GANGBANG SUUS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GANGBANG SUUS

Bericht door Benno »

Een aantal dagen geleden krijg ik een uitnodiging van Mr. Flames om deze zaterdag bij een gangbang met Suus te zijn. De laatste maanden kom ik eigenlijk uitsluitend nog met mijn eigen meisje (Suikerpopje) naar EC. Vandaag moet ze echter werken, dus we kunnen niet samen gaan. "Dan ga jij toch gewoon", zegt ze. Dus ik ga alleen de slet uithangen. Ik ben er om een uur of 14.30 en er zijn 3 stellen aanwezig: Miepet, Goofy en Kim & Ron. Mr. Flames is wat later.

In de darkroom ligt Mieke in de sling. Ze wil eigenlijk net gaan pauzeren, maar vindt het ook goed om daar nog even mee te wachten. Ik lik haar kutje en neuk haar. Daarna lik ik haar tot een snikkend hoogtepunt. Mieke wordt soms overmand door emotie als ze klaarkomt.
Stel Goofy bestaat uit een hele grote man en een dame met lang blond haar. Ze vinden de gloryholes de aller-leukste plek van de EC en zij wil zo veel mogelijk mannen door een hole klaar trekken. Niet helemaal mijn ding, maar er zijn genoeg liefhebbers. Het is vandaag namelijk erg druk.

Kim en Ron hebben eerst een tijdje in de cinema film zitten kijken, maar naar verloop van tijd vinden ze het tijd voor actie. Ze kleden zich uit en zij gaat op het grote matras liggen. Ze zoenen en Ron begint Kim te likken. Geilneef en Rick nemen bij haar hoofd plaats en mogen haar borsten aanraken en zij mag als dank hun pikken aanraken. Dat doet ze niet alleen met haar handen, ook haar mond komt eraan te pas. Gretig pijpt ze er op los. Het duurt even voordat Ron zijn Kim laat neuken, maar dan is de eerste aan de beurt. Toevallig sta ik vooraan.

Dan komen Mr. Flames en Suus binnen, geflankeerd door Mr. Dre. Flames en Dre hebben een zwart t-shirt aan met hun namen op de voorkant en "gangbang team" op de achterkant. Suus is slechts gekleed in een roze net-setje dat haar fraaie lichaam nauwelijks verhult. Mr. Flames legt op rustige en duidelijke toon uit wat de spelregels zijn en hij weet de grote menigte prima in bedwang te houden. Door mijn eigen ervaringen met Suikerpopje weet ik inmiddels hoe moeilijk die crowd control kan zijn, dus ik heb waardering voor de manier waarop hij het doet.

Ze gaan naar de heterocinema, waar we allen plaatsnemen in de bioscoopstoelen. Ik zit naast Thiago op de eerste rij. Achterin staan nog zeker 10 mannen die geen zitplaats meer kunnen vinden. Flames zegt tegen Suus dat ze zelf mag uitkiezen bij wie ze begint met pijpen. Thiago en ik zijn de gelukkigen. Ze komt op haar knieën voor ons zitten en pijpt ons om de beurt. Daarna gaat ze een voor een aantal mannen af, waaronder twee jonge mannen die achterin staan. Niet iedereen komt meteen aan de beurt, maar ik heb begrepen dat ze tot sluitingstijd zijn gebleven, dus dat is vast goed gekomen.

Op een gegeven moment laat Flames 3 mannen op de rand van het bed plaatsnemen, zodat Suus voorover kan buigen om hen te pijpen, waarna ik het neuken mag aftrappen. Ik neuk haar staand van achteren. Ik had al eerder gevoeld dat ze erg nat was, dus ik glijd makkelijk naar binnen. Omdat ik al een tijdje aan het neuken ben geweest heb ik niet vreselijk veel tijd nodig om tot een hoogtepunt te komen. Nadat ik ben klaargekomen is het voor mij hoog tijd om te vertrekken. Ik bedank Suus, Meesters Flames en Dre en ook Ron en Kim, die nog in de gynaecologenstoel bezig zijn met een aantal mannen.
Het voelt gek om hier alleen te zijn, nu ik er zo aan gewend ben geraakt om samen met mijn liefje te komen, maar het was gezellig en best geil. Volgende keer gaan we weer samen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: petters en 21 gasten