DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Bericht door Benno »

Vandaag voor de derde week op een rij met Suikerpopje afgesproken. Gewoon omdat we er allebei zin in hebben (eigenlijk elke dag wel...) . Iets na 12 uur zijn we in de winkel en we gaan meteen door naar binnen, want om in de winkel uitgebreid te gaan zoenen is niet echt netjes natuurlijk. Dus dat doen we binnen in de gang. Er zijn een stuk of 3 a 4 mannen die ik niet ken. Geeft niks, we komen toch vooral voor elkaar. Als we zijn uitgekleed vraag ik S: "Heb je wel eens in de sling gelegen?". "Nee", zegt ze. "Zullen we dat dan eens gaan uitproberen?", zeg ik.
S stapt erin en ik help haar benen in de beugels. Als ze er in ligt, buig ik me over haar heen om haar te zoenen. Tegelijkertijd zoekt mijn pik haar reeds natte kutje op en glijdt moeiteloos naar binnen. Eerst even rustig aan, maar al snel harder. S reageert er meteen op. We zijn allebei vreselijk opgewonden en genieten meteen volop. Nadat S een eerste keer is klaargekomen, ga ik haar likken, wat al snel een volgende orgasme tot gevolg heeft. Daarna neuk ik weer verder. S vindt de sling supercomfortabel en wil er eigenlijk niet meer uit. "Het enige nadeel van de sling", zeg ik tegen S, "is dat je niet kunt pijpen".

Ik kan geen genoeg van S krijgen en wil het liefst helemaal niet uit haar. Dat hoeft ook niet per se, maar als ik na verloop van tijd een beetje buiten adem raak, vraagt Student (die inmiddels is binnen gekomen) of hij het even over mag nemen. Hij neukt S met verve, waarbij hij allemaal geile praat uitslaat. Voor mij hoeft dat niet zo nodig, maar ieder zijn ding natuurlijk. Na een tijdje wil ik weer. Student staat met enige tegenzin zijn plek af en ik ga S eerst weer eens likken en daarna weer neuken, etc. Op een gegeven moment ben ik met mijn pik het kutje van S aan het... tja hoe noem je het?... swaffelen eigenlijk. Ik beweeg 'm er ritmisch tegenaan. Ik merk dat dat S erg opwind, dus ik ga ermee door. Ik voel een golfje nattigheid. Daarna neuk ik weer door, maar intussen denk ik: misschien kan ik haar wel laten squirten. Dus positioneer ik me naast haar en steek twee vingers in haar kutje. Het lukt vrijwel meteen en S wordt er volstrekt door overvallen. Dit is de eerste keer dat dit gebeurt, zegt ze.

Gino1, die er ook bij is mag S nu neuken. Nadat hij dat heeft gedaan laat ook hij S overvloedig squirten. Om de hoeveelheid vocht die op de vloer ligt op te deppen heb ik ongeveer 15 tissues nodig. Daarna neuk ik weer verder. Tijdens het neuken zoenen we veelvuldig, wat het allemaal heel intiem maakt. Als we zo bezig zijn dan vergeet ik soms alle mannen die er omheen staan en lijkt het bijna of we met z'n tweeën zijn. Dat is niet zo. Er zijn vrijwel continue minstens 4 a 5 mannen die rondom de sling staan en zich tegoed doen aan het heerlijke lichaam van S. Ze moet ze soms laten weten dat het wat minder ruw mag, want sommigen houden zich meer bezig met hun eigen behoefte dan met wat een dame lekker vindt.

Als we kort pauzeren zien we dat er twee andere stellen zijn gearriveerd en dat er nog wel meer mannen rondlopen. Na vijf minuten heb ik al weer zin om verder te gaan. S heeft wel zin om te pijpen, dus of ik even op bed wil gaan liggen. Nou graag natuurlijk! Ze pijpt me met verve en diep ook. Toch heb ik deze keer zin om in haar klaar te komen, dus gaat ze weer voor me liggen en kom ik op en in haar, neuk me een slag in de rondte en kom dan brullend klaar.
Hierna neukt Gino haar nog eens en laat haar for good measure nog eens squirten en dan is het tijd om aan te gaan kleden. We hebben allebei nog verplichtingen elders. Bij de uitgang een laatste kus en knuffel en dan weer ieder zijns weegs.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijke middag is dat geweest!
En wat geweldig dat je S aan het squirten hebt gekregen! Ik had het haar al eens toegezegd maar jullie zijn mij voor geweest! 😊😁 in elk geval goed om te weten dat ze het kan en dat ze er ook van geniet!
En wat een bof konten al die aanwezige heren! Een super geile S en dan ook nog twee andere stellen!

Heerlijk al die geiligheid!
Ik hoop snel ook weer eens met mijn neus in de boter (of squirt) te kunnen “vallen” 😁🤭
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Bericht door Student »

Was inderdaad een heerlijke middag! Echt genoten van suikerpopje en van de gezelligheid. Fantastische verrassing om s middags binnen te komen en onverwacht zo'n mooie dame in de sling aan te treffen. Volgende keer zal ik mijn geile praat wat minderen Benno 😉
Gino1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2023 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Bericht door Gino1 »

Heerlijke middag in de EC!
Gebruikersavatar
ron10001
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 aug 2009 21:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE part 3

Bericht door ron10001 »

Wow Benno wat een mooie verslagen van jou en suikerpopje , wat een lekkere vrouw. Ik ben net terug van vakantie en las de verslagen.ik hoop er ook eens bij te zijn.
Groet Ron
:roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten