Verslag 27-12-2024: In Vuur en Vlam tijdens de EC Vrijdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Xandra020
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Verslag 27-12-2024: In Vuur en Vlam tijdens de EC Vrijdag

Bericht door Xandra020 »

Vorige week ontving ik een berichtje van mijn speelpartner Rickjsw, of ik zin had om die vrijdag met hem mee te gaan naar de EC in Amersfoort. Natuurlijk heb ik daar zin in!

Als ik met Rick ben stap ik even uit de hectiek van het dagelijks leven in een heerlijk parallel universum waarin ik alles even kan loslaten. Waarin erotiek, genot, schaamteloosheid en geilheid er gewoon mogen zijn. Waarin ik zonder gêne, zonder angst om imago en/of statusverlies en zonder de beperkingen van de heersende maatschappelijke indoctrinatie vrij en met dierlijk instinct mezelf mag zijn. Samen met Rick.

Ik noem die wereld ‘onze bubbel’.

In die bubbel ben ik van Rick. Daarin ben ik altijd beschikbaar als zijn speelpartner, ik ben ook zijn kleine, onhandige, ietwat verlegen subje en zijn irritante, altijd te laat komende pain-in-the-ass-prooidier.

Op 27 december reden we samen naar de EC in Amersfoort. Er zouden die dag nog 3 stellen komen. Meester 1 en 2 met hun subjes en nog een stel, Rob en Leonie.

Ik vond het spannend. Rick heeft mij het afgelopen half jaar op sleeptouw genomen en een voor mij geheel nieuwe wereld laten zien. Hoewel ik als sub niet onervaren ben, is het spelen in een grote groep voor mij een nieuwe ontdekking. Omdat ik weet dat Rick zijn ogen en oren altijd op mij gericht heeft, ongeacht wat hij ook aan het doen is op dat moment, kan ik volledig opgaan in het moment en genieten van al die heerlijke momenten.

Bij de EC aangekomen en eenmaal omgekleed zette Rick mij op een kussentje voor de bank en stapte ik onze bubbel binnen. Mijn mond en handen namen het als vanzelf van mij over en ik genoot van zijn heerlijke pik. De EC was drukbezocht die middag. Ik genoot van Rick en de ogen die op mij gericht waren en Rick genoot van mij en mijn mond.

Na een tijdje moest ik opstaan en volgde hem een gang door naar de ruimte met het Andreaskruis.

Niet veel later stond ik met mijn polsen en enkels in de boeien met mijn voorkant tegen het kruis aan. Een zware metalen ketting rustte om mijn nek. Mijn hoofd rustte tegen het midden van het kruis. Ik was geil. Ik voelde het warme vocht uit mijn kut langs mijn dijen lopen. Ik sloot mijn ogen en voelde de rust van mijn overgave over me neerdalen.

Plots was daar de eerste pets van zijn paddle. De slagen werden afgewisseld met het plagerig wrijven van zijn ruwe handschoen. Mijn geilheid wakkert bij Rick zijn primal instinct aan en ik weet dan wat komen gaat. Het bijten in mijn huid. Hij neemt bezit van mij en laat dat voelen door te bijten. Het doet fucking veel pijn. Het lukt me dan even niet meer om stil te zijn en ik slaak een jammerende kreet. Maar ik wil niet dat hij stopt.
De lederen strengen van Ricks zweep raakten opnieuw mijn billen. Het gevoel van het leer en het gloeien van mijn billen is bijna net zo lekker als klaarkomen.

Rick verlegde de zware metalen ketting om mijn nek en trok hem wat aan. Mijn verlangen naar dat ene moment was enorm. Ik voelde de ketting nog wat strakker trekken en ik liet mezelf gelukzalig naar de zevende hemel glijden. Een paar tellen later was ik terug en keek ik in zijn ogen. Nadat Rick mij door het zwepen en bijten weer in trance had gebracht voelde ik zijn vingers in mijn kut. Zijn vaardige vingers laten mij keer op keer squirtend klaarkomen. Hij gaat door tot ik bijna op het punt kom het stopwoord te gebruiken. Bijna.
Rick’s interactie met de mannen in de ruimte haalden me weer terug naar de realiteit.

Terwijl ik nog stond na te hijgen als een opgejaagde stoomtrein, begon ik de vloer droog te deppen en de spulletjes schoon te maken. Multitasking op z’n best.

Ik werd weer terug meegenomen naar de grote ruimte met de lockers en het grote bed. Daar waren Meester 1 en 2 bezig met hun prachtige subs. Ik mocht even toekijken terwijl Rick door een van de subs gepijpt werd. Ik vind het fijn om hem te zien genieten. Als een wilde tijger nam hij de dame wild en vol passie. Het grote bed in de EC schudde flink heen en weer op het ritme.

Niet veel later lag ik zelf ook op het bed. Rick vindt het fijn om me te delen en al snel had ik in beide handen een heerlijke pik. Af en toe mag iemand mij neuken. Hij kent mijn voorkeur voor jong en atletisch. Ineens zat er een zeer appetijtelijke man voor me en ik voelde zijn pik voorzichtig in me glijden. Fred’s pik. Een heerlijke pik. Ik genoot van de pikken in mijn handen en van de ogen die op mij gericht waren -het was druk in de ruimte. Maar nog meer genoot
ik van Fred die mij heerlijk neukte.

Naast me zag ik dat Rick bezig was met het andere subje van Meesters 1 en 2. De dame genoot zichtbaar van zijn inspanningen… Nadat Fred klaar was gaf hij me een bekertje water. Fred bleef bij me, zorgde ervoor dat ik ontspannen was en ging naast me op de bank zitten. Samen keken we toe hoe Rick na zijn inspanningen werd gepijpt.

Niet veel later mocht Eddie Freds plaats innemen. Bezorgd keek ik naar zijn grote pik. Maar voor ik het wist zat hij in mijn kut. Eddie wist wat hij deed. Wat geil was dat.

Links van me werd Capman gepijpt. Al snel viel het me op dat hij een obsessie had voor de letter A. Alles wat hij zei, was simpelweg “A”. Rick had dat ook door en besloot voor de lol het alfabet met hem te oefenen. Capman deed enthousiast mee…tot aan de letter A. Daarna was het game over: hij kwam klaar.

Ik was ondertussen door Rick een heerlijke geile roes van extase gebracht. Rick legde mij op mijn rug en vingerde mij heerlijk klaar. Hij wisselde af met ritme, tempo en zijn handelingen...Het ene orgasme volgde op het andere en ik lag inmiddels in een plasje van mijn eigen vocht.

Nadat Rick mij liefdevol had afgedroogd, was het zijn beurt. Hij had voor mij zijn orgasme bewaard. Daarom doe ik mijn uiterste best om hem heerlijk te pijpen. Afgewisseld met mijn handen, tong en deepthroat genoot ik van hem.

En hij van mij.

Dankbaar slikte ik zijn zaad.
Laatst gewijzigd door Xandra020 op 12 jan 2025 13:44, 3 keer totaal gewijzigd.
EddieEagle
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: In Vuur en Vlam tijdens de EC Vrijdag

Bericht door EddieEagle »

Heerlijk verhaal, Xandra! Het was een leuke verrassing om jullie daar te ontmoeten.
Ik heb weer een mooie middag beleefd in Amersfoort.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Mick1900
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Mick1900 »

Hoi Xandra, zeg je nu dat je vandaag naar EC komt?
Ik vraag het omdat je stelt: "Deze week ontving ik een berichtje van mijn speelpartner Rickjsw, of ik zin had om vrijdag met hem mee te gaan naar de EC in Amersfoort. Natuurlijk heb ik daar zin in!"
Laat maar even weten.
Xandra020
Contacteer:

Bericht door Xandra020 »

Mick1900 schreef: 03 jan 2025 07:53 Hoi Xandra, zeg je nu dat je vandaag naar EC komt?
Ik vraag het omdat je stelt: "Deze week ontving ik een berichtje van mijn speelpartner Rickjsw, of ik zin had om vrijdag met hem mee te gaan naar de EC in Amersfoort. Natuurlijk heb ik daar zin in!"
Laat maar even weten.
Scherp opgemerkt. Ik heb het verslagje even aangepast, dank je wel! 😊
Xandra020
Contacteer:

Bericht door Xandra020 »

EddieEagle schreef: 02 jan 2025 21:32 Heerlijk verhaal, Xandra! Het was een leuke verrassing om jullie daar te ontmoeten.
Ik heb weer een mooie middag beleefd in Amersfoort.
Dank je wel. Het was een heerlijke middag, jouw aanwezigheid heeft daar zeker aan bijgedragen ;)
Mick1900
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Mick1900 »

Xandra020 schreef: 03 jan 2025 11:19
Mick1900 schreef: 03 jan 2025 07:53 Hoi Xandra, zeg je nu dat je vandaag naar EC komt?
Laat maar even weten.
Geil verhaal hoor. Volgende keer ben ik er graag bij.
Rickjsw
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Rickjsw »

Wat een heerlijk verslag X!
De spanning en sensualiteit spat er vanaf. Ik vind het fijn dat je genoten hebt.
Het was dus een goed alternatief 😉 voor een leuke club!
De EC is altijd wel een aparte ervaring en niet voor iedereen. Gelukkig maakten we er met de dames
van bdsmstel6535 een waar feest van. Drie dames op een rij, de droom van iedere man!
Dank ook aan de sexy en uitdagende dames van bdsmstel en dan aan de heren voor de humor
en de gezelligheid. Er werd veel gesext en gelachen. En het bleef nog lang onrustig in Amersfoort...
Xandra020
Contacteer:

Bericht door Xandra020 »

Mick1900 schreef: 03 jan 2025 11:35
Xandra020 schreef: 03 jan 2025 11:19
Laat maar even weten.
Geil verhaal hoor. Volgende keer ben ik er graag bij.
Leuk! Dan zullen Rickjsw en ik binnenkort weer langs komen om de temperatuur in de EC naar tropische waarden te laten stijgen 🔥🔥🔥
GeorgeB
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag 27-12-2024: In Vuur en Vlam tijdens de EC Vrijdag

Bericht door GeorgeB »

Spannend! Ik krijg het er al warm van zo op de vroege ochtend.
"Wij zijn vaak geneigd om anderen te beoordelen door onze eigen ervaringen, maar dat is niet altijd de waarheid."
Bobbie66
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Verslag 27-12-2024: In Vuur en Vlam tijdens de EC Vrijdag

Bericht door Bobbie66 »

Thanks voor je geil verslag! Ik word er zeer warm van en wil er graag bij zijn als je nog eens naar EC in Amersfoort komt. Liefs …xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 9 gasten