Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Rickjsw »

Het is donderdag 2 november...ik sta op en lees het nieuws over de storm die op komst is...
Naar verwachting zal de storm Ciaran over het land gaan razen en chaos en vernieling brengen.
Dat voorspelt niet veel goeds voor vandaag...met Chandon heb ik afgesproken om het eerste bezoek van Delicious
aan de EC een onvergetelijke ervaring te maken! Ze leest al langer op het forum de belevenissen mee en geniet van onze verhalen.
De EC is een mooie plek om ervaringen te maken die je voor altijd zal herinneren....met een grote glimlach!
We Chandon heb ik plannen genaakt voor een mooi trio met daarin meerdere succesnummers uit het verleden en wat nieuw
repertoire op het programma. Iets dat we kunnen afwisselen met improvisatie op basis van speeltjes die we meenemen en de mood van de dame!
Waar Chandon het verwijt krijgt dat hij en Benno de dames claimen, blijkt het tegendeel waar!
Delicious is juist geinteresseerd in hem omdat hij niet opdringerig is en zich een leuke gesprekspartner toont op de momenten dat ze contact hebben.
We hebben dan ook veel plezier in de voorbereiding van het trio 2 november....we zetten in op urenlang ongeremd sexplezier!
De plannen zijn gemaakt, spulletjes zijn gepakt en de koers naar de EC wordt ingezet....en dan wordt de storm spelbreker!

Chandon meldt dat er geen treinverkeer mogelijk is vanuit zijn lokatie naar Amersfoort. Het geplande trio zal dus vandaag helaas niet gaan plaatsvinden!
Delicious is net op tijd bij haar werk vertrokken en is wel op tijd bij de EC. Ik moet een omweg nemen en arriveer wat later.
Het is het eerste EC bezoek voor mijn Delicious Develicious lady en ik merk de spanning bij haar....
Om wat anoniemer te kunnen zijn op deze naaktdag kopen we een mooi masker voor haar...waardoor ze deze wondere wereld vanachter haar masker kan gaan beleven. Ik ben een liefhebber van de sfeer, de mogelijkheden en ook de mensen die ik in de loop van de jaren in de EC heb leren kennen. Ik hoop dan ook dat zijhetzelfde gevoel zal gaan ontwikkelen voor "onze bioscoop". De gebeurtenissen rond Suikerpopje hebben ook bij mijn dame indruk gemaakt. Ik stel haar gerust: door de storm zal het binnen vast heel rustig zijn en kunnen wij samen alle toestellen vast in alle rust gaan uitproberen! Ik heb er zin in!

Het tegendeel blijkt waar! Het lijkt wel alsof er extra mannen zijn gaan schuilen voor de storm...wat een drukte! Delicious kijkt me aan met een blik van...ga ik dit doen? Ik geef haar een passievolle kus en kleed me om...al snel ben ik volledig naakt. Ik bewonder de schoonheid van Delicious. Ze heeft een zwart setje aangetrokken met een slipje dat haar heeerlijke billen de ruimte geven om te schitteren. Mooie jarretels sieren haar benen en haar borsten komen perfect uit in de body. Het is stil tijdens het omkleden en Delicious voelt de blikken van 20 mannen in haar rug,,,opwinding en onzekerheid maken zich van haar meester.
In de bioscoop leg ik uit dat het haar eerste keer is en we graag wat ruimte willen om te wennen aan de sfeer. De eerste keer EC is voor bijna iedereen een gebeurtenis waarbij je even moet landen. We nemen plaats op de eerste bioscooprij en samen verhogen we sfeer...in een langzaam ritme zoenen, strelen en flirten we met elkaar....en ik merk dat Delicious meer ontspant en wat tot rust komt. Langzaam verken ik haar lichaam, streel haar zachte huid en zoen haar op plekken waar ze graag gezoend wil worden. Ik voel haar zachte huid en streel haar benen...tot aan haar dijbeen...en verder omhoog. ik voel dat ze steeds meer opgewonden wordt...nu is het tijd om een stapje verder te gaan.
We gaan wat drinken en zij moet nog even naar het toilet. Als ze terug is , voel ik de spanning gieren door haar lichaam. Opwindend! Ik til haar op en druk haar tegen de muur, ze voelt mijn opwinding en klimt in mij..neem me in de sling fluistert ze in mijn oor. Het is spannend, maar ik ben er aan toe!
Terwijl we naar de sling lopen, worden we gevolgd door de aanwezige mannen. Ik vraag of de heren afstand willen bewaren en leg Delicious in de sling.
Haar donkere ogen kijken me verwachtingsvol aan! Opgezweept door haar blik neuk ik haar in alle standen die de sling te bieden heeft. Ze is mijn prooidiertje en ik laat haar schoonheid graag zien aan de andere bezoekers. Het windt me dit keer ook extra op en ik besluit de hele middag voluit te gaan!
De ene keer schommelen we als volleerde acroboten door de ruimte, de volgende keer keeft ze haar benen hoog in mijn nek waardoor ik diep in haar kan stoten. Soms pak ik haar steving vast bij haar wilde bos krullen...ze geniet en zet zich af en probeert mij al slingerend te berijden als een wilde merrie...wat een ondeugende krul :-) is ze toch!
Na een half uur in de sling verhuizen we op verzoek van mevrouw naar het grote bed. De heren houden op verzoek allemaal afstand. Zij heeft nog geen behoefte aan een mannetje erbij...voor nu moeten de heren het doen met een show op het grote bed. Ik begin Delicious heerlijk diep te neuken, waarbij ik het ritme steeds verder opbouw. Ik speel met haar geweldige borsten, pak haar heerlijke billen goed vast en voel haar diep in me. Ik merk dat ze steeds meer geniet en met haar ogen dicht zoent ze mij. Dit moment is even tussen haar en mij...met 20 aanwezige heren als aandachtige toeschouwer. Ik ga zo op in het spel dat ik niet meer wil dat dit gevoel ooit stopt....dan voel ik dat ze mij extra aanspoort...ze beweegt met haar lichaam mee als een sexmachine die nu op stoom komt...Je mag nu komen fluistert ze in mijn oor. Ik schakel naar de turbo overdrive terwijl ik in haar donkere ogen kijk...ze schitteren! Ik blijf diep in haar stoten tot zich een daverend orgasme aandient...samen komen we heerlijk klaar!
Delicious is nu opgewarmt en lijkt te wennen aan de sfeer en de kinky place die de EC is. Het is inmiddels vijf uur en we zijn al 2,5 uur in de EC....en Delicious lijkt klaar voor een verdere verkenning....

Het vervolg: trio act in de EC
We nemen pauze en spreken met Harry en Youngguy 1992. Het is leuk dat ze allebei niet jaloers zijn en ons een complimentje geven over de leuke show. Volgens mij is dat ook de beste manier om met een stel om te gaan. Competitie willen aangaan boeit mij helemaal niet, ik heb al bewezen dat ik mijn mannetje sta en ik gun de heren ook best wat vermaak. Zelf bezoek ik de EC soms ook alleen en is het leuk als er actie is. Met altijd veel respect voor de gouden regel: de dame kiest altijd....en het is aan ons als mannen om haar optimaal van haar bezoek te laten genieten!
Nu we geen trio activiteiten gaan doen met mijn partner in crime Chandon is Delicious wel benieuwd of er andere mannen in staat zijn tot grootse prestaties. Zo worden de mannen nog beloond voor het feit dat ze ons vrij relaxed hebben laten spelen. Ze heeft nog wel zin in een leuk trio nu het veel rustiger is geworden in de EC. Delicious is een erotische prinses en we besluiten dat een man haar ook echt moet verdienen. Ze kijkt rond en maakt haar keuze. Ik nodig de mannen uit om naast ons op de bank plaats te nemen. De eerste man die haar heerlijk mag gaan likken of vingeren blijkt er aanleg voor te hebben. Ze geniet vooral van het betere likwerk. Bij een aantal subtiele aanrakingen van Delicious wordt het deze man snel teveel. Ik zie een forse straal sperma in zijn handdoek verdwijnen. Niet snel daarna haast hij zich naar zijn werk dat rond zes uur start.
Youngboy1992 wordt hierna uitgekozen, hij is kundig en met zijn tong en wordt uitgenodigd om deel te nemen aan het trio. De druk van het moeten presteren is op dat moment echter wat hoog. Hierna vertoont Jebbe91 dat ook hij in staat is om oraal en met zijn vingers een vrouw te plezieren. Hij blijk al iets eerder op de dag al zijn kruit te hebben verschoten. We besluiten dat het waarschijnlijk niet tot een echt vrouwgericht trio zal komen zoals ik dat heb uitgevoerd met Benno, Marcelo, Chandon en Thiago, allen mannen die vanuit alle posities goed raak weten te schieten. Met veel genoegen neem ik zelf de afsluiting van de avond voor mijn rekening...en we gaan samen nog een keer als een tornado tekeer: lang, wild, diep en intens. Delicious beloont me met een heftig orgasme en een heerlijk ontspannen glimlach. De blik in haar ogen en mijn doorweekte handdoek vertellen dat het tijd is om te vertrekken. We nemen samen een momentje voor onszelf onder de douche en groeten bij vertrek alle aanwezige heren. Bedankt voor jullie komst en mogelijk tot een volgend avontuur....dan heb ik samen met Chandon nog een aantal onvervulde verlangens te vervullen. En dat doe ik graag! Heerlijk!
Met een ontspannen gevoel verlaat Delicious de EC, ze mag trots op haarzelf zijn: dit bucket list item is nu van wens realiteit geworden. Samen stappen we de stormachtig Amersfoort in....op naar een nieuw avontuur!
Laatst gewijzigd door Rickjsw op 04 nov 2023 11:42, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Benno »

Wauw Rick, wat een fantastisch verslag. Er ontpopt zich erotisch schrijverstalent dat ik bijna niet achter jou had gezocht. En dan heb nog niet eens over de romantische ondertonen in het verhaal. Het maakt de lezer benieuwd naar de dame in kwestie en je wordt meegezogen in de loop van de gebeurtenissen. Ik kan me helemaal voorstellen hoe het is gegaan. Alsof ik er bij was.
Chapeau!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Rickjsw »

Thnx Benno!
Jouw verslagen en wijze woorden hebben mij ook gestimuleerd om soms mijn verhalen te delen!
Door de verhalen komt de EC tot leven en geven we die paren ook het vertrouwen zelf op bezoek te komen.
Mijn muze is een oneindige bron van inspiratie, die romantische ondertoon voel je goed aan!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Chandon »

Wat een topverslag!
Jij moet vaker schrijven. Dat mag ook wel weer even heerlijke positieve energie blazen id wereld die de ec heet.
Ik zeg bij deze verslag vd maand😉.
Ja potverdorie dikke voorpret alleen die storm en ov werkte niet echt mee😅.
Ik pleit ervoor om op kamers te gaan in de ec😉
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Gerrit Willem »

Goed verhaal Rick! En inderdaad, jullie moeten wel delen😁👍🦋
Jebbe91
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 okt 2023 09:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Jebbe91 »

Mooi verhaal! Jammer dat ik er niet eerder was zoals je het beschrijft. Dat klinkt als een leuke middag.
Het was fijn om nog een deel te zijn van hierna. Toen ik erbij kwam leek het alsof het "normaal" voor haar was en niet de eerste keer.
Nogmaals bedankt voor beide van jullie en hopelijk tot een volgende keer :D
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Mike1966 »

Mooi verslag van wat een heerlijke eerste kennismaking met de EC geweest moet zijn voor deze “ondeugende” dame!
Ben ik toch net een paar minuten te vroeg de EC weer uit gegaan en had mijn glazenbol het wel bij het rechte eind 🤭
Het was inderdaad erg druk met mannen maar fantastisch om te lezen dat deze grote menigte zich netjes heeft gedragen!

Wie weet treffen we elkaar een keer in deze “duistere” speelplaats.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Ondeugendekrul
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 sep 2023 16:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Ondeugendekrul »

Thanks Rick! 💋 heerlijk verslag van een heerlijke dag waarin opwinding en spanning de boventoon voerde. En idd 3 weken voorspel en dan is daar ineens de storm
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Rickjsw »

Lieve ondeugende schat, het was weer fantastisch urenlang met je te spelen en je in de EC te zien genieten👿…met een hele ondeugende glimlach. Ik ben echt trots op je: je bent er vol voor gegaan en hebt zo weer een fantasie waargemaskt! Up to the next one! 😉
Janusv4
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2014 10:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een stormachtige Delicious Donderdag....de ontdekking van de EC

Bericht door Janusv4 »

Wat een ontzettend gaaf verslag compliment. Met zoveel respect geschreven.
Ik heb de show op het "podium" gelukkig ook mogen aanschouwen.
Helaas moest ik gaan, dus daarna heb ik het niet meer kunnen meemaken. Maar het zag er super geil uit.

Ik kan helaas niet vaak langskomen in Amersfoort, omdat het nogal ver is. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. Als ik weer eens in de buurt ben dan ga ik zeker even langs.. :D :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten