DATE MET SUIKERPOPJE part 2

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET SUIKERPOPJE part 2

Bericht door Benno »

We ontmoeten elkaar bij de ingang om 12.15 uur en als we naar binnen gaan blijken we de eerste bezoekers te zijn. Dat is fijn, want nu hebben we het rijk alleen. Voor we ons uitkleden zoenen we eerst heel uitgebreid. Dat blijven we de hele middag veelvuldig doen.

Eenmaal uitgekleed gaan we op het grote bed aan de slag. In no time heb ik S naar een eerste hoogtepunt gelikt en terwijl ik S haar eigen kutsap laat proeven van mijn lippen, begin ik haar te neuken. Daarna pijpt ze mij uitgebreid.
Ergens tijdens dit alles komen er twee bezoekers binnen die geïnteresseerd toekijken hoe wij volledig in elkaar opgaan. Ze houden gelukkig afstand zodat onze mood niet wordt verstoord. We neuken afwisselend zacht en zoenend, dan weer stevig en hard. Het is echt superlekker. Soms moet ik moeite doen om niet al meteen klaar te komen. Maar het loont om dat uit te stellen en S eerst optimaal te laten genieten. Dat lijkt aardig te lukken. S ligt in een extatische trance onder me en naar haar kijken geeft me telkens een boost om verder te gaan. Dat doen we dan ook. Als ik uiteindelijk voel dat ik het niet meer kan houden, haal ik mijn pik uit haar kutje en verplaats me naar haar gulzige mond. S pijpt me tot een brullend hoogtepunt en ik spuit haar mond vol.

Pauze om bij te komen, waarna we de geiligheden weer opstarten. Vanaf nu zijn de omstanders uitgenodigd om mee te doen. Een jongeman met een flink grote pik komt vrij snel klaar in S haar trekkende hand. Er komen meer bezoekers binnen en klaar. Tussendoor neuk ik S veelvuldig en lik haar nog een paar keer klaar.

Ik moet tussendoor dringend even weg om voor mijn werk te telefoneren. Gelukkig is Peter er om de honneurs waar te nemen. Hij was er vorige keer ook bij en is uitgenodigd.

Als ik weer terug kom geeft S aan een behoorlijk beurs kutje te hebben. Toch begint ze mij te pijpen en daarna neuk ik haar nog een tijdje. Dan is het echt tijd om te gaan. We nemen afscheid bij de deur en gaan voldaan weer naar huis.
Suikerpopje, je bent een schat. Ik heb weer ontzettend van je genoten.
Laatst gewijzigd door Benno op 04 jul 2023 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PaddyWaddy
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 2

Bericht door PaddyWaddy »

Klinkt weer als een lekker avontuur met S :)
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 2

Bericht door Mike1966 »

Klinkt wederom als een heerlijk geil avontuur met Suikerpopje!!
Word tijd om ook haar ook eens tegen het naakte lijf te lopen en kennis te maken 😊😁🤭
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 2

Bericht door Suikerpopje »

Mike1966 schreef: 28 jun 2023 11:13 Klinkt wederom als een heerlijk geil avontuur met Suikerpopje!!
Word tijd om ook haar ook eens tegen het naakte lijf te lopen en kennis te maken 😊😁🤭
Volgende week toch? 😜
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: 37Justforfun, Lekkerepieter en 17 gasten