Marcelo en zijn sub

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Jerbo
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 jan 2020 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Marcelo en zijn sub

Bericht door Jerbo »

Onlangs kreeg ik weer een uitnodiging van Marcelo. Hij zou binnenkort weer naar Hilversum komen met zijn sub, en of ik zin had om mee te doen.... Daar zeg je gewoon geen nee tegen. Afgelopen zaterdag was het zover. Ruim voor de afgesproken tijd (ik had er zin in) was ik in de EC aanwezig en nam plaats in de heterozaal. Na 20 minuutjes wachten in de bios waren zij daar. Sub mooi en lekker als altijd. Al snel kwamen zij ook in de bios kijken. Het duurde niet lang voordat Marcelo zijn sub voorover tegen de stoel aanzette en haar achterlangs hard nam. Zo te horen beviel het sub wel...Daarna mocht zij even in een stoel in de bios plaatsnemen, waarbij ik heerlijk met haar borsten kon spelen en haar kon likken. Mede door de aanwezigheid van enkele heren steeg de temperatuur in de bios snel. Wij verplaatsen ons naar de darkroom.

Daar kreeg sub een blinddoek voor en werd zij aan het kruis vastgezet. Eerst werd zij daar onderhanden genomen door Marcelo. Nadat zij de zweep had doorstaan werd zij staand tegen het kruis genomen door Marcelo. Daarna werd zij omgedraaid, weer vastgezet en mocht in met haar spelen. Inmiddels tepelklemmen ook vastgemaakt en heerlijk met haar teasend gespeeld, tikjes op haar klit en diep gevingerd. drijfnat was zij al. Zo nat dat Marcelo vond dat zij maar eens flink geneukt moest worden. Marcelo begeleidde haar naar de sling en daar werd zij om beurten genomen. Kronkelend en knijpend met haar heerlijke kutje nam ik haar enkele keren. Wat een geweldige vrouw is het toch. zij genoot zicht- en hoorbaar. Marcelo nam haar in de sling ook nog eens heerlijk anaal.

Nadat zij al een flink aantal vingers in de sling te verwerken kreeg, werd sub in de gynaecologen stoel gefist door Marcelo. Het is een heerlijk gezicht om die vuist te zien verdwijnen. Met een speeltje op haar klit rolt sub dan bijna uit de stoel vandaan van genot.

Uiteindelijk belanden wij op het grote bed. Heerlijk werd sub daar verder geneukt, in alle mogelijke standjes. Al eerder gaf Marcelo aan dat het hem wel geil leek om sub te dp-en. Onder het toeziend oog van een aantal aanwezige heren kroop sub bovenop mij, Marcelo achter haar. Alleen al door haar in dit standje in haar ogen te kijken zorgde er al bijna voor dat ik klaarkwam. Zij genoot van haar dp. Kneep met haar kutje in mijn pik, terwijl Marcelo haar van achteren nam. Uiteindelijk heb ik mijn condoom volgespoten in haar kutje. En genoten van hoe sub Marcelo kan berijden. Als een ware amazone zit zij dan bovenop hem en berijdt zij Marcelo.

Na 2 uurtjes nog wat gekletst en gelachen, en werd het tijd om weer naar huis te gaan. Tijdens het aankleden kwam er nog een leuks stel binnen. Hopelijk hebben jullie net zo veel plezier gehad als ik.

Marcelo en sub, wederom dank voor de uitnodiging en hopelijk tot snel!
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Marcelo en zijn sub

Bericht door Marcelo »

Mmmmmmm meteen weer geil als ik dit lees!! Dankjewel voor je mooie verslag en bijdrage natuurlijk :) Tot volgende keer!! ;)
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Duncalot
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 sep 2010 09:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Marcelo en zijn sub

Bericht door Duncalot »

Dit zijn de verhalen die je wilt lezen! Graag ontvang ik ook een uitnodiging bij een eventuele volgende keer Marcelo 😉
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Marcelo en zijn sub

Bericht door Bee-72 »

Heey Jerbo,
Als altijd enorm genoten van jouw bijdrage,
Liefs, M
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Marcelo en zijn sub

Bericht door bikerontheroad »

Zeker een GEIL verhaal.....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten