ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Vanochtend staat er een berichtje op het forum van Ondeugendstel, dat ze vanmiddag langs willen komen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik naar EC ben geweest. Nadat Suikerpopje en ik hebben besloten niet meer samen verder te gaan, heb ik daar even geen zin in gehad. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en het begint weer te kriebelen. Dus op naar EC.

Ik sta wat aan de balie te kletsen als S en W binnenkomen. Of nee, wacht... ik sta te kletsen en wil het wachten al opgeven, ga naar buiten en zie dan S en W naar binnengaan. Ik ga achter hen aan naar binnen en kleed me synchroon aan hen uit. Er komt een mooi gevormde, leuke vrouw uit de kleren. Ik ben me al aan het verlekkeren, maar W en S gaan eerst uitgebreid zoenen en knuffelen. Dat begrijp ik helemaal. Het is ook zeer herkenbaar. Als ik met Suikerpopje kwam wilde ik haar ook altijd eerst uitgebreid voor mezelf, voordat ik haar met anderen wilde delen... Maargoed, ik dwaal af.

Na de openingsknuffelronde, neemt W plaats bij het hoofd van S, waar zij van de gelegenheid gebruik maakt om hem te pijpen. De aanwezige heren en ik houden gepast afstand, totdat W ons letterlijk uitnodigt om mee te doen. "Willen jullie ook voelen?", vraagt hij. Dat is niet aan dovemansoren gericht. Meteen gaan er een stuk of 6 handen over het lichaam van S. Ik bevind me op dat moment volstrekt toevallig daar waar haar benen zich uitnodigend openen. Ik streel haar benen en het lekkere kutje dat ertussen zit en laat vervolgens mijn tong er overheen gaan. Dat bevalt me goed, dus ik ga er even mee door, totdat S aangeeft dat ze wat anders wil. Ik pak een condoom en doe dat om alvorens haar kutje te penetreren. Ik heb er echt zin in en S lijkt het ook wel te waarderen. Ook W vindt het erg geil om zijn meisje geneukt te zien worden. Ik ga vrij lang door, maar moet toch na een tijdje al klaarkomen. Ik word vlot afgewisseld door enkele heren die S ook neuken.

Na een tijdje heb ik wel zin in een tweede ronde. Ik begin eerst weer met beffen, maar als ik daarna wil gaan neuken krijg ik kramp in mijn lies. Gelukkig is dat gauw over en kan ik alsnog herbeginnen. Nu ga ik door totdat ik buiten adem raak. Iemand anders neemt het over en daarna ga ik weer. En zo nog een paar keer verder. S zegt: "Je houdt het lang vol zeg". W zegt tegen S: "Denk je dat hij je zo kan laten squirten?". "Zo neukend?", vraagt ze, "Nee, dat denk ik niet". Hmm, misschien niet, maar ik kan het wel met mijn vingers proberen. Met twee vingers in haar kutje ga ik ferm op en neer en jawel hoor, het sopt er al gauw op los.

Dan is het tijd om naar huis te gaan. Het is al laat in de middag. Net als ik me ga aankleden komt Rick binnen. Ik geef hem een hand met mijn vingers nog nat van het squirtvocht. "Komt dat even goed uit", zeg ik tegen Rick. "Kan jij de honeurs mooi waarnemen". Terwijl ik me aankleed zie ik hoe S net op z'n hondjes wordt geneukt. W zegt dat haar kontje er zo als een hart uitziet. En dat klopt, S heeft een hartvormig kontje. Helaas heb ik haar niet op z'n hondjes geneukt, maar misschien komt dat een volgende keer.
Gebruikersavatar
BobdeWit
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 apr 2022 09:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Bericht door BobdeWit »

Mooi beschreven. 🙃
Man, bi met beetje praktijk. Ze zeggen dat ik breed geschapen ben.
Zoekt heerlijkheden samen met anderen. :)
Gebonden man, moet echt plannen om overdag te kunnen komen. Hoop mooie mensen te ontmoeten in EC
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Bericht door Rickjsw »

Goed verhaal van een mooi bezoek van een leuk en spannend stel! Ik heb na jouw vertrek nog even met Hartenkontje mogen sexen. Wild en ongeremd....
Vol passie voor W en vol lust voor mij! Bedankt voor de extra playtime W 😜
Er was zo lang gespeeld dat W mij nog 10 minuten gaf om met Hartenkontje te mogen spelen. En een mooi en leuk spel was het! Samen bewegen op het ritme van een komend orgasme. Ik kreeg zelf nog een verlenging 😊...

Het was geil en gezellig. Na het sexen hebben we nog gezellig gesproken...het bed in de EC staat volgens ons te hoog voor de optimale blowjob experience!
EC lezen jullie mee?
En geloof mij dat je die EC sling toch even moet ervaren! Ik zeg dit namens een hele ondeugende dame 😜...na het eerste gebruik wil je vanzelf meer Hartenkontje.
Bedankt voor een leuke tijd en tot snel!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Bericht door Chandon »

Leuk geil verslag @Benno. Goed dat je weer back in bussines ben. Bij deze een”squirt”box😉.
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ONDEUGEND STEL OP BEZOEK

Bericht door Stevie74 »

Mooi verslag wat alweer een geslaagde namiddag was voor jullie allemaal. :)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten