Zaterdag 6 november met Marcelo en zijn sub

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Jerbo
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 jan 2020 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Zaterdag 6 november met Marcelo en zijn sub

Bericht door Jerbo »

Afgelopen zaterdag was ik weer uitgenodigd door Marcelo om met hem met zijn sub M te spelen in Hilversum. Ook Multibanaan was uitgenodigd. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Op het afgesproken tijdstip kwamen zij binnen. Sub zag er weer fantastisch uit. Dit keer begonnen zij in de heterocinema. Sub op de voorste rij in het midden, Marcelo en ik aan weerszijden en Multibanaan tussen haar benen om haar te vingeren en likken. Dat Sub hier al snel erg nat van werd was goed te merken en te horen. Al snel verplaatsten wij ons naar de darkroom. Sub werd daar door Marcelo geblinddoekt en aan het kruis vastgezet. Eerst met haar billen naar ons toe. Al snel kreeg zij van Marcelo er van langs met de zweep. Iets wat haar duidelijk opwindt. Tussendoor werd zij door Marcelo achterlangs genomen. Eenmaal omgedraaid was het de beurt aan Multibanaan en mij om haar met vingers en een heel zacht veertje te verwennen. Uiteraard nog steeds vastgebonden en geblinddoekt. Daarna mocht zij geneukt worden. In de sling afwisselend door Marcelo, Multibanaan en door mij. Wat een geweldige vrouw, wat een intense orgasmes en wat een heerlijk kutje. Zij kreeg er geen genoeg van. Na de sling werd Sub nog even snel tegen en op het grote matras genomen, om daarna naar de gynaecologen stoel te verhuizen. Sub weet waarom zij daar ligt.... om daar door Marcelo gefist te worden. Een heerlijk gezicht, en met een speeltje op haar klit kwam Sub luidkeels en schokkend klaar. Ondertussen had ik de pik van Marcelo in mijn mond. Dat smaakte overduidelijk naar zijn Sub.

Daarna mocht de blinddoek af en zijn wij met zijn vieren verder gegaan op het grote matras. Het blijft bijzonder om te voelen hoe snel het kutje van Sub weer strak aanvoelt. Zij neukte met multibanaan en met mij, reed zich meerdere keren klaar op Marcelo en na een welverdiende pauze van circa 30 seconden wilde ze weer meer. Wat een vrouw...

Uiteindelijk heeft zij mij klaar geknepen met haar kutje. Een heerlijk gevoel. Ook Multibanaan kwam klaar. Uiteindelijk bleven Marcelo, Sub en ik achter op het matras. Nog even gekletst en heerlijk met Sub gespeeld. Haar heerlijk gelikt en gevingerd, en uiteindelijk heeft Marcelo haar nog een laatste keer geneukt.

Voor je het weet ben je 2,5 uur verder..... Nog een laatste kus en even gedag zeggen.... het was weer fantastisch. Dank voor de uitnodiging!


Gr
Jerbo
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Zaterdag 6 november met Marcelo en zijn sub

Bericht door Marcelo »

Graag gedaan Jerbo, het was ons weer een waar genoegen!! Tot de volgende keer😉
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zaterdag 6 november met Marcelo en zijn sub

Bericht door Bee-72 »

Jerbo: altijd fijn als jij meespeelt. Het was weer ultiem genieten. Thnxx
Liefs, M
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten