GANGBANG VOOR ZIA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door Benno »

Als ik om 14 uur bij EC binnenkom laten de dames bij de balie weten dat het vol is en dat er pas weer iemand naar binnen mag als er iemand naar buiten gaat. Er komen in korte tijd nog meer mannen binnen en om het overzicht te houden krijgen we polsbandjes met nummers erop. Ik heb nummer 2 , dus dat valt mee. In de tijd dat ik sta te wachten komt ook Watermeloen binnen, die wel al naar binnen mag. Dan komt Chandon binnen. Hij heeft me uitgenodigd voor een gangbang met Astarte, die even later binnenkomt. Van Chandon krijg ik nog een polsbandje, maar die is bedoeld voor de deelnemers van de gangbang. Dat is geen slecht plan, want binnen is het zo druk dat het anders geen doen is. Astarte stelt zicht voor als Zia, wat ik een leukere naam vind om hier te gebruiken (bovendien is het korter typen ;)).

Zia is een slanke dame met lang blond haar en een mooi figuur. In een propvolle cruiser ruimte, waar op het grote bed Watermeloen wordt omgeven door een groep mannen, kleden we ons uit. Rick en Eddie (en later Dominant en Geertdoen) zijn genodigden en krijgen ook een van Chandon's bandjes. Het zijn kleurrijke bandjes (met teksten als "best friend" erop) die bedoeld zijn als glow in the dark, maar in de praktijk vrijwel onzichtbaar blijken. Als iedereen er klaar voor is gaan we op zoek naar een wat rustigere plek. In de heterocinema is Hotstel bezig op het bed. Zia houdt niet zo van de rammelende kettingen van de sling, dus blijft alleen de gay cinema over. Daar is nog niemand, maar als we daar naar het bed gaan zit de zaal binnen de kortste keren vol met mannen die ook graag willen, maar helaas voor hen geen bandje hebben. Zia heeft alleen een zwart doorschijnende body aan met drukknoopjes aan de onderkant. Ze legt een handdoek op het bed en gaat er op liggen. Rick, Chandon en ik strelen haar lichaam. Ik had het al door de doorschijnende stof opgemerkt: Zia heeft een mooi plukje haar boven haar kutje. Daar ben ik dol op, dus wil ik er aan zitten. Ik open de knoopjes aan de onderkant van haar body en voel direct dat haar kutje drijfnat is. Het liefst zou ik haar gaan likken, lekker met mijn neus in die haartjes, maar Zia heeft expliciet aangegeven dat ze dat niet wil. Dus dan maar met de handen verkennen en daarna snel een condoom om en mijn steigerende pik erin. Chandon laat zich op dat moment pijpen, maar ik kan toch horen dat Zia het weet te waarderen. Ik neuk lekker een tijdje door, maar ben me bewust van het feit dat er meerdere mannen op hun beurt staan te wachten. Zoals Eddie, die al op springen staat voordat hij begint en dan ook niet lang nodig heeft om klaar te komen. En Chandon, die Zia ook stevig neukt. En Rick die langdurig doorgaat, waarna ik sta te trappelen om het weer over te nemen. Voordat ik haar weet neuk heb ik even een teder moment met Zia, die wel houdt van intimiteit. Daarna is het weer flink rampetampen totdat ik buiten adem even pauze nodig heb.

Ik loop even naar het toilet voor wat water en besluit dan om even bij te komen wat fruit te nemen. Watermeloen ligt op het grote bed en degene die haar aan het neuken was houdt daar net mee op. Ik neem de vrijgekomen plek in en hou de werkelijk enorme borsten van Watermeloen stevig vast terwijl ik mijn pik in haar kutje schuif. Slechts een korte neukbeurt, want het ging zoals gezegd om de vitamientjes. Terug naar de gay zaal, waar mijn vrienden zijn met Zia.

Zia is ook even aan het uitrusten. Ze zit tussen Rick en Chandon in op het bed en leunt lekker tegen ze aan. We kletsen gezellig over van alles en nog wat, totdat er weer wat gestreeld wordt en het als vanzelf ontaard in de volgende neukpartij. Chandon trapt deze keer af. Hij neukt Zia terwijl ze achterover tegen Rick aan ligt. Dan vindt Chandon het tijd voor een ander standje. Zia draait zich om en gaat op haar knieën voor hem zitten, zodat hij haar op z'n hondjes kan nemen. Dat ziet er zo verrekte lekker uit, dat ik niet kan wachten om het daarna over te nemen. Als ik plaats neem achter haar fraaie kontje, besluit ik er volledig voor te gaan. Ik neuk haar op volle kracht, waarbij ik haar billen stevig vasthoud. Het resulteert in een luid brullend orgasme, waarna ik licht in mijn hoofd van het bed afstap en bijna omval. Teveel bloed weggetrokken uit mijn hersens waarschijnlijk. Het loopt tegen vieren en ik ga me aankleden. Nog even gedag zeggen tegen de aanwezige heren en een kus geven aan Zia. Een geslaagde middag, zeker als je beseft dat het stampvol is in EC. Alle ruimtes zijn bezet en er zijn wel 50 mannen, schat ik. Binnen die drukte hebben we een intiem sfeertje weten te creëren met een leuke groep mannen en in het middelpunt een heerlijke vrouw.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door Chandon »

De middag was top😉🙂
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door dominant »

Fijn verslag van een heerlijke middag Benno!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door Rickjsw »

Ik heb genoten van intimiteit met Zia en het samenspel met vrienden. Ondanks de drukte hebben we er ons eigen spel van gemaakt, met Zia als stralend middelpunt! Ik hoop voor Zia dat dit dit de positieve sparkle ✨ is die zij wil ervaren..
Chandon, bedankt voor de organisatie..forever friends!😉
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door Chandon »

Wuhahaha die houden we erin😉🔥💪🏽
Gebruikersavatar
Geert_Doen
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2023 09:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: GANGBANG VOOR ZIA

Bericht door Geert_Doen »

Mooi verslag van een heerlijke middag met een prachtvrouw in ons midden! Dank Zia!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten