Verslag Mike en PB weer eens in Amersfoort

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Verslag Mike en PB weer eens in Amersfoort

Bericht door Mike1966 »

Al eventjes waren wij niet meer aangekondigd in EC Amersfoort geweest. Voor vandaag stond dat wel in de planning. En meteen ook maar weer eens een uitgebreid verslag geschreven over deze zalige middag.

Afgelopen maandag 13-01 was het weer eens tijd om met mijn slet Poezenbeestje naar de EC Amersfoort te gaan. Voor het weekend onze komst al aangekondigd op het forum. De ochtend vooral besteed en voorbereiding voor en met mijn slet. Onder andere door haar al direct na het ochtend douchen thuis, haar Lush te laten plaatsen. Die lush kan ik op afstand aansturen en geeft mijn slet de nodige trillende stimulans in haar lekkere strakke en natte kutje. De kleding die zij zou dragen was gekozen en mooi op tijd pikte ik haar thuis op voor de rit naar Amersfoort. De speel outfit al aan, kousen, jarretels, schoolmeisjes outfit geruit rokje witte blouse en geen ondergoed maar wel nog altijd de lush in :-) De rit naar Amersfoort, ruim een uur uiteraard zeer regelmatig de lush zijn werk laten doen zodat haar kut vocht rijkelijk zou blijven stromen. Garage in, nog wat vroeg, klein blokje om gelopen in de buurt van de EC en nog even wachten voor de deur waar werklui ons nieuwsgierig bekijken. Als de EC open gaat direct naar binnen spulletjes opbergen, lush moet nu echt plaats maken, day-collar vervang ik voor de echte leren collar, handdoekjes mee en trek mijn slet achter mij aan naar de hetero zaal.

Voorste rij rechts leg ik onze handdoeken neer maar we blijven staan. Zo kan ik perfect mijn slet bespelen en controleren of de lush zijn werk goed gedaan heeft. Een uur of drie heb ik op afstand mijn slet ermee kunnen bespelen. Resultaat een heerlijk druipend kutje. Ik duw haar rustig in de stoel en kom voor haar staan, pak haar hoofd beet en trek haar mond over mijn pik die al aardig hard en dik is geworden.Toen we naar de hetero zaal liepen werden we al direct gevolgd door 3 á 4 heren die net als ons vroeg zijn komen opdagen. Heerlijk komt mijn pik tot volle glorie in haar mondje waarna ik haar uit de bioscoop stoel laat opstaan en haar naar het matras begeleid. Laat haar op haar rug daar liggend plaats nemen. Knoop haar blouse dusdanig dat haar tieten er uit komen en stort mij op haar soppende natte kut met mijn mond.
Drie heren nemen rond het matras plaats als ik zo bezig ben. Voorzichtig zie ik handen naar mijn slet haar lichaam gaan om haar te strelen en te bespelen. Het gaat gemoedelijk maar vragen…… is en blijft meer beleefd. Ik vertel wat wel en wat niet kan en mag en zet dan mijn paarse dikke eikel tussen haar kutlipjes en druk mijn pik langzaam maar diep haar zalige soppende kut in waarna ik haar begin te neuken. Handen strelen haar borsten en ik kijk de meespelers eens aan. Twee geschikte kandidaten staan te strelen en te kijken dus ik vraag wie mijn slet nu wil neuken? Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Condoom, check even en ja laat ook haar genieten en niet de man alleen. Dat heeft deze eerste heer goed begrepen. Rustig neukt hij mijn slet terwijl ik bij haar hoofd plaats neem. De vreemdeling heeft in elk geval inhoud maar ik verbied mijn slet klaar te komen zonder mijn toestemming. Tegelijkertijd presenteer ik mijn pik weer aan haar mondje. Met volle mond en volle kut is het tenslotte veel geiler om klaar te komen en dat mag ze van mij op dat moment dan ook. Ik stap weer van het matras en neem mijn slet haar tepels in mijn mond terwijl de vreemdeling nog altijd zijn pik in mijn slet op en neer pompt. Als mijn slet dan voor de zoveelste keer mag klaarkomen moet ik hem toch nog even aftikken. Snel neem ik zijn plek in en laat het beest in mij los en geef mijn slet de vrijheid haar orgasmes te vrije loop te laten gaan als ik mij al neukend met mijn mond op haar tieten stort. Luid brullend kom ik samen met mijn slet klaar. Even een pauze momentje niet te lang, want dat is zonde van de tijd en wat vocht drinken in de cruise ruimte want de kachel doet het goed in de EC.

Na korte pauze is het tijd om PB op het matras in de cruise ruimte plaats te laten nemen. Eerst weer even kutje proeven terwijl er flink wat heren rond het matras komen staan kruip ik tussen haar benen waarna mijn primal het overneemt. Mijn slet met haar hoofd over de rand zodat ze andere heren ook kan bedienen. De toeschouwers, iedereen kijkt toe, op een enkele strelende hand na, hoe de hunter zijn prooi verschalkt. Ik dirigeer haar on all fours en neuk haar doggy style. Een heerlijk en favoriet standje, liefst staand achter mijn slet als zij zo zit op een lager matras wat hier helaas niet voor handen is. We besluiten de sling te gaan testen op neuk hoogte. Vaak te hoog of te laag en slecht bij te stellen…….. we verplaatsen ons naar de darkroom met een gevolg van heren achter ons aan.

Even snel meten voor een lege sling. Lijkt mij prima voor mijn lengte dus PB in de sling geïnstalleerd. Benen in de lussen en uiteraard bijt ik het spits af tussen haar benen. Stevig en diep neuk ik mijn slet en laat de kettingen luid klingelen onder toezicht van een man of 8. De voorste heren strelen mijn slet terwijl ik de kettingen doe rinkelen. Als het moment daar is om mijn slet te delen zijn er wel een paar gewillige kandidaten. Condooms komen te voorschijn en mijn slet krijgt een heerlijke lik beurt van één van de heren alvorens hij haar in de sling neukt. Klaarkomen mag ze alleen als zij het vraagt en ik toestemming geef of als ik haar daarbij extra stimuleer :-) bijv. Door haar tepels erbij te bespelen of haar clit wat extra stimulans te geven of wat meer “dierlijke” stimulatie. Na drie heren is het weer mijn beurt. De kettingen rinkelen onder het neuk genot maar ze mag pas klaarkomen als ze mij publiekelijk smeekt :-) In haar verlangen naar genot hoor ik al snel haar smeek bede en ik stem toe. Luid kreunend komen we beide klaar. Weer even een kort pauze momentje in de cruise ruimte.

Na de korte pauze op de bank in de cruise ruimte pak ik de massage olie uit ons kluisje. Tijd dat ik mijn pik massage ga ontvangen van mijn slet. Naast elkaar zittend op de bank in de cruise ruimte, ik met mijn voeten steunend op het grote matras bedient mijn slet zich van massage olie en begint mijn pik te masseren!! Owwww wat kan ze dat zalig!! Een tiental heren kijkt belangstellend toe terwijl mijn slet mij edged. Stoer geef ik aan dat ik de controle wel behoud maar op een gegeven moment glij ik over die rand. Snel plaatst mijn lust slet haar mond over mijn pik en ontvangt mijn zaad. Plagend bewerkt ze mijn pik nog even na waarna ze mij vol op mijn mond zoent. Zo geil, zo lekker!!!

Hierna samen nog even lekker gedoucht en ons aangekleed. Het was weer een memorable middag in EC Amersfoort. Oude bekende gezien en gesproken, nieuwe forum namen IRL ontmoet, heerlijke seks gehad, het genot gedeeld met anderen en we denken mensen laten genieten van ons spel.
Snel weer een keer op herhaling…….

GG
Mike en PB
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
dominant
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Verslag Mike en PB weer eens in Amersfoort

Bericht door dominant »

Potverdorie, aankondiging gemist 😑
GeorgeB
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door GeorgeB »

Wat een heerlijk verslag. Bedankt hiervoor. Dat wil ik eens graag meemaken.
"Wij zijn vaak geneigd om anderen te beoordelen door onze eigen ervaringen, maar dat is niet altijd de waarheid."
cockring
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door cockring »

Lekker avontuur. Komen jullie ook weer eens een keer naar Arnhem? ;)
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

cockring schreef: 14 jan 2025 10:57 Lekker avontuur. Komen jullie ook weer eens een keer naar Arnhem? ;)
Dat zou zomaar eens kunnen!! :-)
Meestal kondigen we onze komst aan via het forum.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
lullig
Leeftijd: 53
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door lullig »

Mike1966 schreef: 14 jan 2025 10:59
cockring schreef: 14 jan 2025 10:57 Lekker avontuur. Komen jullie ook weer eens een keer naar Arnhem? ;)
Dat zou zomaar eens kunnen!! :-)
Meestal kondigen we onze komst aan via het forum.
Dat zou niet verkeerd zijn, een bezoekje aan EC Arnhem. Dan ben ik er zeker bij!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast