LEGENDARISCHE ORGIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door Benno »

Het is weer tijd voor een feestje, dacht ik een poosje geleden. Het is altijd een kunst om een datum te prikken waarop zoveel mogelijk mensen kunnen, maar na wat rondvragen bij een aantal bekende stellen, leek donderdag 25 januari de meest geschikte dag. Dus uitnodigingen verstuurd en fingers crossed. Al gauw kwamen er aanmeldingen en leek het erop dat deze editie wel eens goed druk zou kunnen worden. Bij de balie van EC reserveerde ik alvast 10 kluisjes voor de dames, in de hoop dat dat genoeg zou zijn... nou niet dus. Ik heb uiteindelijk zeker 13 dames geteld (hoewel niet allemaal tegelijk) en vrijwel de hele dag was er een wachtrij om de cinema binnen te komen.

Als ik om 12.45 uur binnenkom is het al tamelijk druk. Suikerpopje is bezig met een paar mannen. Ik groet haar met een kus. Ook A en F zijn er, nog meer kussen. Verder spot ik Ellen (lang niet gezien), Elke en E, die eigenlijk een tijdje uit de running is vanwege een operatie, maar die vandaag toch is komen opdagen om als fluffer van dienst te fungeren. Ron en Curly zijn er en later komen nog Watermeloen, Naat en Marjo. Ook zijn er stellen die vandaag zelf hadden aangekondigd te komen (Hotstel, Almerebistel en nog een ander koppel waarvan ik de naam niet ken). Ben ik nog iemand vergeten...? Onder de heren zeer veel bekenden en een paar onbekenden, maar vooral veel. Ik ga niet alle namen noemen, maar o.a. Papillion, Lex, Sem, Dennis, Babbel, Jurgen, Martijn, Eddie, Frank, Dave, Ferrry, Koen, Bjorn, Mike, en diverse Peters, Ricks en Rons.

Ik begroet A met een lange tongzoen, waarbij ze mij begint te trekken en ik haar lichaam ongebreideld betast. Daarna leg ik haar op het groet matras, waar ook Suikerpopje en F op dat moment geneukt worden. Ik lik A's kutje even en neuk haar dan meteen zo hard ik kan. A kan daar altijd zo heerlijk van genieten.

Daarna komt Elke naar me toe. We kussen elkaar en ze gaat op haar knieën voor me zitten om me te pijpen. Ik ga lekker relaxed op de bank zitten en laat het over me heen komen. Ze pijpt me heerlijk diep en ik krijg zin om haar te neuken. Gelukkig is er nog een piepklein stukje matras vrij waar dat mogelijk is. Niet veel later sta ik heerlijk te zoenen met F, wat natuurlijk uitmondt in een neukpartij van jewelste.

De grootste verrassing van vandaag is dat E er is. Ze pijpt als van ouds en ligt op haar rug op het matras met haar hoofd over de rand. Ze vraagt aan me: "Haal jij het er even uit bij me?" Iemand is al even vruchteloos bezig geweest om haar te laten squirten, maar dat wil niet lukken en het moet er toch uit natuurlijk. Ik steek twee vingers in haar kutje en laat het lekker soppen. "Is Martijn nog niet langs geweest?", vraag ik. Martijn, die op dat moment aan de andere kant van het matras A aan het neuken is, lacht en zegt: "Natuurlijk wel!" Ze is nog lang niet volledig hersteld van haar operatie, maar E doet vandaag mee alsof er niks aan de hand is en ik kan haar zelfs even neuken, nadat ze me eerst heeft gefluft.

Sinds onze "verkering" uit is (november vorig jaar) heb ik Suikerpopje 1 keer gezien. Toen zijn we een kopje koffie gaan drinken samen. We hebben wel steeds contact gehouden, maar fysiek contact is er niet meer geweest. Nu we elkaar weer zonder kleren zien, gaat dat redelijk vanzelf. We zijn handtastelijk en zoenen wat. Toch duurt het even voordat ik een stap verder durf te gaan. Na een pauze, waarin wat wordt gekletst, sta ik bij het matras, waar zij zit. Ze gaat achterover liggen en ik word als vanzelf naar haar kutje toe getrokken, dat ik begin te likken. Dat voelt vertrouwd en nadat ik er best een tijd mee door ben gegaan, neuk ik SP lekker hard.

Watermeloen is ook binnengekomen met haar slut handlers en ligt binnen de kortste keren te ketsen op het matras. In de darkroom is Ron Curly in de sling aan het neuken. Of ik het even over wil nemen. Nou, graag natuurlijk! Naat heeft zich teruggetrokken in een gloryhole hokje. Ik neem me voor om haar ook te neuken, maar helaas komt dat er niet van. In de heterozaal neuk ik Elke nogmaals kort. Haar man stelt voor dat ik haar kontje ook neuk, maar dat komt er nu nog even niet van. In de gayzaal zie ik later A en F op het matras. Ze worden omringd door een aantal mannen maar er wordt alleen gekletst. Daar moet verandering in gebracht worden. Ik neuk eerst A en daarna F en dat zet weer een uitgebreide orgie in gang.

Als ik terugkom in de algemene ruimte zijn Rick en Marjo gearriveerd. Ze hebben net als vele mannen in de winkel op hun beurt moeten wachten. EC is al de hele tijd tot maximum capaciteit gevuld en er mogen alleen mensen naar binnen als er anderen uitgaan. Marjo is wat overweldigd door de grote drukte en heeft even wat tijd nodig om te acclimatiseren. Als dat uiteindelijk is gelukt met een klein clubje in de gayzaal (de rest is bezet) lik ik haar overheerlijke kutje, waarna Rick (niet haar man, maar die andere Rick) haar eerst neukt. Vervolgens gaat ze voorovergebogen tegen de rand van het matras aanstaan en neuk ik haar staand. Ze roept een paar keer stop (omdat het genot haar even teveel wordt, maak ik mezelf wijs) en daarna ga ik weer verder. Ik heb natuurlijk geen zin om te stoppen, maar er staan nog een paar anderen te trappelen.

In de heterozaal is Elke op de voorste stoel op schoot komen zitten bij haar man. Ik probeer even of het mogelijk is om achter haar te komen staan en haar kontje te penetreren, maar daar is echt het de verkeerde hoogte voor. Haar man heeft dat ook door, dus hij tilt haar op en gaat met haar op het matras liggen. Elke's kontje steekt uitdagend naar achteren en ik neem mijn positie in. Het lukt nu wel en op aansporen van haar man neuk ik Elke zo hard als ik kan in haar kontje.

Het wordt bijna tijd voor mij om te vertrekken. Tussen al het neuken door is het ook steeds heel gezellig en er wordt heel veel gekletst en gelachen. Daardoor is de tijd voorbij gevlogen en u loopt het al tegen 16 uur. Als laatste zie ik kans om A nog eens heel hard te neuken, waarna ik echt moet gaan.

Dit verslag is uiteraard verre van volledig, want ik heb absoluut niet alles gezien en gehoord wat er gaande was en van wat ik wel heb meegemaakt heb ik lang niet alles opgeschreven. Het was een legendarische middag, dankzij alle leuke vrouwen en mannen die zijn gekomen (in meerdere betekenissen van het woord). Dank aan alle aanwezigen en tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door Mike1966 »

Hahah ook jij hebt je toch aan een verslag gewaagd daar waar ik even pas op de plaats maakte qua het beschrijven van deze legendarische middag. Er gebeurde gewoon zoveel op zoveel plekken tegelijk!
Ontelbare keren geneukt gepijpt gebeft op elke plek die ongeveer mogelijk is in de EC.

Het was een fantastische middag en ik kan toch wel zeggen dat iedere aanwezige enorm heeft kunnen genieten van dit feestje.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door Chandon »

Zo n actieve geile dag in zo n kortbondig verslag is al praktisch dezelfde prestatie als t organiseren ervan 💪🏽😉
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door koen540 »

Benno, weer dank voor de organisatie en de uitnodiging! Het was weer top en tering geil!!
PretPat
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2023 09:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door PretPat »

Heel mooi verslag. Ik kan maar 1 woord bedenken die het beschrijft : WAUW.
Nog nooit eerder zo iets meegemaakt.
Wat een mooie vrouwen en wat een gezellige sfeer, en heel veel actie.
Ik ben er volgende keer weer graag bij!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door Rickjsw »

Hi Benno,

Het was weer een mooi feestje! Als een van de twee Ricks bij de immer fantastische beauty Marjo was het ouderwets genieten!
De DP waarbij ik de geweldige kont van Elke diep mocht verkkennen zorge voir slagroom op…de taart 🎂!
Met tijdens de finale de close encounters met de twee legendarische blondines uit Arnhem (Eagle 🙏).
Kortom: het was weer groots met harde G!
Bedankt voor de knappe organisatie van deze geweldige dag! The EC was on fire! 🔥

Rick
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door watermeloen »

Ja, was een leuk feestje!
Zelf ben ik eerst de sling in geweest, en daarna op het centrale matras. Beide locaties flink druk, en wat een gezellige geile drukte. Mooi feestje.
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: LEGENDARISCHE ORGIE

Bericht door Rickjsw »

Het was ook heel leuk dat jullie erbij waren Watermeloen!
En heel leuk om te zien dat jij ook weer nieuwe fijne ervaringen hebt opgedaan :-)...we hebben daarna
alles goed achtergelaten. Goed om jou en jouw relaxte vriend te spreken!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten