fruitig kerstbezoek

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
dedikkeklodderrr
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 aug 2012 23:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door dedikkeklodderrr »

Leuk! Zin in!!
Softsm
Berichten: 62
Lid geworden op: 08 aug 2018 19:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door Softsm »

Lijkt me heerlijk om van het fruit te genieten...maar hoop toch ook op fijne,frisse en grote verrassingen bij de gloryholes. Ik ben er rond 14.00.
Softsm
Berichten: 62
Lid geworden op: 08 aug 2018 19:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door Softsm »

Woooow...wat was het druk. Overal tassen want de lockers waren heel snel op. en dus de bijbehorende mannen. Denk dat ik wel 15 heerlijke pikken heb mogen zuigen. Heerlijk in darkroom en gloryholes. Was al weg voordat de eerste dame binnenkwam...omdat ik zelf ook heerlijk leeggezogen werd. Gelukkig nieuwjaar iedereen....en tot het volgende avontuur.
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door watermeloen »

Wat een drukte vandaag, wauw!

Het was echt weer heel leuk met iedereen ❤️
Volgens mijn Meester ben ik uiteindelijk maar liefst 57 keer geneukt, dus ik denk dat we absoluut kunnen stellen dat het een zeer geslaagde middag was!
Mijn kutje is het daar ook heel erg mee eens. Flink uitgewoond en schraal 😉
Dankjewel allemaal voor de lol
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
pseudo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2023 12:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door pseudo »

Lieve Watermeloen,

Je komt binnen, gaat direct helemaal naakt. Je vind je plek op het grote bed, precies op de juiste hoogte. Snel genietend van een pik in je kutje en ook al snel 1 in je mond. Als de man klaar komt wordt hij snel vervangen voor de volgende. Je geniet intens zo te zien wat een zeer geile stemming en sfeer veroorzaakt. Steeds weer 3 man tegelijk waar je mee bezig bent, neuken aftrekken pijpen simultaan. Ik bekijk je eens goed en wordt behoorlijk opgewonden van wat ik zie. Dan leg ik mijn hand op je hoofd en masseer je zachtjes. Als je mijn pik beet pakt voel ik een warme zachte hand. Je maakt een heerlijke beweging. Ik zie dat je rechter borst vrij is en leg mijn hand er snel op. Mijn vingers gaan rond je tepel. Ik weet niet zeker of je het fijn vind, want je kreunt de hele tijd al van genot. Als ik je weer aankijk smelt ik van binnen. Wat Heb jij een gezicht en ogen om van weg te dromen. Al snel houd ik het niet meer en kom klaar op het grote bed. Ik pak wat tissues en je vraagt of ik je hand ook meteen mee neem. Natuurlijk, ik houd je graag nog even vast. Daarna ben je weer bezig met anderen, jullie genieten enorm van elkaar.
xxx een nieuweling.
Iedereen fijne feestdagen gewenst!
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door Eaaon »

Een lekker nummertje.

Wat een feest was het donderdag :oops:. Ook ik moest een nummertje trekken toen ik aankwam in de cinema, er stond namelijk al 8 man te wachten in de winkel. Ik kreeg nummer 16, Het voelde een beetje alsof ik bij de slager stond, maargoed voor een lekker stukje vlees heb ik graag wat over :) en dat was er genoeg afgelopen donderdag.

Na een paar rondjes in de winkel hoorde ik dan eindelijk nummer zestien en mocht ik naar binnen. Wat een drukte, Watermeloen lag op het grote bed en werd verwend door heel wat mannen. Heb haar een keer eerder ontmoet in de cinema en ze doet haar naam eer aan, wat een heerlijke goed gevormde dame! Je merkt dat ze van seks houd, maar is desondanks heel rustig en houd ook van een grapje. Gelukkig was er nog een kluisje vrij. Nummer 13, ongeluksgetal. Hopelijk geen voorteken.

Gezien de drukte eerst maar eens even rustig acclimatiseren. Nadat ik was omgekleed en even van het fruitbuffet heb genoten maar een rondje doen. In de heterozaal was hotstel bezig met een paar jonge mannen. Volgens mij kwamen ze hier speciaal voor en het zag er heerlijk uit. Ben zelf de 30 inmiddels gepasseerd dus weet niet of ik nog jong genoeg ben, heb het niet gevraagd. Maar het deed mij met een glimlach denken aan toen ik zelf rond mijn 20e voor het eerst in de cinema kwam. Spannende tijden.

Normaal gesproken laat ik de gay zaal links liggen, ik was er nog nooit geweest. Maar vanwege de grote drukte daar toch maar even gaan kijken. Zia was daar bezig, had haar nog nooit gezien maar het is een mooie slanke dame die heerlijk geluid maakt als ze opgewonden is. Het andere moment is ze weer erg rustig en intiem. Ook een genot om naar te kijken maar had het idee dat het een prive feestje was, en gezien de drukte er verder niet echt naar gevraagd.

In alle zalen was genoeg actie te beleven en ook de sling werd lekker door Watermeloen en Zia gebruikt. Ik denk dat er meer dan 50 mannen waren. Heb heerlijk met de enorme borsten van watermeloen gespeeld en tussentijds af en toe mijn pik aangeboden, die ze dan lekker aftrok terwijl ze geneukt werd. Wat lijkt het me lekker om hem daar is tussen te stoppen. De vorige keer heb ik lekker over haar borsten gespoten, maar nu had ik zin om haar te neuken. Volgens mij was ik de 45e die haar neukte die dag. Begreep dat ze daarna nog even door is gegaan. Ik ben wel benieuwd wie het record heeft in de cinema.

Toen het dessert werd afgesloten met een lekker fruittoetje maar weer terug naar huis, ik had nog een lange treinreis tegaan. Helaas ging het kluisje met mijn ongeluksgetal niet meer open, en met naaktdag had ik niet veel aan. Zou toch een hoop ongeluk zijn op zo'n verder heerlijke dag. Maar na heel wat gepiel ging die toch open gelukkig.
Capman2022
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: fruitig kerstbezoek

Bericht door Capman2022 »

Hello Water meloen en partner!

Goed om jullie eens ontmoet te hebben :)
Was een laatkomer door het OV en door dingen op heetw erk dat uit de land liepen.
Thx voor je gastvrijheid watermeloens, het leed werd verzacht door je strelingen. Zal nog een apart verslag schrijven.
En we klikten wel goed in teamwork, dus als jullie weer wat nieuws willen doen dan ben ik van de partij.
Heb de posts gelezen en sta even te kijken..volgens mij heeft watermeloen het record van mannen plezieren gezet!
tenzij Hot holly dat al had LOL.

Anyway tot de volgende keer

Capman
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Lekkerepieter en 26 gasten