TWEE STELLEN OP MAANDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Benno »

Het is al weer even geleden dat ik naar EC ben geweest. Al helemaal lang geleden sinds ik wat heb geschreven op het forum. Vandaag heb ik er echt zin in. Er zijn wat aan- en ook weer afkondigingen, maar ik denk toch: gewoon gaan!

Als ik binnenkom, zie ik al meteen een stel dat ik wel eens eerder ben tegengekomen, maar die niet met naam genoemd willen worden. Ik kleed me uit en voeg me bij hen in de ruimte tussen de cinema's, waar ze op dat moment met een heer aan het spelen zijn. De man van het stel en de heer erbij zijn - behalve met haar - ook met elkaar bezig. Er staan behoorlijk wat mannen omheen, maar dat zijn vooral kijkers. Als ik erbij kom staan pakt de dame mijn pik en die van een andere man vast en begint ons te trekken. Daarna buigt ze zich voorover en pijpt ons om de beurt. Ik voel haar ronde borsten en haar kutje en ze zegt dat ik haar mag neuken, als ik daar zin in heb. Nou dat heb ik wel. Ik doe een condoom om en zij gaat voorover gebogen tegen het wandrek staan, zodat ik haar kan neuken. Ik ga er meteen lekker voor. Na een tijdje moet ik even uitblazen en water drinken.

Bij de lockers kom ik Blackco tegen. Die heb ik in geen tijden gezien. Ook is er een nieuw stel gearriveerd dat op de bank zit. Ze komen uit Tsjechië en spreken gebroken Engels. Zij is superslank en gehuld in een netbody, met open kruis. Ze heeft een bril en twee poezenoortjes op haar hoofd. Ze ziet er erg sexy uit. Vooralsnog zijn ze echter alleen met elkaar een beetje aan het acclimatiseren, dus ik ga even kijken wat het andere stel doet. Die hebben zich intussen verschanst in de homozaal. Zij ligt op het bed en wordt zeer stevig genomen door Blackco. Hij laat haar gillen van genot en spetterend klaarkomen door zijn pik tegen haar kutje te swaffelen. Er is niemand die dat zo goed kan als hij. Hij onderbreekt het neuken even, zodat ik ook even mijn gang kan gaan, waarna hij weer onvermoeibaar doorgaat.

Het Tsjechische stel is in de heterocinema gaan zitten. Zij bij hem op schoot, waarbij hij met haar kleine borsten en kutje speelt. Ze ligt eigenlijk meer over hem heen. Het ziet er verschrikkelijk geil uit en ik heb ontzettend zin om mee te doen, maar het is niet duidelijk of ze op meespelers zitten te wachten of alleen met elkaar willen spelen. Afwachten dus.

Het andere stel is nu op het grote bed bezig met eigenlijk voornamelijk Blackco. Ik val weer even in en dan gaat hij weer. De dame geniet er met volle teugen van. Het Tsjechische stel is erbij gekomen en kijkt toe. Als het andere stel pauze neemt, gaat de slanke Tsjechische dame op het bed liggen met een blinddoek, die ze uit haar rugzak heeft opgediept. De man nodigt anderen uit om mee te doen en ik ben op het juiste moment op de juiste plaats. Tussen haar benen. Ze heeft een heerlijk kutje dat verwelkomend openstaat en naar me lonkt. Ik moet er even aan likken. Daarna doe ik het zoveelste condoom van vanmiddag om en ga ik haar neuken. Al het neuken van vanmiddag, alle stimulatie en opwinding, het komt er allemaal uit. Ik neuk op volle toeren en als ik een orgasme voel komen, hou ik het niet meer tegen. Brullend kom ik klaar. Daarna staat Blackco klaar om het over te nemen.

Ik klets nog wat met het andere stel in een andere ruimte, totdat ik luid geschreeuw hoor vanuit de algemene ruimte. Even kijken wat daar gebeurt. Blackco heeft de Tsjechische dame op de rand van het matras liggen en neukt haar staand, waarbij hij zijn swaffel-moves toepast en haar gillend de vloer onder laat squirten. Daarna laat hij haar voorover leunen tegen het matras en neukt haar achterlangs. Inmiddels weer hard geworden, doe ik een condoom om en wissel Blackco af. Ze staat nog te trillen op haar benen als ik haar neuk en er is bijna niets voor nodig om haar weer te laten squirten. Heerlijk.

Het stel is aan een pauze toe. Ze rollen sjekkies en gaan naar buiten om te roken. Het andere stel heeft zich aangekleed en vertrekt ook. Voor mij is het ook tijd om te gaan, hoewel het erg aantrekkelijk is om te blijven voor de twee ronde, die ongetwijfeld gaat komen. Blackco blijft nog wel, dus ze gaat zeker nog aan haar trekken komen. Ze vertelden me dat ze 5 maanden geleden in Nederland zijn komen wonen. Hopelijk weten ze hun weg naar EC vaker te vinden.
Gerrit Willem
Berichten: 482
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Gerrit Willem »

Ik hoop dat dit verslag een soort nieuw begin vh forum is.
Dit is waar het om gaat, positieve geile verhalen. Ik hoop zelf spoedig mijn bijdrage te doen hier. Ben wel klaar met de kleurplaat. In de loop van de week reis ik af naar 1 van de EC. Hopelijk tot ziens,
🦋Papillon/GW
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Mike1966 »

Fijn dat het ook deze maandag weer een fijne middag in de EC is geweest.
Gerrit Willem schreef: 22 apr 2024 17:12 Ik hoop dat dit verslag een soort nieuw begin vh forum is.
Dit is waar het om gaat, positieve geile verhalen. Ik hoop zelf spoedig mijn bijdrage te doen hier. Ben wel klaar met de kleurplaat. In de loop van de week reis ik af naar 1 van de EC. Hopelijk tot ziens,
🦋Papillon/GW
Volgens mij heb ik deze maand al vele hele goede leuke verslagen gelezen over allemaal hele mooie momenten in de EC. Van besloten feestjes tot spontane bezoekjes van allerlei pluimage.
Ook goed om te lezen dat Gerrit Willem kennelijk besloten heeft wat positiviteit bij te gaan dragen aan het forum en dan misschien ook wel gaat afzien van de vele kleine ongefilterde steekjes naar vele forum leden! Die komen veelal ook niet altijd even positief over bij mede die forum leden.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Sjoerd64
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2023 08:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Sjoerd64 »

Om er nog een schepje bovenop te doen: er kwam later op de middag nog een heerlijk stel langs. Toen ik binnenkwam ging het Tsjechische stel net een laatste sigaretje roken, daarna vertrokken ze. Het dreigde daarna een saaie middag te worden met alleen een handje vol mannen. Ik heb me bij de gloryholes nog wel even door een hen laten pijpen, was de moeite waard. Tegen half vijf verscheen er een leuk, vrij jong stel. Ze waren erg relaxed en heerlijk gefocust op elkaar. Ze hadden volgens mij niet veel behoefte aan deelname van anderen, maar lieten zich lekker bekijken. Ik heb hen, al rukkend, bewonderd in hun spel. Eerst op de voorste bank in de heterozaal (hij had een flinke pik en zijn pijpte hem hartstochtelijk), daarna op de grote matras en in de darkroom. Het was niet alleen geil om naar te kijken, maar het klonk ook lekker (je hoorde het gesop in haar kutje en ze kreunden vol overgave). Met een krachtige straal (als ik echt geil bel kan ik zonder overdrijven een meter ver spuiten) kwam ik, genietend van hun spel, klaar terwijl hij gaat haar stevig neukte in de sling. Voor de harde kern op dit forum zal dit ongetwijfeld ‘business als usual’ zijn. Ik ben nog niet zo vaak in de EC geweest en vond het toch wel een bijzonder ervaring; smaakt naar meer!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 460
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Chandon »

Rrrrr bunny oortjes en een open kruis :oops:
Capman2022
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: TWEE STELLEN OP MAANDAG

Bericht door Capman2022 »

Oh man, ik heb wat goede actie gemist...had ik het maar geweten....maar ja aan het werk en verantwoordelijkheden...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten