First time EC - van fantasie naar werkelijkheid

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
RoosSie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2023 08:39
Geslacht: Stel
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

First time EC - van fantasie naar werkelijkheid

Bericht door RoosSie »

Ik wil graag dat mijn vrouw behandeld wordt als een slet. We zijn aan het kijken of we een keer een EC willen bezoeken. Haar laten vingeren in een glory hole is een goed begin. Maar ik wil ook dat ze wordt bekeken, dat haar benen uit elkaar gehouden worden en haar kutje bekeken. Ik wil dat ze door verschillende mannen wordt gelikt en gevingerd in verschillende posities. En als ze ervan geniet dan wil ik graag dat ze wordt geneukt, terwijl ze mij pijpt en ik kijk. Het hoeft geen pijn te doen, maar het mag wel dwingend zijn. Mijn vrouw is 45, ronde billen, zachte huid, gevoelige borsten, gewillig kutje, land donker haar en blauwe ogen.

Mijn vrouw fantaseert hierover en ik wil het realiseren. Altijd veilig en met schone mannen.

Hoe pakken we zoiets aan? We zijn niet onbekend met parenclubs, maar we doen dit voor het eerst.
Gebruikersavatar
Naamloos
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2023 13:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: First time EC - van fantasie naar werkelijkheid

Bericht door Naamloos »

Ik denk dat je hier wel aan je trekken komt! Ik ben down iniedergeval ! Wanneer zijn jullie van plan te gaan?

Hoe pakken we zo iets aan? Niet uit ervaring maar uit lezen op het forum, volgens mij als je ergens heen gaat zijn er genoeg mensen die daar aan voldoen en zeker meedoen wat jij wil. Einde van de dag zijn meeste mannen wel willend in het gebruiken van jou vrouw
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: First time EC - van fantasie naar werkelijkheid

Bericht door dominant »

Je kunt dit op meerdere manieren aanpakken. Het hangt er vanaf wat jullie willen. Voor een eerste keer is het misschien fijn om te ervaren/beleven. Mannen zijn er altijd wel namelijk. Ben je eenmaal een keer geweest en het mag wat heftiger en meer, dan kun je een aankondiging doen waarop er altijd voldoende Mannen afkomen. Wil je van te voren specifieke keuzes maken, vraag dan om pb met foto en een berichtje zodat jullie vooraf kunnen selecteren.
Hoe dan ook, komt het goed!! Ik ben in ieder geval graag van de partij
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten