Bezoekje zaterdag 15 juli _Kim&Jos samen met ander stel

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos1187
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2017 10:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bezoekje zaterdag 15 juli _Kim&Jos samen met ander stel

Bericht door Jos1187 »

Hoi,

Wij een aantrekkelijk en geil stel en komen morgen voor de 2de keer naar de EC in Amersfoort. Wij zijn rond 15:00 uur aanwezig.
Leuk als er een paar nette, verzorgde, aantrekkelijke, respectvolle en goed geschapen mannen die weten hoe ze een vrouw moeten verwennen, aansluiten.
Deze keer komt er waarschijnlijk nog een ander aantrekkelijk stel mee, Grace en Dick.
Kim en Grace kunnen van dit soort situaties erg geil worden, maar soms is het een dun draadje.
Wij mannen kunnen er erg van genieten als ze opgaan in het spel, soms kijken we, soms doen we mee.
Als het te druk is en de mannen te opdringerig kan het ook zo maar voorbij zijn. En als de dames met elkaar willen spelen, laat ze dan svp hun gang gaan en geniet daarvan, kan erg opwindend zijn om te zien.
Vandaar dat wij, de Stags, de single mannen zullen uitnodigen om mee te spelen, anderen mogen graag toekijken, maar enige afstand houden wordt gewaardeerd.
Kim en Grace worden graag verwend, gelikt, gevingerd en genomen en vinden het zelf heerlijk om een aantal mannen te pijpen.
Pijpen is zonder condoom, neuken is altijd met condoom en graag een vers, ongebruikt condoom.
Klaarkomen in je condoom is zonde, zij vindt het extra geil als je over haar heen spuit, kontje, borsten maar svp niet in haar gezicht of haren.
Wij kijken uit naar een (ont-)spannende, geile en prettige paar uurtjes voor iedereen.

Geile groetjes Kim & Jos
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Bezoekje zaterdag 15 juli _Kim&Jos samen met ander stel

Bericht door dominant »

Klinkt goed!!
Ik ben van de partij 🙂
adriaanv2020
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 aug 2020 10:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bezoekje zaterdag 15 juli _Kim&Jos samen met ander stel

Bericht door adriaanv2020 »

Leuk, ben erbij. Heldere regels!
Jeroen1110
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 sep 2014 00:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Bezoekje zaterdag 15 juli _Kim&Jos samen met ander stel

Bericht door Jeroen1110 »

Wat een heerlijke stellen vandaag! Ik genoot onwijs van de blonde dame, wat een prachtige vrouw. Helaas had ik nog even niet de ballen om haar te neuken toen me dat gevraagd werd in de dark room, dus wilde ik nog even wachten. Jammer genoeg is dat er niet meer van gekomen. Hopelijk krijg ik een volgende keer weer de kans want wat was ze geil zeg!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten