Ma 29 januari 2024

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
-Damiana-
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2023 20:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Ma 29 januari 2024

Bericht door -Damiana- »

Vanavond wordt je ge en misbruikt slet door pikken die ik wil dat jou die gebruiken...smorgens om 07.00 als je lief koffie komt brengen krijg je dit te horen...Ja ho maar bedankt he, de stemming is gemaakt. De hele dag probeer ik afleiding in mijn werk te zoeken als het dan ineens half 5 is, ben je er klaar voor slet, ja Meneer ik denk het wel. Onderweg in auto gaat het over van alles en ook over wat je van plan bent, Meneer mag ik nog wel even aangeven wat ik echt niet wil...nou vertel...op zo een lekkere toon ook.

Nou niet beffen, vingeren of zoenen, nou ik hoor nu niks wat nieuw is voor mij, grrrr doe is even lief joh bruut ... Aangekomen in de parkeergarage merk ik dat de spanning wat oploopt, gaat Hij dit echt doen met mij. Een sigaretje onderweg als we de EC binnen lopen. Achter de deur mijn masker op zodat ik niet herkenbaar ben, uitkleden...uuhhh Meneer mag ik nog even naar de wc, ja hoor durf je alleen...Hahaha ja hoor Meneer de eerste de beste die aan me zit voelt het vanzelf...op de wc even de spiegel checken en mijn masker goed doen...nou kom maar op...

Naar de bioscoop waar U mij op het bed neerlegt en mij heerlijk begint te likken ...Uw pik diep in mijn keel als U ineens stopt en mij de satisfyer geeft....nou meisje leef je uit...joh lul denk ik nog, ik en klaarkomen hahaha laat me niet lachen. Na een tijdje neemt U mij mee naar het grote bed in de zaal, Uw pik weer lekker diep in mijn keel als U mij beveelt mijn handen uit te steken, 2 pikken in mijn handen en 1 in mijn mond als ik ineens een man tussen mijn benen voel...hij pakt zijn pik vast en duwt hem in Uw kut en begint te neuken...wacht maar denk ik nog en knijp flink mijn spieren bij elkaar, arme jongen want hij kwam gelijk klaar...dan trekt U Uw pik uit mijn mond en krijg ik een pik met condoom voor mijn mond...niet weigeren, denk aan je belofte als U tussen mijn benen plaats neemt...ergens vindt ik het verschrikkelijk ongemakkelijk want ik heb veel liever Uw lekkere pik in mijn mond...

Meneer zullen we even draaien...goede opmerking want ik mag mij omdraaien en krijg Uw pik weer in mijn mond...jammmmmmie als U de volgende aanwijst die mij mag neuken, hij trekt mijn benen open en ramt zo zijn pik bij me naar binnen...shit he deze houdt het wel vol...hmmmzzz dan maar even met die spieren kloten als hij ineens stopt...aaah jammer...dan gaat U voor mij op de bank zitten en likt mij nog een keer heerlijk, pak je satisfyer als ik hem op Uw kutje zet, als ik U aankijk en zie dat U zegt dat ik klaar moet komen lukt alles behalve dag...grrrr al die toeschouwers ook...leg dat ding op je buik en steek je handen uit als de man links (hij noemde zijn pik Harry) het wat zwaarder krijgt..

Opnieuw Uw pik in mijn mond en Harry gaat zich er nu toch aan wagen...nou kom maar op ik zal het je niet makkelijk maken en na een aantal minuten en flink de spieren aantrekken spuit ook hij zn condoom vol...zo het is mooi geweest voor nu als we ons omkleden en weer richting de uitgang gaan! He mannen bedankt he 💋
Sletje van MrMarcel64
MrMarcel64
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 sep 2016 16:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door MrMarcel64 »

:D je hebt het goed gedaan sletje x
MrGentle
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2023 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door MrGentle »

Klinkt toch een beetje als met tegenzin.. hoe sneller de heren komen, des te sneller is het afgelopen

Maar ik kan het mis hebben
Gebruikersavatar
LOVEWITHSKILLS
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 aug 2015 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door LOVEWITHSKILLS »

Hoe zou je te werk gaan , als je met een dame speelt :D
MrGentle
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2023 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door MrGentle »

In ieder geval niet zo snel als mogelijk mijn kruit verschieten 😜 Gewoon lekker neuken en afwisselen met de andere aanwezige heren..
Gebruikersavatar
-Damiana-
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2023 20:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door -Damiana- »

MrGentle schreef: 29 jan 2024 23:36 Klinkt toch een beetje als met tegenzin.. hoe sneller de heren komen, des te sneller is het afgelopen

Maar ik kan het mis hebben

Klopt dat heb je het zeker. Dit was mijn allereerste keer dus vond het dood eng en was blij dat mijn eerste ervaring zo positief was en vooral geen uren duurde
Sletje van MrMarcel64
Gebruikersavatar
-Damiana-
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2023 20:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Ma 29 januari 2024

Bericht door -Damiana- »

LOVEWITHSKILLS schreef: 30 jan 2024 00:55 Hoe zou je te werk gaan , als je met een dame speelt :D
Geen idee kwestie van proberen
Sletje van MrMarcel64
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten