Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door Mike1966 »

Nog voor eind 2023 werd mij door Curly verteld dat zij met Ron hun eerste EC bezoek van 2024 op 4 januari hadden gepland en of ik ook aanwezig zou zijn. Nu heb ik met beide een heel goede band en dus heb ik toen al toegezegd. De dag zelf was ik zoals gewoonlijk bijtijds in Amersfoort en op mijn korte wandeling kwam ik het gelegenheidsstel al tegen. Curly heeft haar blonde krullenbol verruilt voor een mooie warme bruine bos krullen. Staat haar fantastisch en na de nodig nieuwjaarswensen gezamenlijk het laatste stukje naar de EC afgelegd. De deur is nog maar net los als wij als eerste naar binnen stappen al snel gevolgd door een aantal heren. Bij het uitkleden is al snel te zien dat Curly weer werk van haar outfit heeft gemaakt, ze ziet er zoals gewoonlijk weer heerlijk uitdagend en sexy uit met een geil tuniekje waar haar tieten al door naar buiten steken. Ook een zekere Ben meld zich bij Curly en Ron, deze EC nieuwkomer was ook door hen uitgenodigd. Even opfrissen en de hoogte van de sling gechecked, voor mij OK maar voor andere denk ik net te hoog. Curly geeft aan direct in de sling plaats te willen nemen en dus gevieren naar de darkroom gevolgd door een man of 2. Curly neemt plaats en ik kruip direct op mijn knieën tussen haar benen. Even vochtigheidsgraad checken :-) die moest wel hoog zijn om dat het stel onderweg naar de EC al wat actie met z'n tweeën hadden ondernomen. Na een zalige bef beurt geeft ik de honneurs aan Ron om het "neukbal" te openen. Ben en ik spelen met Curly haar borsten en clitje. De sling is, helaas nog altijd, slecht in hoogte aan te passen want Ron staat echt niet lekker. Ik neem het van hem over en Neuk die lekkere Curly op verschillende tempo's en afwisselende intensiteit. Hard, diep, zacht en speels tot ik na een poosje besluit mijzelf te laten gaan en ik neuk er hard op los met rammelende kettingen word Curly door Ron en Ben ondersteund om mijn stoten op te vangen. Met een oerbrul laat ik mij ongecontroleerd over de grens gaan voor mijn eerste lading van de dag. Ik trek mij terug en Ben neemt over. Ook hij is wat korter dan ik en heeft moeite met de hoogte van de sling om het lang vol te houden. Twee onbekende word de gelegenheid geboden waar zij dankbaar gebruik van maken om Curly ook in de sling te neuken. Al snel trekken beide zich leeg gespoten terug. We besluiten de sling te laten voor wat hij is en verplaatsen ons naar het grote matras.

Curly word op haar rug gedirigeerd met haar hoofd net over de rand. Mijn pik heeft na de eerste lozing wat liefde en aandacht nodig dus plaats ik deze voor haar lekkere pijp mondje :-) zodat die ook weer snel op neuk sterkte komt. Ondertussen neukt Ron zijn schatje lekker stevig en diep. Ben streelt borsten en clit en als mijn pik weer hard en dik is ruilen Ben en ik van plaats. Curly sabbelt en knabbelt op Ben zijn pik terwijl ik haar clitje bespeel terwijl Ron lekker door neukt. Ondertussen is er een bekende van mij en het stel binnen komen lopen. Het is Eddyeagle , wat bij mij direct doet denken dat er vanmiddag nog meer lekkers naar de EC komt. Eddy zie ik er eigenlijk nooit op goed geluk. Als Ron zich terug trekt doen we even de plichtplegingen om Eddy de beste wensen te geven waarna ik direct Ron zijn plaats in neem en neuk Curly in een lekker gestaag tempo afgewisseld met diepe harde stoten en standje turbo konijn. Als mijn neuk conditie mij in de steek laat trek ik mij terug. Ron zet haar op zijn hondjes voor zijn grote pik en ik neem op mijn rug liggend plaats op het matras zodat Curly mij zalig kan bespelen. Zij grijpt haar kans om mij te edgen , telkens tot het randje van klaarkomen brengen om dan weer even te stoppen of een pijnprikkeltje te geven waardoor ik weer terugval. Dat doet ze een flink aantal keren tot Ron zich terugtrekt. Ron neemt mijn plek liggend op het matras in. Curly neemt staand naast het matras plaats en begint Ron voorovergebogen te pijpen. Ben bespeelt haar kutje met zijn vingers en brengt nu haar telkens naar het randje van klaarkomen maar daar krijgt zij en Ben geen toestemming voor van Ron om haar dat te gunnen. "Jij Mike teasen dan wij nu jouw teasen" is zijn opmerking. Na verloop van tijd gunt hij uiteraard zijn schatje wel haar moment en al spuitend komt ze heerlijk klaar waarna er een pauze word ingelast. Ik regel koffie voor ons vieren die we bij de loveseat al gezellig keuvelend opdrinken. We bespreken standje voor die loveseat en als de koffie op is demonstreer ik dat als de dame erop zit zij prima op 1 of meer pikken kan zuigen :-)

Het aantal EC bezoekers is gestaag toegenomen en ik zie zelfs alweer tassen staan op de lockers. Als we weer lekker bezig zijn op het centrale matras zie ik een stel binnen komen dat mij bekend voorkomt. Het blijken man&slut te zijn die ik al vaker heb ontmoet. Hun eerste EC bezoek was in Hilversum waar ik toen ook was en later nog eens tijdens een thuis GB. Als ik even een momentje moet opladen doe ik even een hernieuwde kennismaking met Mia en Dave (man&slut) en breng de beste wensen over. Mia is een lange slanke dame en ook heerlijk in mooie lingerie gestoken. In de toilet ruimte heeft ze de buttplug waar ze mee binnenkwam verwijdert en er word nog wat gekletst met Eddy die ook zij ondertussen goed kennen. Ik begeef mij terug naar de actie op het matras en als ik Curly weer lekker neuk zie ik Issy92 ook nog binnen komen. Ook deze regulair kom ik met enige regelmaat tegen in de EC. Hij heeft de laatste keer dat hij Curly en Ron heeft ontmoet beloofd aan zijn conditie te gaan werken. Hij is ongeveer half zo oud als Ron maar, ondanks dat hij een goeie neuker is, kan hij niet tegen Ron op ,wie wel vraag ik mij wel eens af :-). In zijn jeugdige enthousiasme gaf hij de vorige keer aan dat dat zou gaan veranderen. Aan het eind van de dag kunnen we concluderen dat het hem niet gelukt is :-) Als ik mij weer even heb laten aftikken wenkt Dave van het man&slut stel mij om hen te volgen.
Ik kijk even om mij heen of er voor Curly genoeg aandacht is en ze goed aan haar trekken komt en of Ron nog aan haar zijde is, dat blijkt zeker het geval te zijn. Dan besluit ik met een gerust hart het andere stel te volgen naar de hetero zaal. Ik ga er vanuit dat Issy92 zijn conditie in dat moment heeft proberen te bewijzen......... Later hoorde ik dat hij toch weer tekort schoot :-) Geen schande Issy als Curly er maar van genoten heeft.

Mia gaat op het matras in de hetero zaal liggen Dave neemt naast haar plaats en verteld dat Eddy en ik bekende van hen zijn waardoor we bevoorrecht zijn maar dat een ieder aan zijn trekken kan komen. Ik vraag nog even aan Dave of ik mag toetasten met als reactie van hem dat ik dat toch niet hoef te vragen...... (bevoorrecht) stort ik mij op het kutje en clitje van dit lekkere sletje ( En ja dat mag ik zeggen voordat er weer een rel ontstaat) Eddy word ondertussen vakkundig door de slet gepijpt. Nu haar kutje lekker soppend nat is geworden van mijn lik en gevinger is het tijd om haar aan mijn pik te rijgen. We leggen haar met haar kont op rand van het matras zodat ik haar staand kan neuken. Kut of kont het maakt haar en haar D niet uit. Ik kies nu nog voor haar sappige kutje en word er op geattendeerd voorzichtig met haar lipjes te zijn bij penetratie...... ze heeft nog wat last van een bezoek aan een andere erotische gelegenheid twee dagen ervoor bij de zuiderburen :-) Ik zie dat Eddy achter mij heeft plaats genomen, gereed om af te tikken en zijn pijp positie is door twee andere heren al ingenomen. Ik neuk er meteen behoorlijk stevig op los en besluit mij voor de tweede keer deze dag te laten gaan. In een hoog en stevig tempo neuk ik haar terwijl ze moeite heeft de twee pikken te blijven pijpen. Ik spuit het condoom vol en sta mijn positie af aan Eddy waarna ik het stel bedank en weer terug ga naar Curly met de nodige belangstellende aanhang om haar heen op het centrale matras. Bij het verlaten zie ik Issy ook de hetero zaal inkomen, blijkbaar na zijn "werk" bij Curly ook even buren bij het andere stel........

Ik constateer dat Curly niets tekort is gekomen en meng mij weer in hun spel. Ben word door Curly gepijpt terwijl Ron net een onbekende man aflost. Hij neukt Curly op zijn hondjes zodat Curly Ben zijn pik inzet gereed pijpt. Curly wil op sommige momenten graag spuitend klaar komen en samen met Ron hebben ze een zeer geile manier om tot dat punt te komen. Het lijkt er nu weer tijd voor te zijn en Curly neemt op haar rug plaats met Ron tussen haar benen. In het begin heeft ze nog gelegenheid om met haar mondje aan anderen te denken maar als het punt zich aankondigt moet ze even met rust gelaten worden terwijl dit koppel hun "trucje" (zoals ik het altijd noem) doet. Kreunend kermend laat Curly zich gaan tot het squirt vocht ruim vloeit..... zo mooi om te zien :-) Ron vind het nog niet genoeg en dus start hij direct nog zo'n sessie op met hetzelfde resultaat. Ben kijkt verbaast toe net als sommige andere omstanders. Ik zeg nog "dit valt nog mee, nu laat ze het gewoon lopen soms doet ze dat midden in mijn gezicht" :-) ook heel geil maar dit keer komt het daar niet van. Het matras word droog gemaakt en mijn pik heeft weer wat liefde en aandacht nodig om op sterkte te komen. Curly pijpt mij snel weer hard waarna ik haar nog een keer tegen het matras staand achterlangs wil en mag neuken. Klaarkomen zit er even niet in maar mijn pik is nog lekker hard waardoor ik haar voor de zoveelste keer vandaag kan en mag neuken tot mijn conditie mij aangeeft dat ik aan een pauze toe ben. Ook Curly en Ron zijn toe aan een pauze en maken plaats op het grote matras voor het andere stel dat inmiddels de hetero zaal heeft verlaten en zich weer in de centrale ruimte heeft gemeld.

Mia neemt plaats op het grote matras en de aanwezig mannen scharen zich om haar heen. Ik klets wat met Curly Ron en Issy92. Ron geeft aan nog even quality time met Curly te willen en zij gaan een plekje zoeken. Ik hoor Dave zeggen of er nog liefhebbers zijn om zijn sletje te neuken en ik heb mijn pik inmiddels weer paraat. Aangezien niemand op dat moment aanstalten meer maakte neem ik die taak dan maar op mij en klim tussen Mia haar benen. Ik plaats mijn pik tussen haar lipjes en begin langzaam en gestaag haar te neuken. Langzaam laat ik de rem los en werk mij naar standje turbo konijn. Ik hoor Mia kreunen van genot en de aanmoedigingen van Dave! ook dit keer kom ik niet klaar maar moet ik van de inspanning mij toch even terug trekken. Ik had het idee dat Issy mij aftikte maar kan ook een ander geweest zijn. Ik laad mij nog 1 keer op en op het moment dat Mia op haar knietjes zit en Dave vraagt of er nog iemand is die zijn anaalgeile sletje in haar kontje wil neuken werp ik mij nog maar eens een keer op als gewillige actieve neuker. Behulpzaam houdt Dave haar kontje wijd open om mijn dikke pik zo toegang tot haar kont te verschaffen. Nu doe ik het wat rustiger aan om mijn uithoudingsvermogen tegemoet te komen zodat ik wat langer van dat heerlijke sletten kontje kan genieten. Maar uiteindelijk moet ik mij voor de laatste keer vandaag terug trekken.
Ook Curly en Ron keren terug naar de centrale ruimte en geven aan dat het tijd is. we kletsen en lachen wat alvorens het stel onder de douche stapt. Mia lijkt nog 1 keer een voorkeursbehandeling voor Eddy in petto te hebben op en bij de love seat maar ik ben leeg voor de dag :-)
Ik hoor Eddy nog een keer luidruchtig zijn hoogtepunt bereiken alvorens ook het stel Man&slut zich gaan voorbereiden om huiswaarts te gaan. Curly Ron en ik drinken al babbelend nog een bakkie koffie alvorens zij de EC verlaten, snel gevolgd door Mia en Dave.

Ik klets nog wat na met Issy92 en wat andere bezoekers alvorens ook ik onder de douche stap. Vermoeid met een wat gevoelige pik (door overmatig gebruik )en twee zere tepels (dankzij Curly en Ron) verlaat ik uiteindelijk uitermate voldaan de EC. Het was een TOP middag dank aan de beide stellen voor de gezelligheid, de geiligheid en het voorrecht jullie te kennen.
Ongetwijfeld is er nog veel meer gebeurd maar het is gewoon teveel en ik ben ook niet overal bij geweest. Vele zullen dit verslag toch al te lang en te uitgebreid vinden maar het is de weergave van een 4 uur durend stomend verblijf in de EC. Goed begin van het jaar :-)
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 05 jan 2024 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door Chandon »

Goed begin vh jaar😉
RonT61
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2019 11:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door RonT61 »

Was weer gezellig en geil, Mike

Weer.een uitgebreid verslag hahaha. Op naar de volgende keer :D
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door Curly50hot »

Dank je mikey voor je uitgebreide verslag ik ben de helft al kwijt bedankt nog mannen voor gisteren en inderdaad op naar volgende keer dikke kus en lik curly💋👅
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 126
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door lullig »

Lekker kort ook
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door bjornbalter »

Goed bezig pik, lekkere lap tekst!
Dit leest als een zeer geslaagde middag, weer wat gemist....
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door lientje »

Heerlijk dat jullie zo geil genoten hebben👌🏻🤪
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door EddieEagle »

Leuk verslag! Goed om jou, Ron en Curly weer te zien.

Het was inderdaad heerlijk met Mia en Dave. Mia is een geweldige lustslet die de mannen gek maakt en zelf ook goed laat weten dat ze geniet. Dave houdt de boel op een relaxte en joviale manier in de gaten.
Op het grote bed hebben Issy en ik Mia nog even in een dp gelegd, wat weer lekker soepel ging.
Achteraf, toen de stellen al waren vertrokken, vertelde Issy mij dat dit zijn eerste dp was. Nou, je bent geslaagd, ging prima :D
Op het einde waarschuwde Dave mij dat ze bijna zouden vertrekken. Ik kreeg nog even wat persoonlijke aandacht van Mia en heb ervoor gekozen om in haar lekkere kont klaar te komen.
Mooi begin van het nieuwe jaar. Gelukkig Nieuwjaar allen!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Issy92
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jul 2020 21:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: Mike, Curly en Ron nieuwjaarsbezoek

Bericht door Issy92 »

Het was echt een top geil dagje :oops: :oops:

Zoals verwacht een klein verslag maar wel leuk om alles terug te lezen ;)

Het was zeker eerste keer eddieEagle ❤️ voor herhaling vatbaar ☺️

Tot de volgende keer❤️❤️
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Marcoai en 5 gasten