Afscheid Hilversum

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Hot Holly
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Afscheid Hilversum

Bericht door Hot Holly »

Hilversum gaat sluiten, dus ik moet natuurlijk wel afscheid nemen, ik heb daar al zulke mooie feestjes gehad, dus we moesten wel voor een spetterend einde zorgen.

DonRoberto vraagt of ik met hem mee wil en uiteraard wil ik dat en ook op de allerlaatste dag dat ze open zijn, hij kijkt nog of er nog 2 dames meekunnen, maar helaas lukt dat niet, dus gaan we met z'n 2tjes.
Ik heb een zwart jurkje aan en jarretels, wanneer we onderaan de trap zijn, krijg ik een blinddoek om, net als de 1e keer dat we samen naar Hilversum gingen, 3 jaar geleden.
3 jaar geleden wist ik de weg nog niet en was het eng om zo rond te lopen, nu wist ik de weg best wel, maar hou ik mij graag aan hem vast ;) Terwijl hij zich uitkleedt, pak ik op de tast de tas uit, grote handdoek, glijmiddel en massageolie. ondertussen probeer ik te luisteren en door te krijgen hoeveel mensen er zijn, ik hoor 4 verschillende stemmen (achteraf hoorde ik dat het een stuk of 15 waren), 1tje herken ik meteen dat is E, dat betekend al dat het erg lekker gaat worden. We krijgen bubbels, een fijn begin.
Als Meester dan ook klaar is gaan we naar de grote ruimte, bij het bed word ik meteen krom gezet en ik hoor dat de 1e al klaarstaat en dan duurt het inderdaad niet lang voordat ik de 1e pik naar binnen voel glijden, mij handen moet ik naar de zijkant doen en ook die worden snel gevuld, Dan gaat meester op ben liggen en mag ik zijn heerlijke pik in mijn mond nemen, binnen 2 min met 4 pikken bezig!!! Zoooo lekker en geil.

En de mannen volgen elkaar telkens op, de ene na de ander stoot naar binnen, ik mag weer vaak toestemming vragen om klaar te komen en telkens wordt er tot 3 afgeteld en mag ik zo lekker klaarkomen, De pikken in mijn handen wisselen ook, Meester maakt ruimte voor mannen die mij al geneukt hebben, ik neem E's BBC in mijn mond en het kost zoveel moeite, maar het lukt toch een heel eind naar binnen.
Een ander met een grote pik is mij zo goed aan het neuken, dat als hij zijn pik eruit haalt, er allemaal squirt mee naar buiten komt en dan is er geen houden aan, de vloer wordt lekker nat, zo erg dat er tussendoor, terwijl ik gewoon nog geneukt wordt, dat de vloer tussen mijn benen wordt drooggemaakt.

E wil mij graag op mijn rug op het bed hebben, billen iets over de rand en dan komt zijn grote paal erin, hij is alleen af en toe gemeen, zodra ik vraag om klaar te komen, gaat hij stoppen, dit is iets wat ik niet leuk vind, nog even en ik kom helemaal niet meer, dus hij laat me snel klaarkomen en dan wordt er weer gewisseld, ik heb echt geen idee hoeveel mannen er zijn, wie, wanneer, wat doet, ik squirt weer zoveel. Ik weet alleen dat Meester altijd in de buurt is en dat ik veilig ben en dus kan loslaten.
De andere man met de grote pik is mij hard aan het neuken en ik voel dat ik weg ga zweven, ik pak de handen van Meester vast en dan ga ik eraf, sommige mannen willen nog even aan mijn borsten en tepels zitten, maar dat mag even niet, er moet goed doorgeneukt worden, tot ik om een time-out vraag.

Even wat drinken en rustig bijkomen, maar ja niet te lang, er moet nog meer geneukt worden, dus ik ga weer liggen en we gaan in hetzelfde tempo door, er wordt zo hard doorgeneukt, ik heb nog steeds geen idee hoeveel mannen bezig zijn, 9 van de 10x is er sowieso 1 hand gevuld en zit er iemand met zijn pik bij mijn mondje.
Ik voel al snel dat ik weer weg ga zweven, dus ik laat ze weer even stoppen, Meester weet in welke bui ik ben, hij laat de mannen afstand nemen, neemt zelf ook afstand, ik weet wat er gaat komen, ik hoor 1, 2, 3 en ik kom klaar, zonder enige aanraking, en dat herhaald zich nog 2x, dan mag ik even op mijn zij liggen, Meester komt bij me staan en ik fluister dat ik nog meer wil en dan doen we het nog eens 3x, ik heb bij een paar gewoon gesquirt!! Dit is altijd intens, dus even bijkomen.

ik ga op handen en knieën zitten, ik word weer lekker van achter geneukt, Meester heerlijk pijpen, tot er weer gewisseld wordt, maar ik heb toch echt even behoefte aan de pik van Meester, dus mag ik naast het bed gaan staan, ik voel glijmiddel en dan krijg ik die geweldige pik in mijn strakke kontje, ondertussen proberen te pijpen. Na een paar keer klaarkomen, gooi ik hem er per ongeluk uit :oops:
Dan mogen de andere mannen weer, maar op en gegeven moment worden de grote pikken te veel en begint het toch wat pijn te doen, dus weer even rust en samen liggen, Meester laat me nog even op mijn tepels klaarkomen, de andere mannen zijn even uit de ruimte en ik mag hem masseren, de blinddoek mag af en dan is het toch wel fijn om hem weer aan te kijken, het is zo fijn om zijn pik te masseren en even mijn rust te pakken.
Wanneer er weer mannen bijkomen, gaat Meester zitten, ik kruip tussen zijn benen en dan komt de 1e pik alweer en terwijl ik Meester aankijk is het weer zover en ga ik er weer af en zweef ik weg.
Nog de laatste mannen helpen om van hun zaad af te komen ;) nog eventjes masseren en dan gaat Meester in de sling liggen, ik ga op mijn knieën zitten en begin hem te rimmen, hem helemaal gek maken met mijn tongpiercing, de puntjes door zijn gaatje, proberen op dezelfde ritme als dat hij aan zijn pik trekt en dat lukt aardig, er komt een hele, maar dan ook echt hele harde brul en hij komt heerlijk klaar, dan mag ik hem nog schoonmaken en dan is het laatste feestje hier echt afgelopen...
We kleden ons aan en we kijken nog een keer weemoedig de ruimte door en we nemen echt afscheid, Dank je wel mooi Hilversum!!!!
Hot Holly
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Afscheid Hilversum

Bericht door Hot Holly »

Het was allemaal zo lekker, de mannen waren zo actief en neukte me zo hard, dat ik nu nog heerlijk beurs en gevoelig ben :D :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten