18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Mike1966 »

Deze week maar weer een keer naar een EC was mijn voornemen. De keuze tussen Hilversum en Amersfoort viel op de laatste.

Vlak na opening naar binnen, vaste ritueel uitkleden douchen bakkie trekken en acclimatiseren op de bank in het centrale deel.
Langzaam druppelen er nog wat mannelijke bezoekers binnen. Het is fris in de EC ondanks dat de temperatuur, die op de airco word aangegeven zegt dat het binnen 23 graden is!
Ik sta op voor een rondje en constateer dat het in de hetero zal een stukje warmer is. Er draait een VV film, mooie dames maar, liever echte actie! Ondanks dat het er wat warmer is worden de voeten toch koud waardoor ik af en toe een rondje loop. De deur zoemer regelmatig gehoord dus even kijken wat er allemaal binnen is gekomen….. geen dame, geen stel dus dan maar weer film kijken in de wat warmere hetero zaal. Dit herhaalde zich nog een keer tot de zoemer ging, de deur langer open bleef en ik een vrouwen stem dacht te horen. Nee dan spring ik niet meteen als een bronstig dier op, blijf rustig zitten en ga na verloop van tijd eens kijken hoe of wat. In de kluisjes ruimte is een stel zich rustig babbelend aan het ontdoen van kleding waarbij een man of 8 van dichtbij proberen te kijken of het stel dat wel kan zonder hulp 😊
Ik besluit terug te gaan naar de hetero zaal en neem links op de voorste rij plaats. Vlak achter mij blijkt het stel ook die weg gevolgd te zijn gevolgd door een flink aantal heren. Het stel neemt naast elkaar plaats aan de rechterzijde op de voorste rij.

Er is vanaf dit moment een gezonde interesse, zonder dat iemand zich opdringt laat een ieder het koppel acclimatiseren. Op gegeven moment pakt de man van het stel een doek en blinddoekt zijn partner. Dit is blijkbaar een teken dat een ieder belangstellend naderbij komt. Ik zit er vlak naast en sta direct naast de dame. Vraag toestemming om haar aan te raken wat toegestaan word. Een andere heer doet hetzelfde en al snel heeft de dame zijn pik in haar linker hand. Ze word gestreeld door een man of vier waarbij er eentje te hardhandig is! Strelen prima maar niet knijpen laat de dame weten. De man die afgetrokken word besteed veel aandacht aan haar kutje en wil dat beffen. Hij vraagt en krijgt toestemming een gaat op zijn knieën tussen haar benen zitten. Ik leid de hand van de dame, die even werkloos is, naar mijn harde dikke pik. Ze word gebeft met haar partner als steun en toeverlaat direct naast haar en trekt mij lekker af. De beffer vraagt of hij haar mag neuken. Antwoord is “als ze nat genoeg is” wat mij doet besluiten dit te controleren. Terwijl mijn pik bespeelt word door een bedreven hand speel ik met haar clitje en constateer dat ze lekker nat is terwijl de vrager een condoom om doet waarna hij haar penetreert terwijl ze in de bios stoel zit. Ik was al ruim een uur met mij pik spelend toen het spel met het stel begon en voel mijn eerste ejaculatie dan ook opborrelen. In redelijke stilte laat ik mijn zaad in haar hand terecht komen. “Eric handdoek” is alles wat de dame zegt nog genietend van een pik in haar kut. Waarna ze aangeeft door het geneuk klaar te komen.
Einde eerste akte.

Het stel begeeft zich naar de lounge ruimte met de polonaise achter hen aan. Pauze moment waarin ik mij even op fris en bak koffie neem. Genietend van warme koffie zie ik dat het stel aandacht voldoende heeft op de bank. En als de man aangeeft dat ze naar de darkroom gaan beweegt het hele “circus” die kant op. Ik ben geen rij staander wachtend op een momentje en neem plaats op de vrij gekomen bank, drink koffie, kijk film en hoor de genotsgeluiden uit de darkroom aan.
Als mijn koffie op is neem ik een kijkje wat er gebeurd. De dame staat tegen het andreas kruis met een cirkel van mannen om haar heen en word gevingerd en gebeft naar diverse hoogtepunten. Ik besluit mij even niet te mengen in de “menigte” en loop een rondje. Terugkomend in de darkroom ligt de dame in de sling met een man of vier aan haar zijde en de eerdere beffer, uit de hetero zaal, beft haar weer op zijn knietjes. Als hij opstaat en plaats maakt heb ik mijn condoom klaar, toon deze aan de man en neem plaats tussen haar benen. Ik neuk haar in een rustig tempo diep en kreunen van genot zijn mijn beloning. De beffer komt terug en ik zie een condoom in zijn hand die hij blijkbaar even was gaan halen na zijn bef werk…..helaas voor hem de man van het stel besluit dat het einde is van tweede akte 😊

Wederom fris ik mij op, zie het stel weer plaats nemen op een bank en ik loop door naar de andere ruimtes. Daar zitten 2 a 3 heren in de hetero zaal, ook een man of 3 in de gay zaal en nog wat bij de glory holes. Ik neem plaats in de hetero zaal. De film is het niet helemaal voor mij en ik ga terug naar de centrale ruimte.

De dame ligt op haar rug op het grote matras haar partner beft er lekker op los terwijl ze een pik in een hand langzaam aftrekt. Haar partner stopt met beffen als zij weer een orgasme bereikt en komt bij haar hoofd staan. De actieve beffer en neuker uit de eerste en tweede akte grijpt zijn kans en neukt zichzelf vlotjes naar zijn hoogtepunt en beëindigd zo zijn middag. Een grote getatoeëerde man, die even daarvoor nog afgetrokken werd, neemt zijn plaats in terwijl de andere zich aankleed en nog even dank jullie zegt en verdwijnt. Ik sta naast het matras, streel de dame en bespeel, zonder te knijpen, haar grote borsten met kleine tepels. De aflosser neukt zichzelf snel klaar en verdwijnt uit beeld. Geen van de omstanders maakt aanstalten hem af te lossen……… dan neem ik plaats tussen haar benen toon het condoom en plaats deze over mijn dikke harde pik, penetreer de dame en begin rustig en gestaag haar naar een hoogtepunt te neuken. Soms wat sneller soms heel rustig en diep met als resultaat dat ze kreunend klaar komt. Haar partner ondersteunt haar met zijn aanwezigheid, gefluister en gestreel aan haar hoofd zijde.
Ik trek mij terug en neem dusdanig plaats op het matras dat ik haar kutje uitgebreid kan beffen. Telkens breng ik haar naar het punt dat ze kreunend roept dat ze gaat komen om haar dan plagend heel even terug te laten zakken en het daarna opnieuw beffend op te bouwen, dit herhaal ik een aantal keren. Tot het moment dat ik deze zeer uitgebreide bef beurt laat eindigen met een spetterend orgasme van de dame. Einde derde akte.

We nemen plaats op de banken. Het stel naast elkaar op de ene bank en ik in de hoek in de andere bank. De ruimte is verder leeg gestroomd en we kletsen wat over ervaringen, de reden van de blinddoek en nog vele andere zaken. Erg gezellig en ook dit hoort er voor mij gewoon bij! De vaste afsluiting van het stel word door de man aangekondigd. De dame dient zich voor vertrek altijd zelf nog eens klaar te vingeren en begint aan haar taak. Ik neem plaats leunend tegen het grote matras tussen haar benen en aanschouw het spel. Vlotjes bereikt zij weer een hoogtepunt en ik moedig haar aan het nog eens te doen terwijl ik met mijn harde pik speel. En ook een derde orgasme verlangen haar partner en ik van haar wat zij ook vlotjes weet te bereiken.

Dan is toch echt het einde gekomen aan een rustige geile en ontspannen middag in de EC.
Er is ondertussen nog een, ik dacht, stel binnengekomen maar als ik later een verslagje lees blijkt het om een alleen gaande dame te gaan met een grote donkere krullenbos. Mijn tijd zit er helaas op en ik verlaat tegelijk met het stel de EC.

Het was weer een heerlijke ontspannen geile middag in de EC 😊
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 19 jan 2024 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door bjornbalter »

Leuk verslag 8-)
Dit zijn de mooiste! Op goed geluk naar de EC, en dan dit meemaken.
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk verslag Mike lekker genieten doe je goed 💋💋💋curly
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Suikerpopje »

Ja sorry dat ik nu pas reageer maar ik moest zover naar beneden scrollen… 😂
Mooi verslag Mike! Hoop je snel weer eens tegen het naakte lijf te lopen 😜
X Suikerpopje
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Student »

Was inderdaad een heerlijke ontspannen middag. Ik was de eerste beffer en heb er van genoten!
Gebruikersavatar
Erikversa
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 jul 2021 09:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Erikversa »

Ook zeker genoten die middag. Ik was die grote getatoeëerde man. Ik moest voorzichtig aan doen. Zo groot ben ik nou ook weer niet geschapen.😊🤗

Moest wel even lachen toen een EC medewerkerster de darkroom binnen kwam om te vragen of het iets stiller kon. Gekreun was nogal hard.😂 De dame genoot blijkbaar volop.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Mike1966 »

Ik was de man die jouw bij het grote matras aansprak met de vraag of jij een bepaalde persoon was.

En neem van mij aan er zijn dames die nog veel meer geluid weten te produceren als ze heerlijk genieten! 😊😁
Erikversa schreef: 22 jan 2024 07:58 Ook zeker genoten die middag. Ik was die grote getatoeëerde man. Ik moest voorzichtig aan doen. Zo groot ben ik nou ook weer niet geschapen.😊🤗

Moest wel even lachen toen een EC medewerkerster de darkroom binnen kwam om te vragen of het iets stiller kon. Gekreun was nogal hard.😂 De dame genoot blijkbaar volop.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Erikversa
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 jul 2021 09:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Erikversa »

:D je vroeg of ik Rob was.

Heerlijk genoten die middag
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 18-1 Mike op de bonnefooi naar EC

Bericht door Mike1966 »

Hahaha nee geen Rob maar doet er verser ook niet toe. Ik heb inmiddels helemaal helder wie wie was voor zo ver het mijn belangstelling had! 😊

En ja het was een relaxte geile middag.
Erikversa schreef: 22 jan 2024 17:31 :D je vroeg of ik Rob was.

Heerlijk genoten die middag
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten