Zaterdag 4jan
- stel74
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Zaterdag 4jan
As zaterdag weer eens sinds langetijd naar de ec, kiana hoopt veel jonge(re) mannen te ……
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 19
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4jan
Zouden jullie op mijn prive berichtje kunnen reageren aub. Met vriendelijke groet tom
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Dag Tom…ik begrijp dat je in je jonge jaren gretig bent in dit wereldje. Mijn advies is…Lees het forum, lees de verschillende ervaringen..en plan dan jouw eerste bezoek en bekijk dit eerst eens vanaf de zijlijn hoe alles gaat.Tijgertie_utrecht schreef: ↑30 dec 2024 17:19 Zouden jullie op mijn prive berichtje kunnen reageren aub. Met vriendelijke groet tom
En weeg even af wie je een pm stuurt…aangezien jij mij ook al een pm hebt gestuurd. Wees niet te gretig, dat werkt over het algemeen averechts. Succes verder in dit wereldje.
Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- Rickjsw
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Goede tips van een ervaren speler. Ga nooit in een oproep een antwoord eisen.
Stel74: wat een mooie dame! Ik weet zeker dat zij volle bioscoop zalen zal trekken! Have fun!
Stel74: wat een mooie dame! Ik weet zeker dat zij volle bioscoop zalen zal trekken! Have fun!
- Indo354
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Heerlijk dit gewoon een antwoord opeisen

Thekinkyguy schreef: ↑30 dec 2024 18:38Dag Tom…ik begrijp dat je in je jonge jaren gretig bent in dit wereldje. Mijn advies is…Lees het forum, lees de verschillende ervaringen..en plan dan jouw eerste bezoek en bekijk dit eerst eens vanaf de zijlijn hoe alles gaat.Tijgertie_utrecht schreef: ↑30 dec 2024 17:19 Zouden jullie op mijn prive berichtje kunnen reageren aub. Met vriendelijke groet tom
En weeg even af wie je een pm stuurt…aangezien jij mij ook al een pm hebt gestuurd. Wees niet te gretig, dat werkt over het algemeen averechts. Succes verder in dit wereldje.
Groet TKG
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Het is misschien niet handig om te doen, maar opeisen kun je het niet noemen. Hij vraagt het netjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast