Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Chandon »

Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Maandag of dinsdag ergens begin vd week had ik maar is besloten om een rustweek tenemen aangezien ik de laatste weken misschien wel maanden redelijk actief was met mijn favoriete hobby naast eten, sporten kunst en mijn passie voor textiel en die andere hobby is natuurlijk seks.
Doe t wel vaker een soms 2 weken tussendoor totdat ik Benno sprak via een berichtje en mij tipte dat fetisjgirl(ik noem haar voor t gemak maar even A) donderdag langs zou gaan komen.

Hij kent haar al ruim 6 jaar en velen avonturen meegemaakt en tientallen verslagen over haar heeft geschreven.
Ze was ook zijn vaste ec partner maar ze was er kennelijk een jaar of meer er tussenuit
Benno kon echter niet en vroeg of ik en Lex haar wouden gaan begeleiden. Tuurlijk 😏.
Moet wel ff tussenuit sneaken maar dat komt goed.
Tussendoor ook contact met A gelegd voor de dag zelf.
Dus Lex en ik op boevenpad vandaag(donderdag 17 augustus).
Buiten gingen we een praatje maken (Lex en ik)om A te verwelkomen.
Het weer was grauw maar dat mocht de (voor)pret niet bederven.
A had ondertussen ook aangekondigd dat ze zou komen op het forum.
In een flits liep ze voorbij dus we gingen haar binnen maar verwelkomen.
Op dat zelfde moment toen ik en Lex naar binnen wouden gaan kwamen in een keer allemaal mannen uit hoeken en gaten en onder stenen vandaan en speerde als een malle de ec binnen omdat ze A waarnamen.
Ik keek Lex aan van wtf waar komen die ineens vandaan!?!?.
Zelfs zo dat iemand voordrong voor mij en Lex id rij. K had zoiets van t zal wel(k zag m al via een vitrine kast met een omweg en een boog om ons heen lopen om voor tezijn😂)maar Lex”hey! Piep jij nou net voor? Maar idd Lex had gelijk zo werkt dit niet.
Dus wij met z’n 3en ( de 3 musketiers maar dan in een andere setting dan de vorige keer😉) naar binnen. We gingen ons uitkleden bij de kluisjes A had een mooi rood setje van kant aan transparant. Rrrr kan t niet vaak genoeg zeggen maar k heb iets met kant.
Lex ging met haar praten en gaf haar complimentjes. Hij zei “dit is Chandon”. Ik “hoi” met een knipoog en bestudeerde haar van top tot teen van haar mooie glimlach tot haar mooie geile lichaam.
Lex had al een heel script in zijn hoofd en zn sm koffer was ook mee.
Laten we id hetero zaal gaan zitten? Yup dat is goed.
Nog even gekletst voor in bij het scherm met zijn 3en toen begonnen Lex en A te zoenen.
Ik streelde haar benen en kutje. Hup haar bh uit. Wat een prachtige borsten en perfecte tepels. Ik begon haar te zoenen dat was intens zwoel en geil.
Ik zei”deze zoen moest ik je nog geven van Benno. “ en ze lachde ontdeugend met dat geile onschuldige bekkie van dr.ikzo van wat ben je lekker. Vervolgens fluisterde ze in mijn oor” je bent echt lekker” . Ik legde haar rechter hand op Lex zijn pik(alsof ze dat erg vond. )Ze ging door met zoenen en trok mij met haar linkerhand af
Oehhh dit gaat nog wat worden.Lex zoog haar linker borst en ik haar rechter borst.”dit is echt lekker” zei A op een hele zachte toon.
Lex” eigenlijk willen we je kutje wel proeven.” Chandon ga jij eerst proeven”?
Mmmmm dat lekkere warme krappe natte kutje was rijkelijk van smaak.
Daarna likt Lex haar uitgebreid terwijl k haar zoende. Ze keek me ontdeugend aan. Lex” Chandon leidt jij haar naar de rekken dan haal ik mijn touw en zweepjes”.
Ik naar t rek waar de sling staat. Ondertussen stonden er hordes en hordes aan mannen. Ik daarnaartoe de hele stoet volgde mee. We moesten ons een weg banen door alle mannen benen ruggen ellebogen knieën etc etc.
Lex zo van “ nee die bij t grote bed dan kan iedereen haar goed zien.
Ow fak nou op naar de andere kant vh gebouw. En weer met de hele polonaise achter ons banend en struikelend over benen en voeten.
Zo we zijn aangekomen Lex en ik bonden haar vast ah rek met touw en 2 polsbandjes. Met gemak deed k de leren bandje van haar polsbandjes dicbt”ik doe dit niet dagelijks hoor” knipoog.
Ze stond met haar mooie kont naar t publiek.
Lex pakte zijn flogger en begon haar met cirkels te zwepen. Ze lachde verlegen elke keer wanneer t leer in een cirkel van 360graden haar rug schouder benen, billen en kutje raakkte. En patsj! Een klap tussendoor en ze maakte schokbewegingen maar ze kon geen kant uit omdat ze vast zat ah rek..toen kwam het venijnige leren zweepje met de stalen spikes/studes erop.
Patsj! Patsj! Schouders, rug binnen been billen en kutje.
“Omdraaien” beveelde lex. We maakte haar los nu stond ze(met blinddoek) naar het publiek met haar wulpse gewillige lichaam. Patsj! Patsj! Schouder borsten benen en kutje.
“Auw dat was te hard” op haar kutje. Lex deed de tik opnieuw maar dan zachter” is dit beter “zegt hij.
Maar niks is venijniger dat je een harder klap krijgt en dan op de zelfde plek weer(alleen een wat”zachtere”), uiteindelijk de schade is toch al geschied.😆.
Ok de mannen niet opelkaar maar allemaal in een kringetje in nette rijen geen geduw en getrek iedereen komt aan de beurt.
Pijpronde.
Eerst 20 pikken zuigen en dan door naar t volgend deel gebood Lex. Ze ging op haar knieën en wist wel raad met al die pikken.
Ze zoog ze af als een bezetenen. Heel lustig greep ze naar al die geile stijve lullen. Klein groot small dik ze moest ze allemaal. Allemaal stonden ze in volle glorie richting t bekje van A. Alle pikken wouden aandacht van A zelfs zo dat er een aantal al vroegtijdig klaar kwamen. Sterker nog aan spuitende pikken waren dat zowiezo meer dan 20 en dat in nog geen kwartier tijd. Ze bleef maar gulzig door zuigen.
Terwijl ik dr haar vast hield en haar hoofd naar willekeurige pikken stuurde.
Nr 20 was geweest in haar mondje.
Op naar de hetero zaal op t bed voor t scherm.

Tijd om te neuken.

Hop op het bed met dat mooie lichaam en wat een geile borsten dat mooie volle krappe kutje”Chandon ga jij eerst?”
Hehe “tuurlijk “
Ik stak als eerste mijn stijve in haar poesje en we keken elkaar aan. “Mmm dit heb ik zo gemist.” Zei ze.
Ik”hoe lang is t gelden dat je seks heb gehad”?zij” vorige week” met schaamrood op haar kaken. Ik”goedzo”😈. Zoals t hoort. Ik zweeg verder laat ik maar niet zeggen wanneer ik voor t laatst heb gedaan .uhh ander onderwerp. A ja ik was haar ah neuken. Pffff jammer dat je als lezer het niet reallife kan voelen but the pussy was good.mijn lul wist zich geen weg te banen want haar kutje zat er strak om heen.
Ok volgende heer uiteindelijk kwamen we bij nr 6 die wat opstart problemen had dus next en nr 6 werd uiteindelijk een beurt opgeschoven naar nr 7. Terwijl ze werd geneukt natuurlijk ook een pik in haar mond.
Erick kwam ook ff langs en gaf haar ook nog even goed van katoen. Ze ging m zuigen terwijl ze op dr knieen zat zag k nog een gaatje vrij en stak m er weer in.
Id tussen tijd terwijl de mannen bezig waren met hun rubber of hun grote vriend moed ah inpraten waren om weer tot leven te komen vulde ik alle gaten oftewel haar poesje steeds op.
Ikzo “who s next” Lex van “ik” onze nr 10 speler vd ploeg. Ikzo” dit is pas een gast heer laat eerst zijn gasten voorgaan”. En hij toverde een condoom tevoorschijn. “Huh hij is zwart” Lex” ja k heb een paar willekeurige gepakt thuis wist niet dat er een zwarte bij zat” Erick” zwart is mooi” (heel toepasselijk want hij heeft een bcc). Ikzo ja “met zwart kan je alles mee combineren”. Sorry k zit teveel in mijn modevakschool flow/achtergrond trip vh verleden😂.
Lex pompte en pompte haar goed. Deze carnivoor vd bovenste laag vd voedselketen kwam met een brul vanuit zijn tenen klaar.” Roooaaar”zo lekker was ze.
Ondertussen kwamen verschillende mannen al heel snel op haar klaar.
Over dr tietjes buik en hals.
Id tussentijd deed k ook mijn toegift mijn eikel werd paars en een hele straal over dr borsten.
Een man begon al het sperma van diverse mannen over haar hele buik uit te smeren.
Ik keek en er viel een stilte in mijn brein. Lex zo”deed je dat nou echt al het sperma over haar ah uitsmeren”? Dank je dat was een bevestiging dat ik het toch echt goed had waargenomen.
Overigens respect voor deze man want dit had ik nog niet eerder gezien.(ben benieuwd of ie zijn handen had gewassen erna).
Op naar t grote bed id grote zaal.
Eerst nog ff een pauze. We zaten met zijn 3en op de bank. A zo van”wanneer is de pauze voorbij en begon aan onze pikken te trekken en zuigen.vervolgens legden we haar op haar rug.Lex duwde zijn kloppend lid in haar mondje en ik er boven op. Pompend kwam k weer klaar maar dit keer in haar. Brrr wat lekker is ze. Vervolgens volgde er nog een paar andere heren en Lex nam haar doggie erna.
Een man wou haar op haar rug maar t duurde te lang voordat ie op volle sterkte was. Duurde te lang. Lex”volgende”!😂
Want ja we hebben helaas niet de hele dag de tijd terwijl ik t wel zou willen.
Terwijl anderen een beetje ah kloten waren vulde ik haar poesje weer op.
De eindsprint kwam eraan en al t kruid was verschoten. Dus ja what to do. Ik pakte A weer vanachteren en botvierde mn lusten zeker voor meer dan 10 minuten nonstop in gelijk ritme op haar en ja en ik kwam voor de 3e keer. Explosie bam! Zeer heftig geil intens en liet bijna niks meer over van die bil terwijl ik baad ih zweet ondanks de airco aanstond
Welgeteld 10 lullen heeft ze in dr poesje gehad.
“Jongens nog 5 minuten riep Lex om.. want ja A moest nog naar “de markt”😉.
Dus iedereen die nog wilt klaarkomen die kan klaarkomen.
Was met Lex ah praten ze was inprincipe uitgeneukt wat ook kenbaar was gemaakt door ons.
Maar nee iemand wou er bovenop springen voor onze neus nog wel. Lex “ hey niet doen weg!” En ik vervolgde ook met een keiharde hey!!!
Deze man liep snel weg. Staart tussen de benen. Ze was uitgeneukt vriend niet zo’n haantje zijn.
Een iemand erna wist t toch tactischer aan te pakken en vroeg of hij haar mocht neuken en maakte t kenbaar aan ons.
Dus deze man had nog zijn laatste toegift gedaan.
Ok de koek is op douchen en aankleden en we vervolgden met zijn 3en de weg naar buiten en bedankte Carla en gingen vervolgens naar buiten waar Lex ons op een ijsje trakteerde(jeej!🎉).
Met z’n 3en nog lekker bijgekletst onder het genot van een ijsje op een bankje buiten met deze bloed mooie fetisjprincess ih midden. Wat kan t leven toch ook mooi zijn.
Ondertussen ging ik richting de trein.
Benno berichten mij van “hoe het was gegaan vandaag.”
Ikzo van “top”!
Kreeg ik een berichtje terug”ik kwam net Fetishgirl tegen op het station en ze zag er uitgeneukt(dus bevredigd) uit. Hoe toevallig! Prachtig 😂.

Fetisjgirl het was voor Lex en ik een waargenoegen om kennis met je te mogen maken(en voelen en proeven)

See you next time😘
Laatst gewijzigd door Chandon op 18 aug 2023 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Mike1966 »

Hahaha Chandon,

Een weekje of twee rustig aan doen is op deze manier niet echt mogelijk, als je de dames zo aangeboden krijgt! En met een ruggegraad als die van een natte krant 😊😁 snap ik dat je dat aanbod niet hebt laten lopen 😁😁😁

Hoe dan ook weer een fijn avontuur met een mooi verslag van de middag.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Chandon »

K geniet nog helemaal na🙏🏼😊.
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Gerrit Willem »

Is er een datum geprikt voor de rebound? Als ik het zo lees was het een gezellig samenzijn. Heb Fetisjgirl 1 keer mogen ontmoeten. Warme persoonlijkheid, kan niet anders zeggen. Ik ga in ieder geval het forum in de gaten houden😉
En straks loop ik een rondje op plaats delict. Hoop op een leuke dag in Amersfoort
🦋
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Student »

Ik hoop vandaag ook nog langs te komen Gerrit Willem. Als ik iemand rondjes zie lopen weet ik dat jij het bent!
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Gerrit Willem »

Snuffelend aan de grote matras😁💦
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door arnhemse teaser »

Heerlijk verslag weer chandon
En leuk dat ze er weer was .. toppertje
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Chandon »

Thxzzz t was ook een zeer aangename ervaring 😊

arnhemse teaser schreef: 18 aug 2023 18:29 Heerlijk verslag weer chandon
En leuk dat ze er weer was .. toppertje
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Chandon »

😇
Mike1966 schreef: 18 aug 2023 06:55 Hahaha Chandon,

Een weekje of twee rustig aan doen is op deze manier niet echt mogelijk, als je de dames zo aangeboden krijgt! En met een ruggegraad als die van een natte krant 😊😁 snap ik dat je dat aanbod niet hebt laten lopen 😁😁😁

Hoe dan ook weer een fijn avontuur met een mooi verslag van de middag.
Piet Flut
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2023 00:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag met Fetisjgirl(terug van weggeweest)

Bericht door Piet Flut »

Voor de eerste keer A gezien en deel genomen aan het feestje. Wat een leuke vrouw. Goed begeleid door Lex en Chandon liet zij zich lekker verwennen en verwende de aanwezige mannen ook. Ik hoop haar eens vaker te zien.
Groet Piet Flut.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten