Aankomende vrijdag zijn wij van plan om in de namiddag een bezoekje te brengen aan de bios. Ik vind het heerlijk om mijn borsten vol te laten spuiten, te pijpen met condoom( Wel graag lekkere fris ruikende pikken) of klaar te trekken. Extra grote pikken zijn ook zeer welkom.
Xx Mandy
Laatst gewijzigd door goofy1967 op 14 nov 2023 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
goofy1967 schreef: ↑13 nov 2023 20:04
Aankomende vrijdag zijn wij van plan om in de namiddag een bezoekje te brengen aan de bios. Ik vind het heerlijk om mijn borsten vol te laten spuiten, te pijpen met condoom( Wel graag lekkere fris ruikende pikken) of klaar te trekken. Extra grote pikken zijn ook zeer welkom.
Xx Mandy
Wat een heerlijke geile foto!Zou het heerlijk vinden als ik helemaal naakt,glad,fris lichaam voor je sta,en dan je handen over mijn billen voel glijden,mijn borst en buik en dan als je mij langzaam (ik hou niet van wild)zou aftrekken,(dus niet gelijk mijn pik vast pakt.)mijn ballen streeld ,beetje in knijpt,en dan schokkend /pulserend mijn pik laat spuiten over je mooie borsten heen.Mag ik je borsten dan ook even aanraken?Pijpen is ook lekker maar ben bang dat ik snel klaarkom dan haha..en wil graag mijn zaad zien spuiten over je,heerlijk borsten heen.Weet niet wat mag en niet mag(ik hou van likken)maar ga het spel graag aan..lekker genieten.ik ben er al om 15.00 dus wie weet zie ik je dan..Xxxjes tot vrijdag..Michael