DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Benno »

Over deel 7 heb ik niets geschreven, maar vandaag was het zo leuk, dat ik het niet kan laten.
We hebben om 13 uur afgesproken en gaan zoenend naar binnen. Daar treffen we Papilion, Student en G. Ook is er een jongeman, waarvan ik de naam niet weet. S moet eerst wat suikerhoudends drinken, vanwege een opkomende hypo. Ik kan bijna niet wachten om te beginnen, dus zoen ik haar terwijl ze op de bank naast Papi ziet (die er een beetje ongemakkelijk van wordt). Zodra de bloedsuiker op orde is gaan we verder op het matras, waar ik S al gauw aan het neuken ben.

De aanwezige heren laten ons in eerste instantie onze gang gaan, maar als ik S haar kutje ga likken, zeg ik tegen Papi: biedt jij je piemel maar ter pijping aan. Dat is niet tegen dovemansoren gericht. Omdat het op haar rug wat lastig pijpt, gaat S op haar zij liggen. Ook geen probleem, dan neuk ik haar wel spoonend. Ik hoor aan het gekreun van Papi dat hij de pijpkunsten van S weet te waarderen. Ook de andere mannen voegen zich erbij krijgen een gelijksoortige behandeling. Ik neuk me intussen een slag in de rondte.

G weet S met bef en vingerkunst tot grote hoogte te brengen en ik doe wat dat betreft ook de nodige duiten in het zakje. We verplaatsen naar de sling, die voor de verandering nu eens extreem laag hangt. Papi zegt: "Ik vraag me af hoe klein de jongeren op jongerendag hier zijn". We hangen de sling iets hoger en Student probeert de nieuwe hoogte uit. Dat gaat uitstekend en ook Papi heeft weinig moeite met deze hoogte. Terwijl we bezig zijn komt Carla een nieuw stel rondleiden. Haar zaklamp schijnt over mijn mooie meisje dat prinsesheerlijk in de sling ligt te genieten. Voordat de jongeman aan de beurt is laat ik haar eerst flink squirten. En als de jongeman na een tijdje weer ophoudt ben ik weer aan de beurt. Ik lik en neuk S met volle overtuiging en laat haar heerlijk komen.

We gaan daarna pauzeren en kletsen gezellig, totdat het S het wel weer tijd vindt voor een tweede ronde. Ze begint Papi te pijpen en daarna neem ik haar weer op het bed. Regelmatig als ik met S bezig ben, vergeet ik alles om me heen en zijn we alleen met z'n tweeën. Telkens komt er dan een moment dat ik weer terug op aarde kom en de anderen er omheen naar ons zie kijken. Vraag me dan wel af wat ze er van denken, maar het kan me eigenlijk niet schelen. We gaan nu eenmaal noal in elkaar op. So what!

Dan is het tijd voor een eindspurt. Ik neuk alsof mijn leven ervan afhangt en kom brullend klaar, waarna ik me voorover laat vallen en S blijf liggen naschokken. Zo wil ik het liefst blijven liggen, aar zoiets kun je natuurlijk niet doen in EC. Dus klim ik van het bed af. Terwijl S daarna nog door de anderen verwend wordt komt E binnen. Ik begroet haar hartelijk en zeg: "Ik wil je graag voorstellen aan S, maar ze is even niet in de gelegenheid". Met de piemel van Papi in haar mond moet S hard lachen en ook E ziet er de humor van in. Even later stellen de dames zich aan elkaar voor en lijken het meteen goed te kunnen vinden.

We gaan ons aankleden om te vertrekken. Papi ligt languit op zijn rug en wordt door E als opwarmpiemel misbruikt. Het lijkt S een goed idee als ze even op zijn gezicht gaat zitten. "Moet je doen!", zeg ik. Ze gaat zitten en Papi laat het zich goed smaken en geniet van de tweezijdige verwennerij. Ik maak een opmerking over dat hij nu tenminste wel even zijn mond houdt en E proest zijn piemel eruit en S rolt om van het lachen.

Tijd om te vertrekken. We nemen afscheid van de aanwezigen, die nog vrolijk even verder gaan. Wij gaan naar buiten en nemen daar afscheid van elkaar. Tot de volgende keer, lief Suikerpopje van me.
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Suikerpopje »

Oh wat was het weer lekker en geil.. ik geniet zo van alles en nog meer van ons. Ik heb vreselijk genoten en ook ontzettend gelachen. De perfecte combi..

Hou van jou ❤️
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Benno »

Ik ook van jou ❤️
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Gerrit Willem »

Ik heb ook genoten.
Ik hou ook van mij😘
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door lientje »

Heerlijk al die Ec liefde❤️Zalig dat jullie zo genoten hebben 👌🏻🤪
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Student »

Was een heerlijke en gezellige middag inderdaad! Mooi beschreven door Benno. Afgelopen weken nu twee keer mazzel gehad door op de bonnefooi binnen te lopen en deze leuke mensen aan te treffen!
Singer717
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Singer717 »

Gerrit Willem schreef: 18 aug 2023 20:58 Ik heb ook genoten.
Ik hou ook van mij😘
🤣🤣🤣
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Chandon »

Selflove😂. Meestal schrijf ik op de
muur I💘Chandon😜
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door Suikerpopje »

Gerrit Willem schreef: 18 aug 2023 20:58 Ik heb ook genoten.
Ik hou ook van mij😘
🤣🤣🤣
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE deel 8

Bericht door JohnV »

Poosje niet online geweest maar wat leuk en lekker om te lezen dat jullie in de EC het geile geluk gevonden hebben SP en Benno…🥰
Ik hoop ook snel weer eens van en met jullie spel te genieten…💋
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten