Wie? Ik? Ik ben erg onschuldiggrantwazoo schreef: ↑04 sep 2024 17:31 Tip! neem een extra handdoek mee. Holly houdt er van vaak te komen.
5 SEPTEMBER: ACTIE, HARDE ACTIE!!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: 5 SEPTEMBER: ACTIE, HARDE ACTIE!!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Latex - rubber
- Contacteer:
Jeetje jouw recensies liegen er niet om Ik ben morgen wel vrij. Maar bang dat ik er toch te verlegen voor ben om daadwerkelijk binnen te lopen.. iemand tips voor me?
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Als je slaapt jaHot Holly schreef: ↑04 sep 2024 17:32Wie? Ik? Ik ben erg onschuldiggrantwazoo schreef: ↑04 sep 2024 17:31 Tip! neem een extra handdoek mee. Holly houdt er van vaak te komen.
-
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Holly laat je dildo maar thuis.
-
- Leeftijd: 64
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Is Holly nu de metgezellin van Don Roberto, of een extraatje op het menu en dus ook aanwezig, naast Don Roberto en zijn metgezellin? Ben benieuwd.
-
- Contacteer:
Ik ben de metgezellinadriaanv2020 schreef: ↑05 sep 2024 07:49 Is Holly nu de metgezellin van Don Roberto, of een extraatje op het menu en dus ook aanwezig, naast Don Roberto en zijn metgezellin? Ben benieuwd.
-
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Jeetje jouw recensies liegen er niet om Ik ben morgen wel vrij. Maar bang dat ik er toch te verlegen voor ben om daadwerkelijk binnen te lopen.. iemand tips voor me?
[/quote]
@ Mitch1306:
Ik ben ook best verlegen, maar zowel de ontvangst bij EC als de sfeer in de EC is echt chill. En: je mág verlegen zijn. Kijk eerst even rond als je in de EC bent. Je zult zien dat je veel gewone mensen ziet die het met elkaar naar de zin hebben en graag met jou leuke dingen willen doen.
[/quote]
@ Mitch1306:
Ik ben ook best verlegen, maar zowel de ontvangst bij EC als de sfeer in de EC is echt chill. En: je mág verlegen zijn. Kijk eerst even rond als je in de EC bent. Je zult zien dat je veel gewone mensen ziet die het met elkaar naar de zin hebben en graag met jou leuke dingen willen doen.
-
- Leeftijd: 64
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Waanzinnig om je zo vaak te zien klaarkomen en zo constant geneukt te zien worden, terwijl je dus nog een feestje daarna te gaan had? Ik heb je i.e.g. ook lekker geneukt en na 3 orgasmes van jou gestopt om genoeg over te houden voor je lunch. En me dus heerlijk afgetrokken nog en je mond volgespoten, met dank voor het nog volledig leeg zuigen van mijn pik. Topmiddag.adriaanv2020 schreef: ↑05 sep 2024 07:49 Is Holly nu de metgezellin van Don Roberto, of een extraatje op het menu en dus ook aanwezig, naast Don Roberto en zijn metgezellin? Ben benieuwd.
-
- Contacteer:
Heel erg bedankt, het was heerlijk, daarna zelfs nog 2 feestjes gehad en tot 23uur lekker uitgewoondadriaanv2020 schreef: ↑05 sep 2024 07:49
Waanzinnig om je zo vaak te zien klaarkomen en zo constant geneukt te zien worden, terwijl je dus nog een feestje daarna te gaan had? Ik heb je i.e.g. ook lekker geneukt en na 3 orgasmes van jou gestopt om genoeg over te houden voor je lunch. En me dus heerlijk afgetrokken nog en je mond volgespoten, met dank voor het nog volledig leeg zuigen van mijn pik. Topmiddag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast