EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rickjsw »

Het is woensdag 6 maart. Buiten schijnt de zon, beginnen de vogels te fluiten en wenkt de EC naar mij! Sinds het avontuur met Schoolgirl heb ik de EC niet meer bezocht, maar ik heb met een aantal leuke mensen wat email verkeer gehad….dus vandaag maar weer eens een paar stoute schoenen aangedaan!
Ik heb Marco beloofd om hem te helpen met Patricia en ben benieuwd naar de Curvey slet van Meester Edwin. Die wil hij vol trots aan mij tonen! En dan komt er nog bezoek vanuit het buitenland 🦋. Het belooft een leuke middag te worden!

Om drie uur stap ik de EC binnen. Meester Edwin, Curvey slet en Lex zitten gezellig samen te pauzeren. Zij is heerlijk verwend door de mannen en neemt net even rust. Ze zijn relaxed en we hebben een leuk gesprek. Het gesprek wordt soms onderbroken door een luide schreeuw van een tevreden vrouw 😊..Ik ga even op onderzoek uit. Waar zouden Marco en Patricia toch zijn?
Ik volg het geluid en kom uit bij gynaecologen stoel. Zouden ze deze hersteld hebben? Ik stel mij voor en vraag aan Patricia of ze lekker ligt in de stoel. Dat valt haar nog wat tegen. Als beginnend Doe het Zelver sta ik de stoel naar boven en opzij te verstellen…tot er sprake is van een ideale spreidstand. Marco helpt mee en moet er hartelijk om lachen! Al die DHZ activiteiten hebben mijn eerste erectie behoorlijk verstoord. Gelukkig merkt Patricia dit ook op! Terwijl de eerste mannen de nieuwe afstelling van de stoel testen, geniet ik van de gretige handen en tong van Patricia. Zij gaat er 100% voor en al snel ben ik weer op volle oorlogssterkte! We zorgen dat Patricia veilig uit de stoel komt en verhuizen naar de grote orgiekamer.

In de orgiekamer vinden we een mooi plekje voor Patricia. Ze past mooi naast Curvey op het grote matras. We tillen haar op het bed, waarbij ik haar op het matras nog in mijn armen heb. Het wordt wel tijd voor wat aktie! Na een goede verkenning van al het moois dat Patricia te bieden heeft ga ik aan de slag, Ik geniet van deze vrouw! Ze heeft er superveel zin in komt helemaal los...met veel plezier merk ik dat ze zich meerdere keren kan laten gaan! Ik zie meer mannen zich verzamelen en besluit plaats te maken. Terwijl ik het bed verlaat, wordt ik gewenkt door Curvey 😜..zij komt langzaam omhoog van het matras.
Ik houd Curvey vast en ga daarna snel even spoelen en mijn condoom vervangen. Curvey wacht nog steeds op de rand van het bed. Als ik terugkom, gaat ze verleidelijk op het bed liggen met haar benen in een wijde spreidstand. Ik heb uitzicht op de fantastisch grote borsten van Curvey en al haar glinsterende vrouwelijkheid…hmmm daar heb ik zin. Ik begin Curvay ritmisch te neuken terwijl ik met haar borsten speel. Die blijken super gevoelig…dus Curvey wil dan weer wel en dan weer niet dat er mee gespeeld wordt. Als sletje luistert ze naar meester Edwin die haar tussendoor wat leuke opdrachten geeft.
Patricia ligt naast ons en volgt onze vrijpartij. Curvey: mag ik je even zoenen vraagt ze? Een girl gril scene waarbij ik met beide dames mag spelen…I love it! Lex stopt het spel even kort om Curvey heerlijk te laten squirten! Wat heeft deze man toch een talent! Het wordt een natte woensdag! Het spel wordt af en toe onderbroken door wat squirt sessies en een leuke spitroast met Lex. Ook sluit Patricia weer aan. De opwinding zorgt ervoor dat ik de eerste vuurpijl van deze middag afschiet en we samen heerlijk klaarkomen.

Ik heb even gemist dat ons buitenlandse bezoek zich heeft gemeld…Lord Dragon en Miss Papillon 🦋 zijn de EC binnengekomen. Ik heb ze nog niet kunnen begroeten en zie dat een lange stoet bezoeker hen volgt naar de glory holes. Ik ga even douchen en neem een kijkje bij de hokjes achter de hetero cinema. Het is duidelijk dat Miss Papillon even een korte warming up nodig heeft. We vragen de mannen om wat afstand te nemen, zodat Miss Papillon langzaam in de sfeer kan komen. Iedereen werkt goed mee en er ontstaat wat ruimte en wat privacy.
Lord Dragon weet zijn heerlijke dame goed op te warmen. En zij hem! Wat een mooi spel spelen ze toch. Miss Butterfly is een echte schoonheid. Ze is midden 30, heeft lang blond haar, felblauwe ogen, heerlijke borsten met de perfecte tepels en mooie ronde volle billen. Het is vijf uur en nog steeds druk in de EC en het gezelschap verhuist naar de sling. Ik zie wat mannen stoppen bij lockers…even appen dat de aardappels vandaag iets later op het vuur kunnen?

Vuur en verlangen is er zeker bij Miss Papillon 🔥. Ik houd haar met Lord Dragon goed vast in de sling. Ze kijkt mij even aan…wil ik al? Ik zie echter wat andere mannen die al helemaal klaar zijn om hun pudding buks af te vuren. Die mogen zeker eerst. Wij genieten wel even van het spel met het lichaam van Miss Papillon. Lord Dragon besluit dat Win en Lex van start mogen gaan tijdens de ronde in de sling. Win heeft last van de hitte maar neukt als een ware krijger dapper door. Lex toont zich eens te meer een ware squirtmaster! Ik heb mijn duikbril en snorkel echter niet bij me..het wordt tijd om te verhuizen naar de grote ruimte.
Met Lex neem ik afscheid van Patricia, Curvey, Meester Edwin en Marco. Wat zijn het toch kanjers! Miss Papillon vindt ook dat Patricia een topper is! Ze is het bewijs dat je ook met een handicap de EC kunt bezoeken en een geweldige tijd kunt hebben. Wij vinden je een leuk en moedig mens! Ik hoop je dan ook snel weer te zien. Ook van de dynamiek tussen Meester Edwin en zijn slet heb ik bijzonder genoten!

Ik praat bij met Miss Papillon en Lord Dragon. Ze komen vandaag vanuit België langs en dat maakt het voor mij wel extra bijzonder. Ze kunnen uit zoveel mogelijkheden kiezen en komen nu terug naar de EC! Dat maakt het wel extra speciaal en bijzonder.
De stemming is goed en de verhalen wakkeren de lust bij Miss Papillon aan. Ik ga achter haar staan en voel haar warme heerlijke billen. Met mijn handen verken ik haar borsten en heerlijke kutje. Lord Dragon staat voor zijn dame en doet hetzelfde. Zij wordt heerlijk opgewonden en kronkelt in onze armen. Wij vangen haar op en blijven haar strelen en masseren. Een heerlijk moment voor ons samen!
Miss Papillon 🦋 laat zich voorover zakken op het matras en ik geniet van haar. Samen gaan we even helemaal los in verschillende standjes en verschillende tempowisselingen…wat een genot! Hierna mogen enkele andere mannen spelen van Lord Dragon. Er is een man met grijs haar die niet luistert en Miss Papillon zonder toestemming blijft aanraken, Na een felle discussie druipt hij eindelijk af. Zo jammer! Tijd voor wat nieuwe energie! Lex zorgt er met wat extra squirt sessies aan het wandrek voor dat de stemming weer terugkomt. Het wordt een echte Wet Wednesday! Ik zie dat Miss Papillon in extase raakt. Het wind mij ontzettend op. Nog een keer verzamel al mijn energie voor een laatste vrijparti. Als duidelijk wordt dat Miss Papillon meer dan klaar is om geweldig te klaar te komen, komen we samen luid gillend klaar.
We drinken koffie en eten chocoladekoekjes met Lex. Lex nodigt onze vrienden ook uit voor het komende EC feestje. Jullie zijn daar zeker een aanwinst. Moe maar meer dan voldaan verlaat ik om zeven uur de EC met Lord Dragon en Miss Papillon 🦋…op naar een volgend avontuur!
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Mike1966 »

Dat is weer een hele hete natte woensdag middag in Amersfoort geweest. Men kan lang niet overal bij zijn en mijn agenda zag er voor deze week wat anders uit!!

Goed te lezen dat het weer zo’n geslaagde middag was en fijn om je verslag weer te lezen.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rickjsw »

Dankjewel Mike!
Je hebt jouw agenda zo ingericht dat je vandaag van een leuke EC dag kon genieten! Zo blijft er altijd wat te doen in de EC!🔥
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Mike1966 »

Rickjsw schreef: 07 mar 2024 20:19 Dankjewel Mike!
Je hebt jouw agenda zo ingericht dat je vandaag van een leuke EC dag kon genieten! Zo blijft er altijd wat te doen in de EC!🔥
Klopt, verslag hoop ik morgen te kunnen plaatsen.
Wilde het kort houden maar gaat weer niet lukken 🤭
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rickjsw »

Jij hebt ook een mooi verslag geschreven! Leuk om zo
Op de hoogte te blijven van alles!👍
Rikkie13
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 feb 2023 12:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rikkie13 »

Dat was een geweldige dag!! Zo te lezen
Vandaag was het bad saturday 🙈
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rickjsw »

Hi Rikkie,

Als mede Rickster spijt het mij dat je vandaag niet meeer aan de beurt kwam in de Zaterdag gangbang. Nadat ik Miss in ieder opzicht goed had verwend, gingen we nog even los! Net als in dit verslag. Ik zag dat op het eind haar gezicht steeds roder werd. Onze Miss van vandaag had echt frisse lucht en rust nodig na onze intensieve vrijpartij. Dat was even balen voor jullie! Ze kwam daarna niet meer terug. Ze was tevreden over deze dag.
We kennen elkaar nu, dus ik houd je op de hoogte van leuke plannen met leuke dames in de toekomst!😉
Je zit in de speciale Rickster Lente Aktie!
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door dominant »

Fuck yeah , wat een geil avontuur en dito verslag Rick!!
Een mooi eerbetoon aan de dames ook, chapeau :D
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EC Wet Wednesday... met Curvey Slet, Patricia en Miss Papillon

Bericht door Rickjsw »

Hi Dominant,

Ik ben een liefhebber van vrouwelijk schoon en heb ook veel respect voor de dames.
Ook de in EC mag er een vleugje charme, avontuur en verleiding zijn :D
Zo maken we het leuk en sfeervol met elkaar!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: DonRoberto en 15 gasten