Curvy en delicious!!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Curvy en delicious!!

Bericht door dominant »

"Wie wil mijn sletje binnenkort neuken" werd er onlangs gepost door een stel, die eerder wegens te druk een mindere ervaring hadden gehad in Amersfoort. Ik had hen via pb wat tips en tricks gegeven over hoe het anders te doen. Aankondiging en vragen om reacties met foto's zodat ze op hun gemak een aantal heren konden selecteren en dan die date plannen op een rustig tijdstip, zoals dinsdag middag. 14:00 was de richtlijn maar gelukkig kreeg ik een berichtje dat dame en heer een half uurtje eerder zouden komen. Toen ik binnenkwam was (bijna) iedereen er al. Er kwam nog een (groot geschapen heer iets later. Ook ontmoet ik Mike 1966 voor het eerst in levende lijve. Het feest kon,beginnen!! Anderhalf uur lang werd deze heerlijke dame geneukt op het bed en in de sling, met vaak ook nog een pik in haar mond. Enorm geil om haar onderlichaam te zien trillen en schudden van genot!! Toen ze in de sling uiteindelijk nog geneukt werd door haar partner in crime, hield ik het niet meer en spoot mijn lading ergens over haar middel.. Badend in het zweet nam ik afscheid van dit leuke stel en de andere heren. Bij het verlaten van de cinema kwamen er vervolgens nog twee (aangekondigde),stellen binnen maar ik had geen puf meer. Ongetwijfeld valt er over hen straks ook een en ander te lezen op dit forum, zodat ik hoogstwaarschijnlijk bij mezelf ga denken "was ik toch maar gebleven "...
Laatst gewijzigd door dominant op 22 aug 2023 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Curvy en delicious!!

Bericht door Mike1966 »

Tot zover kan ik dit helemaal beamen! 🤭😁
Uiteraard ga ook een verslagje maken van deze hele fijne middag want het samenzijn met deze dame en partner heeft nog eens anderhalf uur langer geduurt 🤭😁 met de overige 4 heren 😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Curvy en delicious!!

Bericht door Chandon »

Geilheid op en top!
Gebruikersavatar
Svjmidnl
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2023 22:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Curvy en delicious!!

Bericht door Svjmidnl »

Het was een heerlijke eerste ervaring bij EC Amersfoort!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten