Holly heeft vandaag pik nodig

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door DonRoberto »

Goedemorgen heren,

Vandaag om 15.00 zal Holly in de EC zijn. Holly heeft pik nodig… veel pik….

Ze wordt graag in alle gaatjes genomen, ook tegelijkertijd en houdt van een wit toetje in haar mond.

Vanwege de toetje, zoent ze niet en haar tepels mogen niet betast worden.

We blijven tot de mannen op zijn.

Een verslag naderhand wordt gewaardeerd…

Tot vanmiddag?

Hartelijke groet,

Don Roberto
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door dodo »

don roberto en holly hadden vanmiddag hun komst aangekondigd. en dat staat meestal garant voor een mooie middag.en dat werd het ook.bij binnenkomst werd ik welkom geheten door een mooie blonde dame achter de balie die me vertelde dat het al gezellig was beneden.ik moest even wennen aan het donker,was er om 15u en het feest was in volle gang, achterin op het grote bed werd een dame flink geneukt door een man.ze gaven me een mooi uitzicht op het gebeuren. in de darkroom was holly volop bezig een man te pijpen en werd achterlangs geneukt. er zouden nog vele mannen volgen.naderhand gingen ze verder op het grote bed,hierbij aangemoedigd door don roberto die het feestje in prima banen wist te leiden.zelf deed hij ook regelmatig mee. naderhand in de string liet ze meerdere mannen in haar mond klaarkomen. wat een heerlijk gebeuren was. er was nog een derde vrouw ook. die gingen rond 16u weer weg. ik naderhand ook na beloofd te hebben een verslagje te maken en het paar bedankt te hebben voor de fijne middag. en zo ging ik helaas de koude buitenlucht weer in. maar met mooie herinneringen aan een prima middag.
naughtystel038
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2021 09:43
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door naughtystel038 »

wij stonden boven in de shop nieuwsgierig als stel of er wat leuks te doen was, de dame boven vertelde ons dat het wel erg druk was beneden en we hoorden het nodige gekreun van beneden. we hebben maar besloten een andere keer te komen als het iets rustiger is ;) overigens waren wij benieuwd of de dame achter de balie niet een keer met ons wil afspreken haha, mijn vriendin was erg gecharmeerd van haar 8-)
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door DonRoberto »

De ervaring van Holly:


Al een paar weken heb ik hier zin in, ik heb samen met mijn meester afgesproken met Marcello en zijn sub M in de EC Hilversum, maar dan komt ineens vrijdag de storm, de vraag is of ik wel in Hilversum kan komen nu er geen treinen rijden, gelukkig haalt mijn meester mij op, ik sta klaar met mijn hakken, jarretels, zwarte body, zwart jurkje, rode nagels en rode lippen.
Het is erg druk in Hilversum, mijn meester zet mij alvast af bij de EC en gaat parkeren, ik kijk rustig rond in de winkel en hoor dat er al een ander stel beneden is, ik wil ook naar beneden, maar wacht natuurlijk netjes op mijn meester, eindelijk kunnen we naar beneden, daar doet mijn meester mijn jurkje uit en de rest laat ik aan, intussen hoor en zie ik dat M&M al lekker bezig zijn, ze gaan ondertussen naar de bios en wij volgen niet veel later, ik ga op de grond voor mijn meester zitten en begin hem heerlijk te pijpen, eindelijk zijn pik weer in mijn mond, Ondertussen wordt er naast mij flink geneukt, ik word er zo nat van.
Even later gaan ze naast mijn meester zitten en mag ik M gaan verwennen en dat doe ik maar al te graag, ik lik haar met overgave, even mijn tongpiercing laten voelen, met mijn vingers naar binnen, terwijl de mannen haar mooie grote borsten verwennen, daarna gaan we naar het grote bed om heerlijk verder te spelen, daar mag ik mijn hakken uit doen en word ik heerlijk door M gelikt, we zoenen en ik ga haar weer likken en vingeren, dan moet ik van het bed af van mijn meester en voorovergebogen staan tegen het bed, M wordt met open benen naar mij toegedraaid en ik ga verder met likken en dan voel ik die heerlijke pik van mijn meester m’n kontje in glijden, wat is dat lekker, ik probeer te likken en te vingeren terwijl ik hard geneukt word, maar moet regelmatig even stoppen om te vragen of ik mag komen, door het neuken, maar ook door de heerlijke vingers van mijn meester die mij laten spuiten, Ik laat M ook komen, we komen ook nog eens tegelijk, dan nemen M&M even pauze.
Ik krijg mannen om me heen en ik begin lekker te pijpen, dan ga ik op mijn rug op bed liggen en wordt ik heerlijk geneukt terwijl ik aan het pijpen ben en dan heeft mijn meest het briljante idee om op de man te gaan zitten die mij neukte en mijn meester in m’n kont, ooooh wat voelt dit lekker zeg en dan natuurlijk nog een pik in m’n mondje en ben ik helemaal gevuld, hier ben ik voor gemaakt, dit is zo geil en heerlijk. Ik schreeuw blijkbaar de hele boel bij elkaar, dus we krijgen de vraag of het zachter kan (nou nee, ik ben juist in de EC omdat ik me dan kan laten gaan)
Even tijd om wat te drinken, ik Zie dat M&M weer lekker bezig zijn, ik zoen M even snel en ga wat drinken, maar ik heb het al snel op en wil weer door en vraag aan mijn meester of ik nog even naar M mag en natuurlijk mag dat, ik vraag Marcello of ik even mag en ook hij heeft er geen probleem mee, al snel ligt M weer op bed en lik en vinger ik haar helemaal gek, tot ze even pauze nodig heeft.
Dan komt en een man op bed liggen en pijp ik weer lekker, ondertussen wordt ik door verschillende mannen geneukt, ondertussen hoor ik dat M op de sling flink genomen wordt, ik vertel mijn meester, dat als die vrij is dat ik daar dan graag in wil (niet dat ik wat te willen heb hoor ;) )
Maar natuurlijk kom ik in de sling te liggen, met op het hoogte punt, 4 pikken tegelijk, 1 in m’n kutje of kontje, 1 in m’n mond en dan nog 2 in de hand, op een gegeven moment had ik er zelfs 2 in m’n mond, zo lekker. Ik kreeg heerlijke ladingen zaad in m’n mond, jammie en de heren natuurlijk netjes bedankt, we gingen door tot mijn nek echt niet meer wou, tijd voor wat drinken.
Daarna lekker nog mijn meester pijpen en ondertussen geneukt worden, dan nog even een andere man pijpen en geneukt worden door mijn meester en eindigen met zijn zaad in mijn mond, ik doe mij mond open, laat het zaad zien en vraag met volle mond of ik mag slikken en natuurlijk mag dat, dan laat ik trots zien dat ik alles netjes heb door geslikt en pijp hem nog heerlijk schoon.

Dank u wel meester voor een heerlijke middag en M&M ook bedankt dat ik M mocht verwennen, het was heerlijk!!!
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door Thekinkyguy »

Lekker bezig geweest Don! Heerlijk om te lezen…volgens mij is Holly een hele goede slet!
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door Bee-72 »

Heey sweety, lieve schat, dankjewel voor deze bijzonder ervaring, ik heb enorm van jouw vingers en tong genoten. Kuss, M
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door Marcelo »

Holly en Don,

We hebben net als jullie ontzettend genoten van een middag vol geile avonturen!!

Jullie ook bedankt voor de match met H&M 😉
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door Gerrit Willem »

Don Roberto, zie dat jullie ook EC Arnhem bezoeken. Hoop er dan eens bij te zijn.
Groet GW
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Holly heeft vandaag pik nodig

Bericht door DonRoberto »

Thekinkyguy schreef: 20 feb 2022 12:57 Lekker bezig geweest Don! Heerlijk om te lezen…volgens mij is Holly een hele goede slet!
Holly is een fantastisch slet!

Maar jij hebt ook niet te klagen met jouw slet! Wanneer mogen we haar weer eens zien?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten