22-11 Mike Heerlijke middag met Curly en Ron

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

22-11 Mike Heerlijke middag met Curly en Ron

Bericht door Mike1966 »

Woensdag 22 Nov. was het weer zover dat ik weer eens naar EC Amersfoort ben geweest. Niet op goed geluk maar op uitnodiging van Curly en Ron. Met dit heerlijke gelegenheidsstel heb ik al langere tijd een hele fijne klik en binnen en buiten de EC ontmoeten we elkaar dan ook zo nu en dan 😊
Ron haalt en brengt Curly altijd keurig in haar gemeente op maar, door omstandigheden kon hij haar vandaag niet thuis brengen. Mij was gevraagd het thuisbrengen voor mijn rekening te nemen en uiteraard heb ik dat gedaan.

Direct na opening van de EC stapte ik naar binnen en constateerde dat het, lekkere en leuke stel, net voor mij al naar binnen was gegaan. Curly stond, zoals altijd al direct in een fantastische sexy outfit, al zo goed als gereed en trok nog even snel haar knal roze over the knee neuklaarzen aan. 😁 Snel kleedde ik mij uit, hoewel geen naaktdag maar, in de EC ben ik sowieso altijd naakt. Even een opwarm sessie op het grote centrale matras waar duidelijk werd dat het stel tijdens de heen reis samen ook al het nodig “voorwerk” hadden gedaan 😉
Ron duikt vol overgave met zijn gezicht tussen haar benen terwijl ik mij haar mondje “toe eigen”. Een paar aanwezige heren, het was nog rustig, kijken respectvol toe. Sommige in onderbroek en t-shirt/hemd andere nog volledig gekleed. Ron laat blijken dat Curly haar kutje weer of nog steeds heerlijk vochtig is en gaat over om zijn flinke pik in “zijn meissie” te pompen terwijl ik tegendruk geef met mijn pik diep in haar mondje.
Ron heeft een enorme neuk conditie maar na een poosje is het toch tijd om van positie te wisselen. Een enkele toeschouwer komt wat dichterbij maar respecteert het spel. Ook ik doe al neukend dapper een duit in het spreekwoordelijke zakje tot ook ik mij even moet terug trekken. Er zijn meerdere heren uitgenodigd maar, vooralsnog toont geen van hen zich. We verplaatsen ons richting de sling.

Even snel de hoogte van de sling gechecked, die lijkt net iets te hoog. Curly wordt staand nog even snel door Ron aan het squirten gebracht en neemt dan plaats in de sling. Ook hier is het eerst de beurt aan Ron. Diep en hard neukt hij Curly terwijl ik haar clitje bespeel en haar borsten bespeel. Voorzichtig zoekt een geheel geklede man toenadering maar vergeet het belangrijkste…… even vragen!! Bovendien denkt hij dat een clitje hetzelfde is als een kraslot en hij word dan ook afgewimpeld. Andere heren kijken beleefd toe. Babbel meld zich aangekleed bij Ron , zij kennen elkaar al en ook hij was voor deze gelegenheid uitgenodigd. Snel kleed hij zich ook uit terwijl ik het van Ron overneem. Ik neuk het heerlijke kutje van Curly in afwisselend tempo terwijl Babbel er een opstapje bij pakt zodat Curly hem kan pijpen al liggend in de sling terwijl ik stevig door neuk. Ik voel een enorm orgasme komen en geef extra gas om al bulderend mijn eerste zaadlozing in het condoom te spuiten waarna ik mij terugtrek en Babbel mijn plek inneemt. De sling blijkt nu echt vervelend hoog te hangen en met vereende krachten proberen we die te verlagen. Echter de kettingen zijn dusdanig bevestigd dat de hoogte wijzigen niet eenvoudig is. (Erotic cinema Amersfoort misschien even de sling controleren want de hoogte aan de been kant is nu niet meer eenvoudig aan te passen)

We verplaatsen ons terug naar het centrale matras waar Babbel zijn taak weer oppakt en Curly in een voor hem aangenaam positie laat plaats nemen 😉 Ook Babbel weet aardig van wanten en neukt er heerlijk op los terwijl Ron en ik ons even neerleggen bij het verrichten van neventaken. Ron ligt op een gegeven moment op zijn rug op het matras terwijl Curly door Babbel doggy style geneukt wordt, wordt Ron zijn apparaat met hand en mond bespeelt door zijn geile meissie. De eerder gemelde kraslot krabber denkt Curly te kunnen helpen en wil ongevraagd Ron zijn pik ook bespelen…….. Wederom niets gevraagd en ZEER ZEKER door Ron niet gewaardeerd. Wederom word deze man afgewimpeld en druipt hij af. Zelf mag ik maar wat graag een heerlijk sappig kutje beffen. Curly liggend op haar rug midden op het matras benen gespreid biedt mij die kans. Ron plaatst, op handen en knieën zittend, zijn grote pik in Curly haar mondje en neukt zo haar mondje. Ik bef er op los en dit genot te samen laat haar lichtelijk squirten en al slobberend neem ik haar squirt vocht al door beffend tot mij….mmmm zo geil!!
Het is nog altijd niet heel druk in de EC buiten ons vier om hooguit nog een man of tien waarvan een enkeling netjes vraagt of hij Curly ook mag aanraken en dan al of niet voorzichtig zijn pik in haar handen legt of voor haar mondje aanbied. Helaas zijn is er vandaag meer dan 1 man die niet weet hoe een vrouw te vingeren dan wel met het clitje te spelen. Er word besloten even een pauze te nemen voor een bakkie koffie.

Tijdens de koffie break zie ik een mij bekende EC bezoeker binnen komen en begroet Jeffrey vriendelijk. Hij is een gezellige “koppelaar” die zelf man man gericht is en ik spreek hem later nog eventjes in een ander deel van de EC.

Andere genodigden hebben het af laten weten of zich niet gemeld tot nu toe maar, Ron heeft net als ik een getinte man in boxer en met knieband al een poosje beleefd zien toekijken naar de actie. Ron benadert hem in onze pauze om ook deel te nemen in de actie. Curly “dient” zich netjes voor te stellen en neemt daarvoor een smintje in haar mond........ De koffie nog niet eens op maar wat nu haar mond gaat vullen………. Ron heeft aardig vooraan gestaan bij het uitdelen van geslachtsdelen maar deze man , heet toevallig ook Jeffrey, stond daar nog even voor. Een baby anaconda is misschien wel de beste beschrijving :-) Hij geeft aan op het matras niet actief te kunnen zijn i.v.m. zijn knie blessure. Geen probleem Curly kan prima geneukt worden liggend op haar rug met kutje op rand van het matras. Babbel en ik bieden onze pik aan bij Curly haar mondje terwijl zij door de beide zwaar geschapen heren stevig word geneukt. Na twee beurten haakt Jeffrey met zijn "anaconda" af en gaan wij gedrieën weer verder. In de diverse standen word Curly om en om geneukt en zorgen we er voor dat haar mondje en handen ook niets tekort komen. Uiteraard is er nog een geweldige spuit sessie als het gelegenheidsstel hun “trucje” ten toon spreid ( Ron neukt haar op de hun speciale manier totdat Curly aangeeft dat de druk te hoog word waarna Ron zich terugtrek en Curly luid klaarkomt en het vocht in het rond spuit. Niet 1 ,2, of 3 maal spuit Curly het vocht in het rond maar veelvuldig achter elkaar.
Na deze uitgebreide sessie met veel squirt actie houden we de tweede pauze van de middag. Niet te lang want er is nog wat tijd 😁

Na de tweede pauze gaan we weer door op het centrale matras waar een enkele “dappere” toeschouwer beleefd vraagt ook deel te mogen nemen maar, nooit tot echte actie over gaat……. In deze sessie is het ook het moment dat ik wederom de grens van het genot voel aankomen en na een uitgebreide afwisselbeurt laat ik mij voor de derde keer deze middag over het randje gaan en kom weer luid kreunend van het ultieme genot klaar! Als Ron haar daarna weer neukt en Curly Babbel aan het pijpen is vraagt Babbel waar hij mag klaarkomen. De borsten van Curly worden zijn doelwit terwijl Ron rustig door neukt. Een geweldige lading zaad spat uiteen op de borst van Curly. Het lijkt erop dat Babbel wat opgespaard had 😁 Na de vele neuk actie in soms wat lastige houdingen voor Curly begint na verloop van tijd Curly haar genotsgrot wat gevoelig te worden. Ron brengt haar al squirtend nog twee maal tot haar hoogtepunt om zo voor wat extra vocht te zorgen alvorens zich zelf ook klaar te neuken op die heerlijke Curly. Daarna houden we het voor gezien. Er zijn 4 uurtje voorbij gevlogen en het is tijd voor iedereen om huiswaarts te keren. Curly en Ron douchen nog even samen waarna ook ik onder de douche stap en we gezamenlijk, inclusief Babbel de EC verlaten. Babbel stapt op zijn fiets waarna wij gedrieën naar de parkeer garage lopen. Dit keer heb ik de eer om Curly terug naar haar woonplaats te brengen omdat Ron andere verplichtingen had. Uiteraard heb ik deze heerlijke geile dame netjes weer afgezet op de plek die zij wenste waarna ook aan dit avontuur weer een einde is gekomen.
Dank aan Curly en Ron om mij wederom bij hun spel te betrekken en dank aan een ieder voor de gezelligheid.
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 27 nov 2023 18:52, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 22-11 Heerlijke middag met Curly en Ron

Bericht door Curly50hot »

Mikey wat een heerlijk verhaal weer het was super weer ij de ec geiligheid genot gelachen veel fun en lekkere sfeer hing er weer heren Het Was weer top en super bedankt geile 💋💋💋en 💦💦💦 Curly
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 461
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 22-11 Heerlijke middag met Curly en Ron

Bericht door Chandon »

Mooi verslag weer Mike😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten