Mike meets SunnyenShine

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Mike meets SunnyenShine

Bericht door Mike1966 »

Begin van de week werd ik door een “bekende” EC-insider benadert. Een bevriend koppel van hem was opzoek naar een bi-man. Hij dacht te weten dat ik wel een juist persoon zou zijn voor dit stel.
Al snel kreeg ik contact met SunnyenShine en we wisselden wat zaken met elkaar uit. Mijn stoppelbaardje, Sunny houd niet van baarden kreeg ik te horen, werd voor lief genomen. Ze hadden al een andere man bereid gevonden mee te spelen. Naar later bleek was dat een bekende waar ze al vaker contact mee hadden gehad. Voor het verslag noem ik hem MrX en ik zelf zou dan de derde man zijn op de vrijdag middag voor oud en nieuw.

Woensdag kreeg ik bericht dat er ook contact was geweest met nog een andere man en het stel koos ervoor om hem in plaats van mij als derde man bij hun spel te betrekken. Pech voor mij dat kan gebeuren.

Vrijdag morgen besluit ik toch nog een laatste keer van het jaar 2023 naar EC Amersfoort te gaan. Op goed geluk maar wel wetend dat er actie zou zijn, van SunnyenShine waar ik dan weliswaar niet aan zou mogen deelnemen. Maar wie weet zou er nog een onaangekondigd stel of vrouw binnen lopen…..
Nog net niet onderweg krijg ik bericht van Shine of ik toch van plan ben naar de EC te gaan. En ja dat was ik! De 3e man heeft afgezegd dus krijg ik te horen dat er mogelijk toch een kans is mee te spelen…… wel geeft hij aan dat het koppel eerst even met z’n tweetjes in de stemming wil komen. Helemaal prima!

12 uur de EC binnen , uitkleden, toilet en douche bezocht en met nog een paar mannen even zitten kletsen als er een stel binnen komt. Deels aziatisch dame zie ik dus, dat moet Sunny zijn en de man Shine er naast. Heerlijke dame om te zien en wat later blijkt ook om mee te spelen en te proeven. Shine heeft een sexy lingerie body aan en geile laarzen. Beide worden hartelijk begroet door MrX waaruit ik kan afleiden dat hij de andere genodigde , en bekende, van het stel is. Overigens ben ik MrX puur op toeval ook al een paar keer eerder tegengekomen in de EC. Sunny gaat zich nog even opfrissen wat mij de gelegenheid geeft mij even netjes voor te stellen aan Shine. Een wild vreemde volgt mijn voorbeeld en stelt zich ook voor aan Shine 😊
Eerst maar eens even acclimatiseren in de hetero zaal is het plan.
Sunny neemt plaats op voorste linker rij en MrX gaat naast haar zitten. Shine aan de andere kant van het gangpad naast zijn Sunny en ik recht achter Sunny. MrX tast Sunny af, warmt haar langzaam op met zijn handen en zoenend. Shine kijkt liefdevol toe en haalt alvast wat extra grote handdoeken voor op het matras. Daarna komt hij naast Sunny staan streelt haar en bied zijn pik aan waar Sunny zich over ontfermt. Ook MrX gaat staan en bied zijn pik aan waarna ook ik op sta en Shine geeft aan dat er nog een 3e pik voor Sunny is. Na een poosje laat Sunny de pikken met rust en geeft aan dat het nu tijd word dat zij gelikt gaat worden.

Sunny neemt plaats op het matras en MrX kruipt tussen haar benen om haar uitgebreid te likken. Shine neemt bij Sunny haar hoofd plaats op het matras en ik sta naast het matras aan haar hoofdzijde. Strelende handen van de drie heren over haar lichaam terwijl ze gelikt word door MrX. Het “publiek” kijkt deels toe vanuit de stoelen en een paar van wat dichterbij. Eén man lijkt zich te ontfermen over de kont of pik van MrX terwijl hij door beft.
Sunny heeft met 1 hand mijn pik gevonden, wat haar doet zeggen Owwww Volume, mijn pik is qua lengte gemiddeld maar wel extra dik en op dit moment rock hard. Ze draaid wat bij en ik stuur bij zodat ze mijn pik in haar mond kan nemen. Zacht, delicaat en toch diep geniet ze van mijn pik terwijl haar lichaam door drie paar handen worden betast en haar poesje gebefd. Heerlijk genietend ondergaat zij het maar ook ik en Shine die door haar mondje niet vergeten word. Als MrX zich voor bereid om Sunny te penetreren met zijn pik verplaatst Shine zich in een andere positie. MrX is een goeie neuker terwijl mijn pik nu door en Sunny en Shine gepijpt word is het echt top genieten voor ons vier. Shine geeft daarna het neukende stel nog wat meer ruimte en komt naast mij staan naast het matras. Terwijl MrX Sunny uitvoerig laat squirten bespeel ik haar clitje en tepels. Even probeert een onbekende nog geheel gekleed ook toe te tasten maar dat word snel terecht gewezen.
Na de squirt sessie krijgt MrX toestemming Sunny ook anaal te verwennen. Ondertussen strelen Shine en ik de lieftallige dame en ondersteunen haar benen. Ook maak ik nog even van de gelegenheid gebruik Shine zijn pik wat af te tasten.
Als MrX zich uiteindelijk terug trekt is het de beurt aan Shine ook hij neukt er lekker op los terwijl zijn dame door mij betast en bespeelt word. Ook haar clitje vergeet ik niet terwijl ik Shine zijn pik daarbij ook telkens langs voel komen. Als Shine zich terug trekt wil Sunny mijn pik in haar hebben, als hij tenminste past zegt ze nog….. nou hij past prima en ik neuk deze lekkere dame in afwisselende tempo’s. Omdat ik meestal een keer of drie a vier klaar kan komen tijdens een uitgebreide sessie laat ik mij na verloop van tijd meteen gaan en spuit mijn eerste lading al neukend in het condoom.
Tijd voor pauze zegt Sunny.

Korte pauze als Sunny aangeeft dat MrX weer aan de bak moet. Wat extra glijmiddel plaatst ze op haar poesje en de in rubber gestoken pik van MrX. Voorover leunden op het matras met haar kont naar achteren word ze nu geneukt door MrX. Shine heeft op het matras bij haar hoofd plaats genomen en ik naast haar op het matras. De zaal zit vol met publiek als ze stevig geneukt word terwijl zij Shine pijpt en ik mij daarbij voeg samen pijpen we nu Shine zijn pik, zo geil, zo openminded zo lekker spannend. MrX laat zijn hand zijn werk doen en Sunny squirt er wild op los waarna Sunny zich omdraait met haar rug tegen het matras leunend spuit MrX zijn zaad over haar borsten.
Hierna neemt Sunny plaats op het matras benen er naast en ik maak dankbaar gebruik van deze positie en neem op mijn knieën plaats op de grond. Goeie hoogte voor het betere bef werk van dat heerlijke poesje. Mijn tong doet zijn werk, vingers erbij geeft Sunny aan. Teasend breng ik het door haar gewenst genot terwijl Shine haar borsten bestreeld. Na verloop van tijd komt er nog een trillend speeltje bij en gezamelijk komt er een hoogtepunt dat squirtend word ingeleid. Verlekkert lik ik door terwijl het vocht stroomt!! Zalig om zo deze middag gezamenlijk te genieten.

Helaas had het stel geen tijd om langer te blijven. Na 1,5 uur is de pret voorbij. De zaal loopt leeg we ruimen de boel op inclusief het nodig dweil werk en gaan douchen.
De aanwezige heren die dit keer alleen hebben kunnen kijken hebben zich, op 1 na, voortreffelijk gedragen waardoor het een gezellige en zeer geslaagde middag is geworden.

SunnyenShine ik heb van jullie genoten en denk dat ik Sunny nu ook wel overtuigd heb dat een stoppelbaardje echt geen kwaad kan 😉
En MrX als jij je cockring zoekt? Die heeft het stel meegenomen voor je.

Het was voor mij een fijne afsluiting van mijn EC 2023 jaar! Goed uiteinde iedereen en hopelijk weer minimaal een net zo geil jaar in 2024
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Mike meets SunnyenShine

Bericht door Stevie74 »

Mooi verhaal Mike1966 en inderdaad een mooie afsluiter. :)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Gebruikersavatar
SunnyenShine
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2018 12:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Stel
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mike meets SunnyenShine

Bericht door SunnyenShine »

Mooi verslag Mike en geen woord aan gelogen.

Wij hebben ook genoten !!!!
Bi stel, op zoek naar een bisex bull.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Mike meets SunnyenShine

Bericht door Mike1966 »

SunnyenShine schreef: 30 dec 2023 17:48 Mooi verslag Mike en geen woord aan gelogen.

Wij hebben ook genoten !!!!
Dank jullie wel met veel genot geschreven. Heerlijk alles nog eens de revu laten passeren tijdens het schrijven 😁
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar in welke setting dan ook!!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Keurmeester en 23 gasten