Ik ben op zich niet van plan om direct op de eerste dag dat EC weer open is meteen te gaan, maar krijg een berichtje van R of ik het eerste bezoek van zijn vrouw Y aan EC wil bijwonen. Tja, dan ga je natuurlijk. R heeft het ook op het forum aangekondigd, dus het is vanzelfsprekend redelijk druk, maar niet te. Gezellig druk. Als ik binnenkom zijn ze al aan het uitkleden. Dat doe ik ook snel, zodat ik naakt ben als Y plaatsneemt op het grote bed. Ik duik meteen tussen haar benen om eerst maar eens oraal kennis te maken met haar sappige kutje. Niet te lang, want ze komt vooral om geneukt te worden. Dat ga ik doen. Ook weer niet te lang, want er zijn volop andere gegadigden, die ook staan te trappelen. Er zijn een stuk of wat actieve neukers, die Y afwisselend nemen in diverse houdingen.
R doet zelf ook een duit in het zakje, of liever gezegd zijn pik in Y's kutje. Hij weet het beste wat zij lekker vindt. Er lijken twee standjes te zijn die Y bijzonder waardeert. Het ene is dat ze enigszins op haar zij ligt en je haar haast scharend neemt, als het ware. Nadat R dat heeft gedaan, probeer ik dat ook uit en dat bevalt best. Je pakt dan een been vast en gebruikt dat als houvast om zo hard mogelijk te stoten.
Het andere standje is dat zij op haar buik ligt met haar kontje enigszins omhoog en je er overheen gaat hangen en haar zo neukt. Ik merk dat dit standje mij wat meer moeite kost, maar als ik zie hoeveel genot het haar geeft, dan wil ik het graag proberen. Als R haar zo neukt, zie ik dat ze met haar ene hand zijn pik omklemt en met haar andere hand haar clitje vingert, terwijl R's pik in haar kutje ramt. Dat ziet er echt supergeil uit. Als ik het zelf doe, merk ik dat het standje toch wat onwennig is en mijn armen vrij snel moe worden. Misschien ben ik gewoon niet goed in vorm. Toch blijf ik het een paar keer opnieuw proberen, want Y vindt het echt heel lekker en kreunt om vooral door te gaan.
Als R haar weer zo neukt en ze schreeuwend klaarkomt, word ik zo geil dat ik het meteen daarna weer probeer. Deze keer gaat het goed en als Y weer begint klaar te komen, ga ik in haar orgasme mee. Heerlijk! Enfin, het jaar is begonnen en de kop is eraf. Ik moet weer aan het werk na deze aangename pauze. Ik heb genoten!
HET NIEUWE JAAR IN MET Y & R
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: HET NIEUWE JAAR IN MET Y & R
Hi Benno,
Tjee wat ben jij scherp zeg in wat je ziet dat later verwoorden.
Dank voot het verslagje een mooi tastbare herinnering hoe wij ervaren heeft.
De dag erna was yv nog geil. We komen zeker terug.
Mooie ervaring en prima vlub mannen Ik heb er 14 geteld.
Volgende keer een viltstift mee om te turfen
Mooi begin van het nieuwe jaar
Y en R
Tjee wat ben jij scherp zeg in wat je ziet dat later verwoorden.
Dank voot het verslagje een mooi tastbare herinnering hoe wij ervaren heeft.
De dag erna was yv nog geil. We komen zeker terug.
Mooie ervaring en prima vlub mannen Ik heb er 14 geteld.
Volgende keer een viltstift mee om te turfen
Mooi begin van het nieuwe jaar
Y en R
Gebruikers op dit forum: pijppaal en 3 gasten