BIKINIBABE EN WATCHDOG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 541
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BIKINIBABE EN WATCHDOG

Bericht door Benno »

Wat een heerlijke middag zaterdag in EC!
Als ik binnenkom, zie ik meteen al een dame in de gynaecologenstoel liggen. Eerst maar even uitkleden. Bij de lockers zie ik Bikinibabe en Watchdog. Die heb ik al eerder ontmoet. Ze kleden zich aan, dus ik ben bang dat ze al weggaan, maar gelukkig gaan ze alleen even roken. Vervolgens komt E ook nog eens binnen. Verdere bekenden: Roel en Geilneef en wat andere bekende en minder bekende gezichten.
E gaat eerst koffie drinken en ik ga maar eens even kijken wat er bij de gynaecologenstoel te doen is. Er blijkt een dame in te liggen wier bovenlichaam gehuld is in een dwangbuis met kap over haar hoofd, die alleen haar mond vrijlaat. Haar onderlichaam is wel vrij toegankelijk en ik mag meteen aanschuiven. Ondanks dat het een beetje ongewoon voelt om een dame te neuken, waarvan ik het gezicht helemaal niet kan zien, ga ik meteen voluit. Ik neuk haar zo hard ik kan en zolang als ik het kan volhouden. Aan haar kreten te horen, doe ik iets goed.

Even later kom ik met een verhitte kop weer terug in de algemene ruimte, waar Roel met E zit te kletsen. Ik klets gezellig mee en kom op adem. Bikinibabe en Watchdog gaan voor een pijpsessie naar de ruimte tussen de cinema's, waar zojuist de ingepakte dame uit de gynaecologenstoel gaat. Even later zie ik dat het een lange dame is met een mooi lichaam, een leuk gezicht en een grote bos blonde krullen is. Had ik eigenlijk graag tijdens het neuken al willen zien, maar ja...

Er zijn veel gegadigden om zich te laten pijpen door Bikinibabe. Terecht ook want dat doet ze fantastisch en met volledige overgave. Dat merk ik meteen weer als ze mijn pik in haar mond neemt. Die gaat meteen tot aan de wortel in haar keeltje. Het is wel dringen geblazen. Gelukkig vindt zij dat ook. Ze staat op en het stel gaat naar het grote bed, waar ik flux tussen haar benen duik, haar kutje lik en haar begin te neuken. Bikinibabe is een jonge meid met een slank lichaam, heerlijke ronde billen, ronde borsten (met een beetje extra). Ze heeft een mooi en ondeugend gezicht (vooral hoe ze je aankijkt als ze je diep pijpt, of als je haar goed neukt) en halflang rossigblond haar.
E duwt me een beetje opzij, zodat ze ernaast kan komen liggen. Roel gaat haar beffen en gaat door totdat zij heftig klaarkomt. Intussen neuk ik Bikinibabe door. Heel geil allemaal!

Ik wordt afgewisseld door enkele heren, waaronder Geilneef, maar er zijn niet heel veel neukers (of ze hebben hun kruit al verschoten), dus ik kom regelmatig weer aan de beurt. Ook E neuk ik een paar keer, ook op z'n hondjes (wat nog even voorzichtig moet, maar wat ze wel graag doet). Daarna Bikinibabe op z'n hondjes. Daarna E weer, waarna ik haar een halve liter laat squirten.

Watchdog gaat op een gegeven moment Bikinibabe fisten, wat echt heel geil is om te zien. Hij gaat daarbij voorzichtig te werk. Gebruikmakend van glijmiddel, glijdt hij heel langzaam naar binnen. Ik en een andere man worden intussen door haar gepijpt. Tenminste, als het haar niet even te heftig wordt en ze zich even moet concentreren op wat er in haar kutje gebeurt. Als ik haar daarna weer ga neuken, kan ik mijn orgasme niet langer ophouden. Ik kom brullend klaar terwijl ik diep in haar kutje stoot. Daarvoor en ook erna zijn er diverse heren die in haar zuigende mondje klaarkomen. Dat vind ik ook heerlijk, maar ik heb even geen zin om eruit te gaan. Het feest sluit af met Watchdog die zijn zaad over zijn meisje spuit.

E gaat er vandoor, Roel is al weg en het stel gaat uitgebreid douchen en daarna ook naar huis. Ik kleed me ook aan en vertrek moegeneukt, maar zeer voldaan. Wat een heerlijke middag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten