z’n allen lopen we weer terug naar de cruise-ruimte en ik spoel me weer af. Helaas is het rolluik stuk waardoor er geen showtje meer gegeven kan worden. Dan maar snel inzepen, afspoelen en afdrogen.

Weer fris en fruitig zeg ik sletje om m’n kluisje te openen en ik pak m’n kledingtas er uit. Bij de lovechair geef ik haar m’n wetlook kousen aan en laat haar deze voor me open houden zodat ik er in kan stappen. Keurig houdt ze deze open en beide benen zijn snel gehuld in zwarte kousen. Vervolgens vetert ze mijn leren jarretelgordel dicht en drukt ze de clipjes aan de kousen. Wat is het toch een handig sletje! Daarna worden de gespen van m’n open leren harnas BH op de juiste gaatjes vastgemaakt en tot slot trek ik m’n Bordello heels weer aan. Ready to get fucked for another round!! Lex vraagt vriendelijk aan René of dat ik niet nog 1 keer een showtje op het matras daar wil geven. Het is zo’n grote bil-liefhebber! René kijkt mij aan en ik knik en zeg dat ik dat met liefde doe. Dus ik klim weer op het matras, draai me zo om dat m’n reet in de richting van Lex staat en laat hem het beste van mij zien. Draai me op m’n zij en Lex vraagt nog of dat ik de bandjes van m’n jarretel wil laten kletsen. Zogezegd zo gedaan en ik trek de elastische bandjes op en laat ze kletsen op mijn huid. Geil geluid, geil gevoel en Lex met de geilheid in z’n ogen. Dan trekt René mij naar hem toe en fluistert weer wat in m’n oor. Ik knik en pak Succubus bij haar handen en neem haar mee naar de Darkroom. Ik help haar met liggen in de sling, plaats een blinddoek over haar ogen en leg haar voeten en benen vast in de daarvoor bestemde beenlussen. Vervolgens trek ik zelf latex handschoentjes aan en knijp een goede hoeveelheid glijmiddel in m’n handen. Rustig en met beleid smeer ik haar kutje in en duw twee vingers in haar. Ze kronkelt in de sling en René is haar tepels aan het teasen. Langzaam rek ik haar verder op tot op het moment dat mijn hand zo goed als in haar kutje zit. Wat is ze lekker strak! Ik haal twee vingers uit haar en vinger haar steviger terwijl ik haar g-spot steeds meer stimuleer met elke beweging. Met m’n andere hand wrijf ik stevig over haar klitje. Ik hoor haar steeds meer gaan soppen tot het moment dat ze geil begint te squirten. Ze komt bijna los van de sling en al spetterend vinger ik haar nog door. Als ze weer een beetje normaal adem haalt help ik haar overeind uit de sling en haal de blinddoek van haar ogen af. René pakte haar hand en gaf aan dat de heer die het nodige voor ons had geregeld wel even goed bedankt moest worden. In eerste instantie wilde ze Chandon een hand geven maar René maakte de opdracht duidelijker door te zeggen dat ze hem is even heel erg goed ging afzuigen. Ze zakte door haar knieën en nam hem goed in haar mondje. Als een volleerd sletje zoog ze hem af en je zag Chandon genieten. Heerlijk om haar zo bezig te zien. Ik installeerde mijzelf in de sling en de mannen om mij heen hielpen met de beenlussen. Kutje en kontje staan heerlijk open en ik ben er weer klaar voor om afgewerkt te worden. Naast me staat Geilneef en ik wring me zo tussen de kettingen door dat ik er half uit hang en zijn pik goed in m’n mond kan stoppen. Kutje wordt weer door een andere pik opgevuld. Al sabbelend en likkend maak ik hem gek totdat hij het niet meer houdt en over m’n tieten heen spuit. De pik in m’n kut staat ook alweer op klappen en er wordt gevraagd waar ik het wil hebben. “Spuit over m’n lijf en tieten heen” roep ik naar hem en twee stoten later trekt hij uit me, loopt om en trekt zich klaar over me heen. Tieten glimmend van het zaad! Mn kutje was ondertussen alweer opgevuld door Chandon en in een geil tempo pompte hij z’n pik in me. Lex stond naast me en ik zoog zijn geile paal af tot op het moment dat hij vroeg waar ik het wilde hebben. Ik zei hem om ook over mn tieten en lijf heen te spuiten en al rukkend kwam hij tot een brullend geil hoogtepunt met dikke lading zaad over me heen. Ik bleef hem martelen door over z’n eikel te blijven wrijven en je zag hem het moeilijk hebben. Is het lekker, of is het een hel! Heerlijk!! Ik smeerde alles over me uit terwijl Chandon me nog steeds aan het neuken was. Ik zag ineens die leuke blonde vent naast René staan en vroeg netjes aan René of dat ik ook aan hem mocht zitten. Dit werd goedgekeurd dus hij kwam dichterbij en ik stak zijn lul in m’n mond om lekker te pijpen. M’n kutje werd nog steeds uitgewoond door Chandon, hij wist van geen ophouden. Niet dat ik daar op zat te wachten! Ik bleef deze blonde vent afzuigen totdat ook hij kwam en over me heen spoot. Ik keek de andere kant op en zag nog een goed uitziende vent staan dus vroeg braaf weer om toestemming die ik ook kreeg. Gulzig greep ik naar z’n pik en je zag hem schrikken. “I’m sorry but I only speak English!” riep hij. Waarop gereageerd werd dat hij zojuist onderdeel is geworden van de gehele setting. Ik likte zijn pik af en spuugde er op om hem weer af te trekken. Kreeg er geen genoeg van tot op het moment dat ook hij klaar kwam en over mij heen spoot. Ik kon het niet laten en was ook hem enorm aan het plagen door over zijn overgevoelige eikel heen te wrijven. Het is de perfecte mix tussen hemel en hel! Compleet ondergespoten en zo geil als boter zette Chandon er nog een tandje bij en probeerde me verrot te neuken. Ik bleef hem aansporen en neukte mee in zijn tempo. Fuck, zo gigantisch lekker! Hij moest even op adem komen en René wisselde hem af. Met zijn harde pik pompte hij diep in me. Ik werd zo hard afgewerkt in de sling, niet te geloven! Orgasme van René was net buiten bereik dus hij trok uit me en ik ging met de hulp van de mannen om te heen de sling uit. Ik draaide me naar Chandon en zakte door m’n knieën en nam zijn pik in m’n mond. Deepthroatend duwde ik zijn pik achterin m’n strot. Keer op keer en tussendoor af en toe adem halen. Mega lekker maar helaas werd er door een toekijker een opmerking gemaakt waardoor ook hij over z’n punt heen raakte. Terug in de cruise-ruimte spoelde ik mezelf wederom af en maakte nog een praatje met de aanwezigen in de EC terwijl Succubus en Chandon ook zichzelf aan het afspoelen waren. We pakten onze spullen en liepen de shop in om de sleutels af te geven en de medewerkers te bedanken voor de mogelijkheid die ze ons hiermee geboden hadden. Eenmaal buiten namen we afscheid van de anderen en vervolgens liepen Rene en ik terug naar onze cabrio. Ik in ieder geval van een grijns van oor tot oor………..

Lieve schat, heerlijke René, duizend maal dank voor wat je voor mij in werkelijkheid heb laten gebeuren! Love you so much!
Afbeelding van WhatsApp op 2023-06-27 om 20.10.48.jpg
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Chandon »

Naast een getalenteerde slet en Dom ben ie ook een getalenteerde schrijfster.wauw😘🥰
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Gerrit Willem »

Leuk verhaal, beetje kort🤣
Hoop jullie eens tegen te komen.
Groet GW/Papillon
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Jenn & René »

Gerrit Willem schreef: 27 jun 2023 19:46 Leuk verhaal, beetje kort🤣
Hoop jullie eens tegen te komen.
Groet GW/Papillon
Ik zal een volgend verslag wat uitgebreider schrijven GW 🤣
En zeker leuk om je eens tegen te komen
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijk vreselijk geile middag is dat geweest! Helaas kan ik zo goed als nooit op zaterdag en ondanks dat Chandon mij gevraagd had aanwezig te zijn kon ik daar niet op in gaan 🥴
Het is niet anders maar fijn om zo een gedetailleerd verslag te kunnen lezen over deze bijzondere zaterdag middag in EC Amersfoort.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Rickjsw »

Wat een geweldig verhaal Jenn.
Dat wordt straks een mooie serie hete avonturen.
Je bent een dame met body & brains...en great sex is a mind game!
Jammer dat ik deze keer helaas geen rol kon spelen in een van de drie
hete episodes. Wel super dat jij en René zo genoten hebben!
Let's keep in touch!
Rick
Gebruikersavatar
ZaadTank020
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 aug 2021 12:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door ZaadTank020 »

Dit was voor mij de meest 'Pornographic ' dagje dat ik in de Ec heb meegemaakt. Ik was niet op de hoogte van jullie komst en heb dus eenmaal daar alleen mee gekeken. Na anderhalf uur gereden te hebben was het het zeker waard. Toen jij tot je pols in het kutje van de andere dame zat kwam ik al spuitend klaar. Zonde van al dat zaad, had hem graag over je heen willen spuiten. Vervolgens mocht je zelf de sling in, wat heb ik genoten van hoe toegewijd en gehoorzaam bent naar je meester toe. En je raad het al, ik vond het zo geil dat ik weer een flinke lading spoot!

Dames jullie waren beiden beeldschoon, ik hoop jullie twee met jullie meester ooit weer te treffen in de Ec. Bedankt dat ik meemocht kijken. Ik vondt het echt een spektakel.

Groetjes, de man met de opmerking aan het eind.
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door DonRoberto »

Prachtige beschrijving…. Verhaal van de maand!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Chandon »

Ow nee hè heb je m weer😂😂. Ik waardeer je eerlijk en openheid. Dat is goud waard. In iedergeval fijn dat je had genoten.

ZaadTank020 schreef: 28 jun 2023 06:51 Dit was voor mij de meest 'Pornographic ' dagje dat ik in de Ec heb meegemaakt. Ik was niet op de hoogte van jullie komst en heb dus eenmaal daar alleen mee gekeken. Na anderhalf uur gereden te hebben was het het zeker waard. Toen jij tot je pols in het kutje van de andere dame zat kwam ik al spuitend klaar. Zonde van al dat zaad, had hem graag over je heen willen spuiten. Vervolgens mocht je zelf de sling in, wat heb ik genoten van hoe toegewijd en gehoorzaam bent naar je meester toe. En je raad het al, ik vond het zo geil dat ik weer een flinke lading spoot!

Dames jullie waren beiden beeldschoon, ik hoop jullie twee met jullie meester ooit weer te treffen in de Ec. Bedankt dat ik meemocht kijken. Ik vondt het echt een spektakel.

Groetjes, de man met de opmerking aan het eind.
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang 24 juni

Bericht door Jenn & René »

Dank jullie mannen! Voor alle complimenten! 💋
ZaadTank020 schreef: 28 jun 2023 06:51 Dit was voor mij de meest 'Pornographic ' dagje dat ik in de Ec heb meegemaakt....

Groetjes, de man met de opmerking aan het eind.
DonRoberto schreef: 28 jun 2023 07:30 Prachtige beschrijving…. Verhaal van de maand!
Rickjsw schreef: 27 jun 2023 21:22 Wat een geweldig verhaal Jenn.
Let's keep in touch!
Rick
Mike1966 schreef: 27 jun 2023 21:13 Het is niet anders maar fijn om zo een gedetailleerd verslag te kunnen lezen over deze bijzondere zaterdag middag in EC Amersfoort.
Chandon schreef: 27 jun 2023 19:42 Naast een getalenteerde slet en Dom ben ie ook een getalenteerde schrijfster.wauw😘🥰
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten