Personal training voor AnnaXx

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
AnnaXx
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2020 21:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Personal training voor AnnaXx

Bericht door AnnaXx »

Trots ben ik. Trots dat ik Hete Donder Meneer mag noemen. Trots dat hij me zijn sletje noemt. Trots dat ik afgelopen dinsdag een echt sletje was.

De opdracht luidde: Ga naar binnen en kleed je om. Als ik kom zeg je niets, je luistert alleen!!

Toen ik nog in de winkel stond, zag ik hem gelukkig al binnenkomen. Ik zou dus niet lang hoeven wachten. Toch was het spannend om alleen de trap af te lopen, het donker van de EC in. Het was gelukkig rustig en ik werd vriendelijk begroet. Ik heb mijn jas opgehangen en ben meteen de doucheruimte ingelopen. Corset had ik al aan, nog even kousen, een rode string en mijn hakken.

Meneer was bezig zijn spullen op te ruimen. Hij stopte mijn spullen in het kluisje en nam de tas met speeltjes van me over. Ik moest alvast voorover gaan staan tegen het bed. Heerlijk, op mijn vaste startplek. Het duurde even, Meneer dronk eerst zijn koffie en kletste met andere aanwezigen. Hij heeft zo'n mooie kalme stem. De gedachten aan alles wat zou komen, maakten me al nat.

Vanaf het moment dat hij met zijn vingers checkte hoe opgewonden ik was, heeft mijn brein zich grotendeels afgesloten. Zo bijzonder hoe (snel) ik me kan overgeven aan hem. En hoe mijn lijf reageert op zijn stem, zijn geur, zijn smaak; al mijn zintuigen op scherp. Mijn wil is weg, straffen of regels zijn niet nodig. Hij denkt, bepaalt en ik volg. Ik voel, ervaar en geniet.

Ik geniet vooral van zijn genot. Dat maakt me nog geiler en gewilliger. Mijn grenzen en wensen zijn er niet meer. Mijn lijf is van hem. Ik kan niet anders dan gehoorzamen en volgen. En dat voelt zo intens goed.

De herinneringen zijn vaag. In het begin heeft Meneer met mij alleen gespeeld. Ik heb op mijn rug op het bed gelegen, hoofd over de rand, zodat ik zijn pik diep in mijn mond kon nemen. Hij dwong me zo lang mogelijk vast te houden waardoor ik af en toe moest kokken en proesten. Na een tijdje mocht ik koffiedrinken op de rode bank. Een lieve TV- dame in een mooie rode jurk kwam naast me zitten. Meneer haalde iets wat leek op een grote knijper uit zijn zak en zette die op mijn tepel. De pijn viel mee. Zelfs toen hij hem bewoog en er zacht aan trok, was het te doen. De klem heeft er een flinke tijd opgezeten en mocht toen in mijn tas. Een cadeautje, aandenken aan hem.
Mijn plaatsje op de bank moest ik verruilen voor een plek aan zijn voeten, toen hij zelf wilde zitten. Het was fijn. Mijn arm over zijn been, hij gezellig kletsend met een paar andere EC-bezoekers.

Na de koffie was er tijd voor meer actie. En interactie. In de cinema was een meneer met een mooie pik en een cockring vlakbij ons. Ik moest vragen of ik hem mocht aanraken. Dat mocht gelukkig. En daarna mocht ik hem zelfs laten klaarkomen. Verbaasd en verrast dat dat dat zo snel ging. Het was ontzettend geil om te zien en te voelen. De zilverkleurige cockring, zijn pik die harder en harder werd en dan het heerlijke warme zaad dat met schokjes over mijn handen gespoten werd. Onder de indruk en een beetje verlegen keek ik hem aan. Een mooi lijf, versierd met tattoos, geile blik.

Later heb ik nog een paar keer aan iemand moeten vragen of ik mocht voelen en pijpen. De vraag stellen was eerst ongemakkelijk, omdat ik niet wist hoe de reactie zou zijn en of ik het wel goed zou doen. En er speelde gek genoeg ook de vraag of ik wel mocht en kon genieten van een andere pik dan die van Meneer.
Maar al snel verdween alle onzekerheid en heb ik als een echt sletje meer pikken gevoeld, getrokken en gepijpt. Aangemoedigd door de positieve feedback van HD, die het heel geil vond.

Eenmaal in mijn heerlijke bubbel hoefde ik het niet meer te vragen, maar boden mensen hun pik uit zichzelf aan. Meneer had daarbij de regie in handen en zorgde ervoor dat er niets gebeurde wat ik niet fijn zou vinden.

Op het bed in de darkroom heeft hij mij voor het eerst anaal genomen. Hij had al aangekondigd dat hij deze keer ook mijn kontje wilde oprekken en gebruiken. Met glijmiddel en een plug (denk ik) heeft hij me eerst voorbereid. Daarna was het tijd voor zijn pik. Die heel groot en dik is.
Het deed even vreselijk veel pijn. Meneer bleef rustig tegen mij praten. 'Benen wijd', 'Als ie er helemaal in zit, wordt het beter.' 'Rustig blijven!' Hij duwde langzaam door en door en bewoog eerst rustig in en uit. Daarna werd het fijn. Heel erg fijn. Volgens mij heb ik hem er zelfs uitgeduwd toen ik een orgasme kreeg.
Zo intens en diep... ik voelde me megageil. En tegelijkertijd naakt, open en kwetsbaar. Méér van hem kan ik niet zijn. Zijn sletje.

Terwijl ik lag, was de TV-girl de hele tijd dichtbij. Ze was bemoedigend en lief. Het was fijn om haar te mogen pijpen, terwijl zij mij streelde en HD mij neukte. Normaal houd ik niet van gestreeld worden (behalve door mensen die mij dierbaar zijn), maar bij haar was het fijn.

Nu mijn kontje eenmaal gebruikt was, kon het gemakkelijk nog een keer en nog een keer. Het deed geen pijn meer. Meneer heeft hard gestoten in verschillende standjes. Hij heeft mij in de sling laten plaatsnemen. Deze sling heeft een losse hoofdsteun, die ik niet gebruikte. Hierdoor lag ik achterover, precies op de goede hoogte om te kunnen pijpen. Al snel werd ik uitgebreid geneukt terwijl ik ook een pik mocht verwennen met mijn mond. Ik voelde meerdere handen en hoorde Meneer goedkeurend praten en aanwijzingen geven aan de mensen om ons heen. Ik ben in de sling stevig geneukt, eerst door hem en later ook door een andere man.

Geen idee hoe vaak ik ben klaargekomen. Door zijn handen, door mijn speeltje, dat hij hard op mijn klit hield, door zijn pik, door andere pikken, door diep te pijpen. De ene keer nog heftiger dan de andere. Er lag flink wat nattigheid op de grond, toen Meneer besloot dat het genoeg was. Hij heeft het schoongemaakt terwijl ik me mocht opfrissen.

Ik heb onbekende pikken geproefd en gevoeld. In mijn handen, mijn mond en mijn kutje. Ik weet niet eens hoe de meeste mannen er verder uitzagen. Dat was ook niet belangrijk. Meneer besliste en dat was goed.

Ik had nooit gedacht dat ik op deze manier onderdanig zou kunnen zijn. Met kwijl over mijn gezicht, natte benen, onverzadigbaar, ruw gebruikt worden. Ik ben aan mijn haren getrokken, ben geslagen op mijn billen, heb zijn riem om mijn keel gevoeld en heb zelfs gekropen over de vloer. Het een nog geiler dan het ander. Pure lust en overgave. Een echte slet.

HD en ik zijn samen dit avontuur aangegaan. Er is een heel natuurlijke chemie tussen ons.We volgen geen script met vaste regels, straffen of beloningen.
We doen wat ons gevoel ons ingeeft en groeien daarmee telkens een stukje. Iedere keer meer verdieping, snellere overgave, thuiskomen.

Eenmaal thuis merkte ik op dat ik als vanzelf in de wachthouding ging staan toen mijn man Niels iets aan me vroeg. Hoofd gebogen, rechte rug, benen in lichte spreidstand, handen in elkaar gerust. Gefocust op hem, klaar om in actie te komen. Vreemde gewaarwording.

En vandaag merkte ik het weer; terwijl ik stond te wachten bij een koffieautomaat bij een instelling stond ik rustig in mijn basishouding. Kalm, geduldig en geaard.

Mooi om ook in de gewone wereld dit gevoel te kunnen ervaren. Het wordt steeds meer onderdeel van wie ik ben (en misschien altijd al was).

Bedankt, Meneer!
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Personal training

Bericht door rick73 »

Wat een heerlijke belevenis/beschrijving van jouw dag, top!
Brak
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2015 10:03
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Personal training

Bericht door Brak »

Een geweldig verslag dat de kant van het sub-zijn goed weergeeft. Voor mij nu al het verslag van de maand.
Het is voor buitenstaanders moeilijk te begrijpen dat een sub geniet van de totale overgave en het onbegrensde vertrouwen in de meester. Blijf genieten! Ik hoop jullie nog een keer live bezig te zien.
AnnaXx
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2020 21:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Personal training

Bericht door AnnaXx »

@Rick73 en Brak,
Wat een fijne reacties. Dank jullie wel. Ik bloos ervan.
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Personal training

Bericht door bikerontheroad »

Wat een geil verhaal
Goed omschreven
Hoop je een keer te treffen
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Personal training

Bericht door paul_btm88 »

Brak schreef: 06 mar 2020 09:53 Een geweldig verslag dat de kant van het sub-zijn goed weergeeft. Voor mij nu al het verslag van de maand. (...)
Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen. :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: PretPat en 11 gasten