Gangbang voor Zia part 2

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Chandon »

Lopende door Amersfoort moest ik nog een paar herkenning armbandjes scoren voor de uitgenodigden gasten.

Huh waar is de Action gebleven en stond voor een groot leeg pand. Poef! Alsof ie vd aarbodem was verdwenen.
Op naar de Hema maar en mijn oog viel op een bosje fluoricerende kinder armbandjes. De mensen bij de kassa moesten eens weten waar t doeleinde voor zou zijn.
In iedergeval niet voor een kinderfeestje.
Er stond ook een tekstje op"forever best friends". Ik schoot id lach.
Hoe toepasselijk dat je dit geeft aan je gangbang vrienden.

Op naar de ec. K kwam binnen bij de kassa en zag een horde mannen staan.”waarmee kan ik u helpen". Werd er vriendelijk gevraagd".”eenmaal cinema alstublieft” .”Dan moet u id rij wachten” en kreeg een bandje met nr 8. Ik dacht wtf dit gaat een eeuw duren.
Benno riep me al en stond ad linkerkant vd kassa hij was nr 2 de geluksvogel.
Nou daar stonden we dan.
Een knappe blonde verschijning kwam binnen lopen en keek om haar heen van wat doen al die mannen hier rondom door de winkel.
Ze stond bij de kassa en zei"ik kom voor de cinema. Ik tegen Benno" wow zou dat haar zijn". Ik liep naar haar toe en vroeg ben jij” Zia"ze zei"ja". En we keken elkaar aandachtig aan..Mooi ik kon meteen met haar doorlopen samen met Benno terwijl m’n maatje Rick alvorens een tas en een kluisje had geregeld.#teamwork.

Eenmaal binnen gekomen begonnen we ons om/uit te kleden.
Eddie Eagle was al binnen evenals Rickksw.
De cinema was stampevol.
Op bed lag watermeloentje die flink te grazen werd genomen door weet ik hoeveel pikken

Uiteindelijk vonden we een relaxt plekje id gay cinema op t bed voor t scherm.

We gingen elkaar strelen en ik kuste over haar lichaam. Haar broekje ging uit en daaronder zat een keurig bosje getrimd schaamhaar onder. zei tegen Benno"precies zoals.jij t wilt".
Hij glimlachte.


Nu ga ik een heel stuk overslaan omdat Benno die al in zijn prachtverslag had ge en beschreven. Maar oww wat een knapperd is t zo zwoel intens en vol van passie. K heb r in 3 misschien 4 verschillende standjes genomen en ow wat is haar lichaam en haar billen tijdens doggie mooi geil..

Geertdoen en Dominant waren ondertussen ook al gearriveerd.

Benno was zich ah omkleden om te(zie verslag Benno) vertrekken en later met t hele team hielden we even een pauze.

Zia, Eddie, Rick, Geert en Dominant en ik stonden bij de kluisjes en een gezellige conversatie was gaande.

De sfeer was heel gemoedelijk ondanks het een drukte van jawelste was.

Dus ikzo “wat gaan we doen". De sling" zei Zia ondanks ze niet zo vh ketting gekleter was. Dus wij rustig en onopvallend naar de slingruimte.

Het groepje en de privacy samenstelling was overigen puur gebaseerd op een eerdere ervaring uit t verleden wat minder leuk was maar dat terzijde.
Dus voordat we afspraken gaf ik Zia aan dat t ook heel anders kan met de juiste leuke mensen en vorm van controle zodat ze nergens op hoeft te letten en lekker los kon gaan.

No worries je bent in goede handen bij mij.

Wij naar de sling.

Ik was vandaag ook vrij streng nee is nee punt. Het is voor de rest niks persoonlijks maar voor vandaag was t wel de beste setting en manier van handelen door de megadrukte en ook voor alle hardhorende.

Zia onze schoonheid id sling geholpen en daar lag ze dan met dr benen wijd. Zie je t voor je met dat knappe koppie mooie slanke lichaam mooie borsten en lekker kutje ..om te watertanden..

Rick streelde en zoende haar. Ik stak mij lul in dat heerlijke warme vochtige kutje begon haar rustig te neuken. Ik was nog in gedachten hoe daarnet ik haar heerlijk neukte en zij mij streelde terwijl ik lekker in haar klaarkwam en heerlijk uitgeput in haar armen lag.

Maar nu verder met t sling gedeelte. Ritmische harder en zachter was ik haar lekker ah neuken.

Vlak daarna wisselde we elkaar af. Geert Dominant, Eddie en Rick smulden letterlijk van haar.Iedereen was zeker wel een paar keer in of op haar borsten gekomen vandaag.
De mannen waren enthousiast net als Zia.

En dat kon je merken ook😉.

Even zette k m id sling id 2e versnelling sportmodus en daalde weer rustig af id de relaxt cruise control.
Wat een genot of je nou met haar neukte,streelde, overal kusjes gaf of toekeek hoe ze door mijn maten werd geneukt het was beide prachtig.
Ik maakte duidelijk kenbaar dat wie wel en niet mocht vandaag.

Gewoon om een leuke spannende intieme dag te maken met het clubje.

Ik had mijn condoom nog om ik trok mij bijna klaar net op t moment dat ik Geert ging aflossen wou ik m erin doen sprong er een ongevraagde donkere man bijna op haar.

Hij was niet uitgenodigd ik kwam bijna klaar en hij stond praktisch voor mijn neus maar door een harde body check van mij tegen zijn schouder vloog ie 2 meter naar de andere kant en kennelijk was hij ook al 5 minuten met zijn condoom ah klooien om m te openen en m erom te krijgen😂.


Daar ging m'n orgasme..ennuh bedankt he meneertje asociaal die geen consent heeft gekregen.

Maar goed ik ben vandaag organisator, opzichter en neuker samen met de hele crew en we gingen gewoon geilzellig door en uiteindelijk stelde dit akkefietje niks voor gezien de pret over de hele middag.

Elk spel is anders. Het ene spel is oa neuk je gek en t andere spel is meer besloten en dat merk je vanzelf wel maar geen truukjes of de hele tijd aan mij hangen. Bij voorbaat dank voor het begrip.
Ik zei tegen Zia“Zia wel zeggen als het genoeg is" fluisterde ik.

“Ja maar eerst iedereen nog een laatste ronde totdat ze aan hun trekken/behoeften zijn gekomen” in die trend maakte ze kenbaar. Wat een lieve schat is t ook zoveel love voor deze gemoedelijke setting.

Het was over en hielp haar uit de sling.

Maar nee ze ging Rick uitgebreid nog pijpen en daarna mij.

Heerlijk gulzig mondje.

Rick en ik met Geert aan onze zijde trokken ons af en spoten over haar mooie gewillige borsten.
Het leek alsof we niet veel spoten maar uiteindelijk bleven we maar doekjes pakken omdat haar geile lichaam nog helemaal onder zat.

Op naar de kluisjes spullen pakken etc etc want t was inmiddels al 17.45.

En toen kwam de andere back up Capman en ook nog Erick aanzetten maar helaas te laat.


Maar alsnog binnen 10 minuten sprong die stoute Capman en Erick vervolgens op Watermeloentje.
Zia, Geert en ik vervolgden onze weg naar buiten.

Die bijna 4 uur aan genot ging als een flits voorbij leek wel. En besefte me nagenietend van wauw hebben we dit allemaal gedaan en beleefd.Time flies when you having fun😉.

Dank je en leuk je te leren kennen Zia💋


Het was een mooie dag met leuke mensen😇
Laatst gewijzigd door Chandon op 29 dec 2023 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door dominant »

Mooie aanvulling op het verslag van Benno!! Leuk, om toch weer vanuit een andere invalshoek te lezen. Ik heb genoten!! Een goed georganiseerde GB voor Zia, die zichtbaar ook genoot trouwens en zich duidelijk op haar gemak voelde bij ons :D
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Chandon »

Ckrs🙂❤️
dominant schreef: 28 dec 2023 23:52 Mooie aanvulling op het verslag van Benno!! Leuk, om toch weer vanuit een andere invalshoek te lezen. Ik heb genoten!! Een goed georganiseerde GB voor Zia, die zichtbaar ook genoot trouwens en zich duidelijk op haar gemak voelde bij ons :D
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Rickjsw »

Het was een mooi BB event voor Zia, die zich ook heel erg op haar gemak voelde. We hebben met veel aandacht op Zia gepast.
Zodat Zia optimaal kon genieten en wij dat duidelijk zagen. Win-win!
De intimiteit en controle van de groep zorgde er ook voor dat Zia zichzelf helemaal kon laten gaan.
De volgende keer spelen we met glow in the dark bandjes! En die volgende keer is al snel..looking forward to DD :D
Fijn dat de meeste mannen de regels respecteerden en meegenoten van het schouwspel. Jammer dat we nog steeds bij
die enkeling wel daadkrachtig moesten optreden...dat doen we dan ook direct :D .
Een mooi event dat vraagt om een vervolg. Het was een mooie middag voor alle spelers, waarbij iedereen genoten heeft!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Chandon »

💪🏽❤️🔥😈
Rickjsw schreef: 29 dec 2023 10:38 Het was een mooi BB event voor Zia, die zich ook heel erg op haar gemak voelde. We hebben met veel aandacht op Zia gepast.
Zodat Zia optimaal kon genieten en wij dat duidelijk zagen. Win-win!
De intimiteit en controle van de groep zorgde er ook voor dat Zia zichzelf helemaal kon laten gaan.
De volgende keer spelen we met glow in the dark bandjes! En die volgende keer is al snel..looking forward to DD :D
Fijn dat de meeste mannen de regels respecteerden en meegenoten van het schouwspel. Jammer dat we nog steeds bij
die enkeling wel daadkrachtig moesten optreden...dat doen we dan ook direct :D .
Een mooi event dat vraagt om een vervolg. Het was een mooie middag voor alle spelers, waarbij iedereen genoten heeft!
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door EddieEagle »

Het was een geweldige dag in de ec. Heerlijk genoten van Zia. Ik vond dat plukje haar boven haar kutje ook echt heel sexy :)
Bedankt voor de uitnodiging! Volgende keer bandjes met 'sharing is caring'?
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Chandon »

Wuhaha is wel een goeie btw😉.

EddieEagle schreef: 29 dec 2023 16:16 Het was een geweldige dag in de ec. Heerlijk genoten van Zia. Ik vond dat plukje haar boven haar kutje ook echt heel sexy :)
Bedankt voor de uitnodiging! Volgende keer bandjes met 'sharing is caring'?
Gebruikersavatar
Geert_Doen
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2023 09:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Geert_Doen »

Chandon wat een mooi verslag en een mooie aanvulling op Benno indd. Zia je bent geweldig. Alles was heerlijk, geil , lief en mooi!

Weer een topmiddag met fijne mensen in de EC.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang voor Zia part 2

Bericht door Chandon »

Geert_Doen schreef: 09 jan 2024 18:46 Chandon wat een mooi verslag en een mooie aanvulling op Benno indd. Zia je bent geweldig. Alles was heerlijk, geil , lief en mooi!

Weer een topmiddag met fijne mensen in de EC.
Die middag was echt top ja💪🏽
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten