22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Bericht door Mike1966 »

"Wie wil mijn sletje binnenkort neuken" werd er onlangs gepost door een stel, die eerder wegens te druk een mindere ervaring hadden gehad in Amersfoort.
Net als Dominant gedaan had heb ik toen ook gereageerd met wat adviezen aan het stel.
Afgelopen weekend was daar wederom een soort gelijke oproep op het forum. Nu met de vraag je netje middels pb voor te stellen. Het stel zou dan een selectie van 5 man maken om het wat gecontroleerder wat intiemer te houden met toch voldoende aandacht voor een ieder. De datum en tijd zouden via PB gemeld worden op een later tijdstip. En of ik nog wat EC bekende op hun oproep kon wijzen. Dat heb ik uiteraard gedaan maar naar later bleek zonder succes……

De dag bleek vastgesteld te zijn op dinsdag middag 22-8 rond twee uur. Later nog middels pb werd dit vervroegd naar 13:30. Ik was toch al voornemens deze dag de EC weer te bezoeken en had ook nog contact met Issy92. Die was ook voornemens te gaan deze middag dus ik het stel nog snel geïnformeerd dat er een bekende van mij die middag ook aanwezig zou zijn en of die misschien kon aanhaken? Ik had geen idee of het stel 5 , door hun geschikte kandidaten , via pb’s hadden gevonden!

Issy92 en ikzelf zijn er meestal gewoon bijtijds en beide, onafhankelijk van elkaar, plannen dan gewoon een middagje relaxen. Dit keer bij “toeval” dus een gezamenlijke geilzellige middag.

Het stel arriveerde nog 10 minuten eerder, douchen en kennis maken met de “uitverkorenen” gewoon even gezellig kletsen en acclimatiseren. Issy92 laat mij weten dat hij de dame al kent…. Wat even later correct blijkt te zijn van hun eerdere EC bezoek. Waarna de dame op het centrale bed klimt. En dominant ( vaker op het forum iets van gelezen) en ikzelf naast de dame plaats nemen. Beetje strelen kneden en toestemming vragen voor een bef beurt. En gekregen en lekker van genoten terwijl de dame haar orale vaardigheden ten toon spreidde bij de heren. Kutje lekker nat dus condoom geplaatst en neuken. Flink door pompen en laten aftikken! 😁 wie wanneer en in welke volgorde….. geen idee maar lekker was het zeker. Tijdens een korte pauze even aan de EC medewerkster gevraagd of de airco aan kon en Dominant kreeg de rol van waterdrager voor de dame 😁 De dame had nog geen sling ervaring dus vond dominant dat dit maar eens geprobeerd moest worden. Ik nog even snel de hoogte van de sling gechecked die in orde leek. Met z’n zessen naar de darkroom dame geïnstalleerd en Dominant greep meteen zijn kans, ik tikte hem af maar de sling moest toch nog wat lager om alle heren een beetje positie te geven die te doen was. De dame kon blijven liggen want met 6 man is dat zo gepiept! Beetje tillen kettingen aanpassen klaar en door. Voor de langste van het stel, die ook de langste pik bleek te hebben was het misschien weer iets te laag! Voordeel van de sling is zeker dat de heren elkaar lekker kunnen afwisselen en nadat een ieder zijn taak 1 of meerdere keren had volbracht squirte de dame er het nodige vocht uit. Waarbij Dominant zijn zaad over de dame haar buik spoot. Voor hem het moment om af te haken, voor de dame tijd om uit de sling te komen en voor mij om de darkroom netjes te maken inclusief even dweilen.

Pauze en door op het centrale matras met een mannetje minder. Één man op zijn rug op bed de dame voorover leunend om hem te pijpen, tsja wat doet Mike dan….. hup van achteren maar weer even heerlijk aanduwend tegen die lekker kont met mijn pik in een soppend kutje. Enigszins stevig aanpakken was geoorloofd dus een paar mooi hand afdrukken op haar billen geplaatst. Wederom was het aftikken begonnen. Toen ik mij moest terug trekken voor moment van rust nog 1 ferme tik op haar rechterbil en vrij fors 😉 en hup aflossen geblazen. Op dat moment zie ik bij het gordijn een stel staan die het gehele tafereel aanschouwt. Geen man die er aandacht voor heeft! Dat is echt zeldzaam dus begeef ik mij in mijn korte rust moment naar hen toe om ze welkom te heten en te vragen of ze nieuw zijn……. Helaas trekken de beide zich op dat moment terug de “bioscoop” uit! Misschien iets te schuchter voor alle heftige actie van dat moment. Ondertussen doet Issy92 zijn trucje en na een stevig neuk moment en zijn magic hands spoot de dame de vloer wederom onder!
Ja weer dweilen voor mij, word een gewoonte maar ik wil ook voorbeeld geven dat men fatsoenlijk en netjes moet zijn! Ruim je troep op ook de condoom verpakkingen maar dat terzijde.
En weer door de carrousel draait gewoon door😁 Na een moment van rust en een nieuwe waterbrenger de dame op haar rug op matras en de carrousel draait alweer door😊 tijdens een wel hele geile sessie met op het bed inmiddels nog twee dames van twee bdsmstellen (aangekondigd) heb ik mijn zaad maar op onze zeer prettige dame gedeponeerd! Issy92 doet nog een keer zijn trucje en laat de dame nog éénmaal helemaal leeg lopen. Wederom de dweil taak op mij genomen waarna er langzaam een eind kwam aan deze heerlijke middag!!! Het stel douchen waarna ook ik mij nog even ging douchen om vervolgens weer met een brede grijns op mijn gezicht de EC te verlaten. De drie achterblijvende heren waren nog even druk met de twee andere dames.

Bedankt allemaal voor de leuke, gezellige en lekkere middag leuk stel en overige heren.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Bericht door Chandon »

Lekker bezig mike👊🏽. Geil verhaal🤤
Schurk124
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 aug 2015 17:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Bericht door Schurk124 »

Mooi verslag Mike.
Het was zeker een leuke geile middag.
Gelukkig had ik geen voetbaltraining gepland in de avond :D

Bedankt Curvalicious voor de uitnodiging!
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Bericht door dominant »

Dank voor je uitgebreide aanvulling Mike, leuk om weer te lezen!!
Issy92
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jul 2020 21:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: 22-8 Curvey and Delicious uit een ander perspectief

Bericht door Issy92 »

Echt leuk geschreven Mike
Het was zeker een leuke dinsdagmiddag
Die ik niet meer vergeet ;)
💪💪💪
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: pijppaal en 15 gasten